20 Kasım 2015

MUTFAK ESYALARI ALISVERISI #1

Günaydın kankitellalarrr

Zırt pırt sadece kozmetik yazmak bana göre değil. Blog adım her ne kadar kozmetikasigi olsa da ben burda okuduğum kitapları, izlediğim filmleri, gezip gördüğüm yerleri, farklı alışverişleri, kimi zaman yaşadıklarımı yazmayı da bu tarz yazıları da okumayı çok seviyorum. Bugün sizlerle çok sevdiğim mutfak alışverişlerimden bi kuple paylaşayım istedim:)

İşten eve gelip harala gürele mutfakla uğraşan biri olarak her şey olabildiğince şirin olsun ki kendi kendime motivasyonum artsın dedim:) İnternetten sıkça sipariş verdim eksiklerimi tamamlayana kadar. Şimdilerde bir şey almıyorum geçen Migros'tan pembe bi borcam aldım sadece, indirimdeymiş alayım bari diye:)

Ürünlerin yanlarına yazdığım, benim aldığım zamanki fiyatları sitelerinden girip baktım. Güncel fiyatları olmayabilir.

Karınca Design'dan aldıklarım
Mutfakta kullanmak için aldım bu baykuşlu sabunluğu. İçine bulaşık deterjanı koyuyorum. Her gören ya bu ne şirin bişi diyo. Küçük biraz ama 3 aydır içine yeni deterjan koymadım mesela,yeterli yani. 16,10 tl

Timsah maşaya da görür görmez bayıldım. 21,19 tl


Tantitoni'den aldıklarım

Çiçekli kocaman bıçak. Epey işe yarıyor kendisi, yalnız bilenme zamanı geldi. Koruyucu kılıfının da olması iyi. 32.99 tl

Pembe değirmen. Karabiber ya da tuz öğütürüm diye düşünüyordum. Himalaya tuzu koydum ilk sefer. 39,99 tl

Pembe süzgeç. Sitedeki resmin azizliğine uğradım. Düz sabit duran büyükçene bişi sanıyordum. Bu bildiğiniz takke gibi, plastik, eğilip bükülen bi düz duramayan bişi. 9,99 tl. Asla önermem

Cupcake Nihale. Çok şirin <3 Severek kullanıyorum. 9,99 tl

Küçük çırpıcı. 1-2 tık daha büyük olsaymış iyiymiş ama yine de iş görüyor. 12,99 tl




Siz mutfak alışverişinde cicili bicili şeyler için hangi siteleri önerirsiniz?

10 yorum :

  1. ay hepsi birbirinden şirin, güle güle kullan canım.

    bu arada en çalışkan blog ödülünü sana vermek gerek bi gun bile boş bırakmıyorsun buraları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiim^^
      Yok kız bi hafta öyleydi sonra sekteye uğradı işte her zamanki gibi:/ :) :(

      Sil
  2. Ben de böyle cicili bicili mutfak eşyalarına bayılıyorum doğrusu :)) Güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek yapma şevki veriyo resmen bakmak bile mutlu ediyo beni^^

      Sil
  3. Karınca ve tantitoni benimde favorim :))

    YanıtlaSil
  4. İlk evlendiğimde nasıl da hevesliydim böyle şeylere ah ahh. Her şey ilginç geliyordu. Şimdi ya isteğim kalmadı ya da her şey aynı geliyor. Arada tantitoni'ye bakıyorum ben de. Çok pahalı olan green gate ve cath kidston'ın çakmalarının biev tarafından bir an önce yapılmasını istiyorum tabii :)) Biev olmasa da olur tabii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet acayip güzeller neden nedennn:( Instagramda birkaç hesapta rastladım benzerlerine. English home da yakalamaya çalışıyo üç beş. Biev duy sesimizi :P
      Pip studio ya bayılıyorum ben bideee <3

      Sil
  5. Hep kozmetik hep kozmetik, az biraz da başka şeyler hakkında konuşmalı değil mi azizim? Çok şeker, çok cici aldıkların güle güle kullan canım :) Bana hep derlerdi de inanmazdım, 'evlendikten sonra mütemadiyen bir şeyler almaya devam ediyorsun.' diye, 'yok canım bir yerde biter herhalde o kadar şeyi nereye koyacaksın ki zaten?!' diyordum 2 sene geçti hala bir şeyler alıyorum :D Ama ihtiyaç hiç bitmiyor ki :P Timsahlı maşa; şu ana kadar gördüğüm en enteresan maşa gerçekten! Böyle cicili bicili, sevimli şeyleri genelde Tantitoni, English Home, Esse, The Company bazen de Paşabahçe'de görüyorum. Arada sırada bakabilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahhahah o lafa inanmam mümkün değil annem kendimi bildim bileli bir şeyler alıyor ve hiç bitmiyor:D ben de sizlerin yolunda ilerliyorum efenim:D
      Karınca designdandı timsahlı maşa ama orda mutfakla ilgili az şey oluyor tabi. söylediğin mağazaları çok seviyorum <3 the company yi ilk defa duydum! ankarada var mı bilmiyorum ya da bakmakla görmek arasındaki fark.. gördüm ama bakmadım hatırlamıyorum:) websitesi de açılmadı:( ankarada var mıdır kiii?

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose