28 Kasım 2015

Ne İzledim #47

Eveet yine geldik bir haftasonu ve film yorumlarıma:P Geçen haftalarda izlediğimiz filmler beni çok tatmin etmedi. Aralarından izlemeyi düşündüğünüz varsa ona göre karar verin zamanınızı güzel değerlendirin, ziyan etmeyin derim:) İşte o 5 film:))

Hadi İnşallah : Pucca bunları mahkemeye ne kadar verse az, haklı:) O kadar itici olmuş ki anlatamam! Asla kendim oturup açıp izleyeceğim bi film değildi ama kuzenimin verdiği dvdler arasında tek komedi filmi oydu hadi bi bakalım dedik. Demez olaydık. Kitapla bu kadar mı alakasız olur bu kadar mı saçmalanır. 1-2 yer dışında hiç gülemedim bile. Puanım 3/10



Chappie : Deon, perte çıkmış bir polis robota(Chappie) yapay zeka programı tanımlayarak insan gibi bir bebek robot yapar. Ama bu robot bir insandan çok çok daha zekidir, her şeyi çarçabuk öğrenir fakat kötü insanların elindedir:( Chappie kendisini ele geçirmek isteyenler arasında kapanın elinde mi kalacak yoksa doğru yolu  mu bulacak:P Bazı yerleri çok saçma absürd olsa da güzel bir bilimkurguydu bizce. Puanım 7.8/10



City of God (Tanrı Kent): Imdb'nin en iyi 250 filmi içind yer alıyor. Romandan uyarlanmış bir film. Wikipedia'da bu filmle ilgili çok değişik şeyler okudum aktarmak istiyorum.""City of God", kent içindeki çirkin ve suç odağı gecekonduları sistematik bir şekilde kent dışına taşıma projesinin bir parçası olarak 1960'larda kente uzak bölgelerde Brezilya hükümeti eliyle kurulmuş gecekondu önleme yerleşkelerinden birinin, belki de en ünlüsünün adıdır. Bu suç oranı yüksek tehlikeli mahalle Rio de Janeiro kentinin dışındadır.Film adını buradan almıştır. Filmin baş karakteri de kişiler değil bu mahallenin ta kendisidir. Filmin oyuncularından Leandro Firmino (Zé Pequeno) da dahil filmin oyuncularının çoğu bu mahallede büyümüşlerdi.Film tamamen amatör oyuncularla çekilmiştir. Film bu mahallede yaşayan bir grup çocuğun 1960'lardan başlayarak sonraki 10-15 yıla yayılan uyuşturucu ve suçla örülü öyküsünü anlatır." Eşim çok beğendi ama ben sanırım iyi filmden anlamıyorum -.- Evet farklı bi filmdi, gerçekçiydi, atraksiyonlu, dramatik, güzeldi ama biraz bunaldım serseriliklerinden. Yine de aralarından en izlenesi kesinlikle bu. Puanım 7.9/10



Ali Baba ve 7 Cüceler : Cem Yılmaz'an hiç hoşlanmadığımı 88 defa daha söyleyebilirim. Eşim çok seviyor diye haftasonu filmine gittik. Bu kadar aptal saptal amaçsız komikliksiz bi film daha görmedim. Pardon Hadi İnşallah da var, ondan sonra diyim. Cemyılmazseverlerden Erkut bile hiç beğenmedi, hiç olmamış cidden ne desen haklısın dedi:)) Filmi sırf o yeşillik,göl manzarası ve Irina Ivkina'nın tatlış güzelliği için izledim:) Onların hatrına puanım 4/10



Memento (Akıl Defteri) : Bu film de imdb top 250'de. İzleyenlerin %95'i tek seferde anlamamış. Evet biz de o çoğunluktanız:) Film bitince mal gibi kaldık hı? diye birbirimize bakarak. Açtık yorumları filan okuduk da kafamız azcık netleşti. Sondan baştan ortadan ordan burdan derken zaten allak bullak gidiyor olaylarda kişiler bile başkaymış yok kendisiymiş filan bir de ben ara sıra gözlerimi dinlendirmişim ki iyice koptum:D 2.izlememde daha çok beğenebilirim ama şimdilik puanım 7.9/10. Bak bu filmi de izleyebilirsiniz anında her şeyi anladım derseniz yazın:) Replikler çoook güzeldi!





Önerilerinizi bekliyoruuuum^^


8 yorum :

  1. Cem Yılmaz'ın filmini kimse beğenmemiş sanırım, ben gitmeyi düşünmüyorum zaten :) öptüm şeker

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de olumsuz çok yorum okumuştum:/ Gitme vala hiç güzelcim

      Sil
  2. Pucca nın filmi bende netten izledim cidden beğenmedim,oysa kitaplarda çok gülüyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kitapları güzel komik cidden film alakasız saçma sapan olmuş:/

      Sil
  3. Ayyyy ben 'Hadi İnşallah' filmini Japonya'ya giderken uçakta izlemiştim ilk defa. Komedinin dozu abartıya kaçmış, ben de çok beğenemedim. Bir de tam inişte izliyordum, bu filmi görünce anılar canlanıyor gözümde (pek hoş olmayan). Bir ortak özellik daha; Cem Yılmaz'ı ben de hiç mi hiç sevmeyenlerdenim. İyi ki merakıma yenilip izlememişim filmi. Ama Memento'yu izlemek istedim şimdi Inception, Black Swan gibi sanırım kişinin kendisinin çözmesini istiyorlar. Film yorumlarını keyifle okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi inşallah filmiyle birlikte o puccayı canlandıran oyuncuya karşı da antipatim gelişti iyice:/
      ayy inişte bi sorun mu oldu kuzum yoksa filmin yarattığı kötü anılar mı:))
      olleyyy cem yılmaz sevmeyenler olarak 2ye 88 filanız, yalnız değiliz:)
      mementoyu konusunu filan bi okuyup dikkat kesilip izleyin kuzucum.evet biraz onlar gibi;)
      teşekkür ederiiim sen de beğendiğin filmleri yaz bana izledikçe not alıyorum hep^^

      Sil
    2. Biz inerken Japonya'da tayfun vardı ve ben bunu uçağa binerken öğrendim :/ O yüzden iniş biraz sıkıntılı oldu :(
      O esnada bu filmi izleyerek sakinleşmeye çalıştım ama pek bir faydası olmadı malesef. Önerini dikkate alacağım kuzum :) Tamam ben sana bir film listesi yaparım hard diskime bakıp :)

      Sil
    3. Abaouvvv:-O ayy çok feciymiş aya:(
      mutlkaka bekliyorum liste:-* tarzımı öğrenmişsindir artıkın:P

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose