3 Kasım 2015

ROSEROSESHOP ALISVERISIM ve DETAYLI ANLATIM #2

Günaydınlar herkeseee

Bu ne soğuk yahu dondu herbir yanım:( Neyse içimizi ısıtacak bişiler yazayım o zaman:P

roseroseshop sitesinden nasıl alışveriş yapıldığına dair epey soru aldım. Hazır yine bi alışveriş yapmışken daha detaylı anlatayım istedim. İlk alışverişim için tıkkıdı ^^

roseroseshop

Yukardaki ürünleri aldım (aşağıda birazdan isimlerini ve fiyatlarını göreceksiniz) Kurin rahat bırakmadı bi düzgün foto çekemedim üzgünüm:(


  • Kore cilt bakımına merak saldım bikaç haftadır. Bu yüzden cilt rutinimi yavaş yavaş değiştiriyorum. Benton Aloe Vera BHA tonik bunun içün:)
  • Skinfood pine nut kırılma önleyici tırnak güçlendiricisi yine indirimde görüp sepete attıklarımdan. Oje sürmeden mutlaka altına güçlendirici sürüyorum.
  • Holika holika'nın aloe vera jeli %99 aloe vera ile en yüksek konsantrasyonda bulduğum jel ve birini size birini kendime aldım;)
  • Tonymoly muzlu el sütü testerları her eve lazım:) Buarada onun altındaki pakette kendileri ekstra 4-5 tester göndermiş^^
  • Tosowoong Makeon Super Long Lasting Waterproof Gel göz kalemlerinden altın(gold) ve koyu mavi(deep blue) renklerinden aldım. 
  • Mimik çizgilerime takıntılıyım:( The face shop'un goodbye smile fold modeling gel patch i görünce aha almazsam olmaz dedim:)
  • Tonymoly'den Petite Bunny Gloss Beautywiththeobromine'de görüp ne zamandır aklımda olan tatlış ötesi glosstu. Juicy cherry ve juicy peach olanlarını seçtim. Biri bana biri size:)




Ürünleri sepete attım, sadece aloe vera jelden 2 tane aldım. En son kısma geçtiğimde sağ altta gördüğünüz gibi alışverişim 31.11$ tuttu yalnız kargonuzun ağırlığına göre bir de kargo ücreti ekleniyor:/ Ben en uygun olan hava yoluyla postayı seçtim (registered air mail). Yarım kilo gelen siparişimin kargosu da 12.01$ olarak eklendi. Bir de fotoda gözükmeyen store credit diye 0,89$ lık bir indirim yaptı niye bilmiyorum, geçen sefer yoktu:) Yani toplamda 42.23$ tuttu.

Sitenin gıcık diğer yanı ise yalnız paypal hesabıyla ödeme kabul ediyor olması. Online alışverişte paypal kullanan epey kişi olmasına rağmen ben sanal kartçıyım:) Bir önceki roseroseshop alıuşverişim için paypal hesabı açmıştım. Ona da kredi kartımdan oluşturduğum sanal kartın numarasını verdim. Paypal hesabıyla sanal kart hesabımı bağladım yani birbirine. Ödemeden hemen önce de sanal karta para aktarıp ordan para çekilmesini sağladım paypal ile. Yalnız şöyle bişi oldu toplam tutar 129,18 tl gibi bir şey yazıyodu ben sanal kartıma 130 tl tanımladım. Hata verdi, 2 defa denedim, bankanız kabul etmiyor yazdı. Bankayı aradım bizimle ilgili değil çekilecek tutar 133,.. bişi olduğu ve siz 130 tanımladığınız için öyle olmuş limit yetersizliğinden yani dedi. Sanal karta tekrar para aktardım oldu. Ama o aradaki 3-5 tl nereye gidiyo paypal kendine mi alıyo geri yatırıyo mu bilemedim.

Not kısmı önemli. Kargonun üzerinde kozmetikle ilgili bir şey yazmamasını, tutarın 20$ gösterilmesini rica ettim. Hemen ertesi gün uzunca bir cevap geldi. Türkiye'deki gümrük problemlerini bildiğini, genelde hediye yazdıklarını, tutarı düşük göstereceğini söyleyip hiç merak etmeyin, bi sorununuz olduğunda iletişime geçmekten çekinmeyin yazdı. Bunu da adınızı tıklayıp account- view your order history yi tıklayıp ordan kağıdın üstünde mercek işaretine tıklarsanız ve aşağı inerseniz görebilirsiniz siparişinizi, sizin ne yazdığınızı, gelen cevabı, ürünlerin ne zaman kargoya verildiğini vs. Epey ilgililer. 14 ekimde sipariş verdim, 19 ekimde kargolanmış. 2 kasımda bana ulaştı. Yani tam 2 haftada^,^



Paketlemesi harika. Her şeyi tekli veya ikili sımsıkı pıtpıtlı naylonlara sarıp iyice bantlamışlar. Akan kokan kırılan olmamış.

Aldıklarımı zamanla paylaşırım^^ Nemlendiricim bitmeye yakın bi alışveriş daha yapıcam zati.

Umarım yazım yeterince açık anlaşılır olmuştur yine de alışveriş yapmak isteyip yapamayanlara takıldığı noktalarda yardımcı olabilirim.

Öpüldünüz:-*



16 yorum :

  1. Anaam bizim fıstık ne ciciler almış yine hepsi birbirinden şeker :)) Sonunda Aloe vere jeline kavuşmuşsuuun :D Tonik gördüm yazısını ister, göz kalemlerinin performansını merak ederim şimdi ben. Bu arada el sütü sahici muz gibi kokuyor mu acep? Mimik çizgilerinden de (takma şekercim şunlara kafayı ) hasretle öperiiim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet aloe vera diye diye öldüm:D
      O tonik için çok büyük umutlar besliyorum. Kullanmaya başlayım, bi iki ayı devireyim kesin yazısını yazarım:-*
      Göz kalemlerinide inşallah yazcam:) Yazcak o kadaaaar çok şey birikti ki. haftaya Erkut göreve gidiyo. Fırsat bu fırsat diyip girişcem yazılara:))
      El sütünü denemedim ama kabını kokladım aynı öyle kokuyordu:) Ayırdım bilem senin için:-*
      Bi gün sana yakın çekim atcam o çizgileri... -.- :P

      Sil
    2. İnşallah memnun kalırsın tonikten canikom.Yoğun bir hafta bekliyor seni demek ( uzaktan da olsa tam destek yanındayım unutma :)) şimdiden kolay gelsin kuzum :D Hahaha tamam göreyim bakalım yakından çizgilerini :P Duydum duydum kıyamam sen kullan benim yerime de canım :-*

      Sil
    3. İnşallah kuzucum^^
      Hehehe biliyorum yoğun sohbetler başlasıııın:))
      2016da bi yerlerde görüşcez hissediyorum:) Orda veririm belki ondan^^

      Sil
  2. Güle güle kullan tatlışım aldıklarını, umarım sen de seversin Petite Bunny Gloss 'u. Tony Moly 'nin muzlu el sütünü denemiştim, bayılmıştım ben de; kokusu da nemlendirmesi de iyiydi. RRS 'den daha nice alışverişler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Nilaaay duydun mu kız iyiymiş bak kokusu da nemlendirmesi de:))
      Petite bunny gloss hiçbir işe yaramasa öylece dursa bile yeter ya nası şirin <3
      Sayende dadandım roseroseshop a, hiç pişman değilim kuzucum :-* :D

      Sil
  3. benim de ne zamandır aklımda ama bi türlü fırsat bulamamıştım. şimdi senden ilham alıp hemen siteye gidiyorum :)
    güle güle kullan cicilerini :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlham olduğuma sevindim:) Senin alışveriş yazını da bekliyorum öyleyseee:P
      Sizden gördüğüm vitamin serumunu almaya niyetliyim ama onun 21.5 u hala siteye gelmedi onu bekliyorummm

      Sil
    2. dayanamıyorum Kore ürünlerini görünce :)
      roseroseshop benim ilk göz ağrım ya ama epeydir testerkorea dan alıyorum bu ürünleri.
      sen de güle güle kullan canım :)

      Sil
    3. Bu hiç iyi olmadı Esra. Hem de hiç.. Siteye girer girmez resmen gözlerim şaşı oldu oraya mı baksam buraya mı diye saldırmaktan. Hemen üye oldum. Herbir ürünü denemek istiyorum ya nasıl şirinler!! Sana sorularım olcek inşallah bu yorumu görürsün yoksa maille darlicam mecbur:)
      1- para birimi usd ye çevrilemiyor mu?
      2- ülkedeki gümrük probleminden haberleri var mı? tutarı düşük göstermelerini, üzerine gift vs yazmalarını isteyince yapıyorlar mı?
      3- roseroseshop gibi hızlı gönderiyorlar mı?

      Sil
    4. canım hemen cevaplayayım :)

      checkout yaptığında çeviriyorlar ama alışveriş yaparken maalesef krw sadece para birimi.
      bu zamana kadar en hızlı gönderim yapan kore sitesi sanırım. 15 günü geçmedi bu zamana kadar elime ulaşması ürünlerin.
      ben hiç uyarmadım gümrük konusunda ve sorunsuzca ulaştı ama yine de için rahat etsin istersen kendilerine sipariş verirken yazabilirsin.

      inşallah yardımcı olmuşumdur, sorun olursa yaz gene :D

      Sil
    5. Bunu onay bekleyen yorumlarda gördüğüm AN siteye ışınlanıp sipariş vermem bir oldu. Tutar biraz yüksek oldu hatta 70 küsür:/ :P mail attım anında döndüler baya iyiymiş ya heyecanla bekliyoruuum^^ Çok teşekkür ettiiim:-*

      Sil
  4. aloe vera jeli yorumunu merakla bekliyorum, dün gece epey inceledim roseroseshop'u, kararsız kalmıştım. Kargo çok tutuyor ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargo olmasa çok daha cazip aslında. Ama kendinizi şımartmak istediğinizde kesinlikle harika bi site^^ Aloe vera jel çok meşhur ya derman olmadığı yer yokmuş resmen:D

      Sil
  5. Çok güzel, detaylı bir yazı olmuş, ben de merak edenlerdendim bu siteden alışveriş nasıl yapılıyor, bir sorun çıkıyor mu, nelere dikkat etmek gerekiyor filan :) Ellerine sağlık :) Ödemesi biraz uğraştırıcı olmuş sanal kart & paypal ama tedbir almak önemli. Fiyatları uygun gerçekten aldıklarının :) Aleo veralı jeli merak ettim, Türkiye'deki Holika Holika şubesinde var mı acaba? Gümrük hususunda Türkiye mimlendi bu konuda çok yazık :/ Hızlı ulaşmış kargo bravo, ben de bir inceleyeyim bu siteyi belki ihtayaca yönelik alışveriş yapabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanılmaz memnunum. hatta en son yaptığım alışverişte bi far paleti de sipariş etmiştim ellerinde kalmamış uzun sürede gelmicekmiş, kadın hemen bana açıklama yazıp parayı iade etmişler bile aynı gün.aynen ben sanal kart dışında güvenip kullanamıyorum. eveeet o jel ankaradaki mağazalarında da var baya ünlüymüş zaten^^ çok güzel bi site kesinlikle tavsiye ederim kuzu:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose