10 Kasım 2015

Sephora Çift Fazlı Makyaj Temizleyici

Herkese günaydın

Bugün hatırladığım kadarıylen hem Bayan Bakımlı'nın hem Nilay'ın önerdiği bi çift fazlı göz makyaj temizleyiciyi anlatıcam=) İkisine de teşekkür edip öpücüklerimi yolluyorum:-*

Kadınların bi mükemmel eş'i bi mükemmel göz makyaj temizleyiciyi aramaları bitmedi gitti ya neyse..

Sephora cift Fazli Makyaj Temizleyici

  • Sephoralarda satılan bu temizleyicinin 3 boyu vardı. Ben orta boy olan 125 ml aldım. Fiyatı 19.90dı sanırsam 
  • Çalkalayıp fazlar birbirine karışınca kullanıyorsunuz, klasik. Fazlarına jet hızıyla ayrışmamasını sevdim. Garnier'ninki bu konuda feciydi
  • Ağzının dar oluşunu sevdim yuvarlak küçük bi delik var. Kulak pamuğuna da çok kolay alabiliyorum istediğim miktarda
  • Makyaj temizleme performansı güzel. Neutrogena'yla aynı gibi geldi bana
  • Suya dayanıklı makyajları çıkarmak için göz üstünde biraz daha fazla tutmak ve alt kirpik dipleri için bi pamuk daha yapmak gerekiyor
  • İçeriğini sevdim. Paraben ve alkol olmamasına bi alkış gelsin (bkz aşağıdaki resim)
  • Yağlı his bırakmamasını sevdim
  • Kirpiklerimi kuvvetlendirdi mi bilmiyorum ama dökülme yaşamadım pek.
  • Sevmediğim özelliği olmadı:) Müthiş temizliyo harika ötesi diyemem ama bence gayet başarılı. Tekrar alabilirim.




Sephora'Nın olduğu şehre yolum düştükçe alabilirim. Kore sitelerinden bikaç makyaj temizleyici sipariş vericem aklım onlarda çünki:P


Sizin en sevdiğiniz göz makyaj temizleyici hangisi?






Not : Atam seni saygıyla anıyor, arıyoruz...


10 yorum :

  1. Bence yağlı olmaması en güzel nokta, genelde çift fazlı bu şekildeki göz makyajı temizleyicilerini ben asla kullanamıyorum, yağlı yağlı gözlerime giriyor hep çok rahatsız edici oluyorlar, genelde de köpük yada jelle yıkayıp süt krem kıvamındaki temizleyicilerle üstünden geçiyorum, güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu yağlı değil sen de seversin o zaman canım benim^^ Bir de Amie yi tavsiye ederim tek fazlı o da iyi. Ben de nolursa olsun bir de dalinle yıkıyorum misel suyla geçiyorum oh mis:))

      Sil
  2. fena değildi ama garnier yves rocher hatta bulursak bebak daha başarılı bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier ve bebak'ı ben zayıf buluyorum ya:/ Bunun 1-2 tık altındalar bence. Ama yves rocher güzel baya, o da yağ butonu yaptıydı:(

      Sil
  3. Bende kullanıyorum şuanda bıtmek uzere fakat neutrogena daha ıyı bundan bır ıkı tık daha , çokda bır fark goremedım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neutrogenayla bence de aynı gibiler, ikisi de iyi^^

      Sil
  4. fena değil evet şuan ben de kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ben artık makyaj temizleme yağlarına geçiş yaptım, keşke daha önce kullanmaya başlasaydım dedim :) Bu temizleyicileri ufak tefek makyaj hatalarını düzeltmek için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaah ah ülkemizde vardı da biz mi almıyorduk:) Gerçi artık yaygınlaşmaya başladı. Lush varken Ultrabland makyaj temizleme yağı vardı katı. Hayatımda kullandığım en iyi makyaj temizleyiciydi. Sonra çekti gitti:( Ben de Kore cilt bakım rutinlerini incelerken onların hep yağ kullandıklarını görünce yeniden anımsadım ve Banila clean it zero siparişi verdim. kutusunu açmalara kıyamıyorum:)) Bu çift fazlılar bile cidden çok zayıf o temizleme yağlarının yanında. Sen hangisni kullanıyosun kuzu?

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose