4 Kasım 2015

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner

Herkese selamlar

Aylardır kullandığım meşhur Maybelline jel eyeliner ı bir de ben yazayım eksik kalmayım yahu:)

Aşağıdaki gibi uzuncana ince bi kutunun içinde hem mini kavanozda jel eyeliner hem fırçası çıkıyor. Arkasında yazan iddiaları yerine getirebiliyor mu bi bakalım:)


Ben Intense Black olanını aldım. Yani yoğun siyah:)

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner

Fırçası çok ilginç ne incecik uçlu eyeliner fırçası gibi ne kesik uçlu. Hafif yayvan ama yandan yine ince değişik bir fırça. "Bu bi işe yaramaz yeaaa" demeyin sizde benim gibi:) Çünkü epey işe yarıyor şaşırtıcı şekilde gayet güzel eyeliner çekiliyor.

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner
İçeriği

  • İçeriği iyi, güvenilir sayılır.
  • Siyahlığını, yapısını, sürümünü sevdim
  • Mac Blacktrack ile eşdeğer gösteriliyor. İkisini de kullanmış biri olarak evet gerçekten aradaki fiyat farkına değmez. Yalnız bende Maybelline birazcık akma, göz kapağıma bulaşma yaparken Mac hiç hiç yapmamıştı. Bir de Mac daha geç kururken Maybelline daha çabuk kurumaya başladı.
  • 24 saat dayanıklı değil. 10 sa filan gideri var ama:) Sabah 7de sürüyorsam işten döndüğümde 5 gibi evet birazz akmışlık, üste bulaşmışlık dışında aynı. Ama bir de akşam dışarı çıkarsak döndüğümüzde silikleşmiş oluyor hafifçe.
  • Dediğim gibi fırçası kullanışlı. Kirlendiğinde Sigma E10 u kullanıyorum. 
  • Kimilerine göre jel eyeliner daha pratik fakat ben keçe uçluları daha pratik buluyorum. 
  • Fiyatını hatırlamıyorum uydurmayım şimdi ama Watsons-Gratislerde sıkça indirime giriyor epey uygun oluyor

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner



Evet güzel ama bir daha alır mıyım bilmiyorum. Tavsiyeleriniz üzerine Ankara'ya gittiğimde The Balm ve Loreal Superliner'ı deneyeceğim. Başka önerisi olan?:)








10 yorum :

  1. aldım ama kullanamadım tabi ki :-(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa:-O abla sen çok iyi eyeliner çekersin imajı uyandırmıştın bende:)

      Sil
  2. Bu marka bende bir hafta sonra kurudu kullanamadan çöpe gitti :(

    Jelde loreal , keçe uçludada sanırım nyc diyorlar ikisini deneyeceğim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç hafta sonra mı! :-O Bayaaa erken kurumuş yok bende neyseki öyle olmadı da yapısında farklılaşma oluyor elbet. Fırçayı batırdıktan hemen sonra kavanozun ağzını peçeteye çeviriyorum ters şekilde. Bu da benden bi tüyo olsun:-*
      Loreal'in de görüyordum jel eyelinerını o da baya başarılı diyolar demek ha, aklımda olsun. Nyc'nin farlarındaki sönüklük yüzünden markaya soğuğum ama gittiğimde bi elimde filan deneyim belki yanıltır bu ürünü^^

      Sil
  3. Çok güzel ve düzgün çekmişsin görüntü süper tatlışım ^^ Sende görünce aklıma geldi yine ben bunu hala denemedim ama keçe uçlular bana da çok pratik geliyor napalım :) İtiraf edeyim alırsam sırf fırçası için alıcam :D Arka plan çok ferah olmuş bu arada canımcıım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihihi teşekkür ederim, kulak pamuğu sağolsun kuzum^^ :P
      Sen iyi eyeliner çekicilerden gibisin vala bunu çok iyi kotarırsın hatta daha kolay bilem gelebilir. İndirimde bi dene derim;)
      Yaaaa bu kadar olur! İçimden nasıl geçti var ya bu değişimi kesin bi Nilay fark eder onu da söyler diye!^^ :-******* Temayla ilgili bişiye bakarken bi hata yaptım arka plan tamamen kapandı filan o bu mu derken renklerle oynadım ister istemez böyle oldu vala istesem de eskisine döndüremedim ama ferah oluşunu ben de sevdim^^

      Sil
  4. Bende bunun Black Pink Diamonds rengi var ne siyah ne mor egzantrik bir rengi var günlük kullanıyorsan o renge de bir bak derim.Bana fırçası biraz dansirik gelmişti kendisi ruj fırçası olarak görevlendirildi :) Yalnız değilmişiz demek ki keçe uçlu eyelinerlardan sonra pek kullanılmıyor sanki bunlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktm şimdi googledan evet ne değişikmiş ciddeeen:))
      Ahaha hiç aklıma gelmezdiiii bana da aşırı ilginç geldi ama bence başarılı eyeliner çekmede^^ Keçeliden sonra zor anacım:/

      Sil
  5. Aaaa iki çeşidi mi varmış? Yoğun siyah filan olduğunu bilmiyordum hiç :/ Hmmm akma yaptı diyorsun, o zaman ben de kesin daha çok akar, bulaşır. Kimsede akmayan kalem bende akıyor ya :( Ooooo eyeliner çok yakışmış! Hatta şimdi hayal ettim de koyu kahve bir eyeliner gözlerini ön plana çok güzel çıkarır ve daha büyük gösterir ;) Ben keçe uçlulardan nefret ettim, bana göre jel yapıda eyeliner daha kullanışlı, Mac'in ve Bobbi Brown'un testerını denedim son olarak Makeup Forever'ınkini deneyip nihai bir karar vereceğim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de akma problemi çok oluyor. ki aşırı sulanan gözlerim de yok yağlı göz çevremde:( nedenini çözemedim:/ bu sende de akar o zaman deneme bence:P keçe uçludan beni yves rocher aşırı soğuttu. etude house un roseroseshop tan bi eyelinerını aldım likit, ince uçlu. kahverengi. inanılmaz güzel! Jel almayı kafaya koydun yani. evet 3ü de epey iddialı kesinlikle deneyip tüm gün gözünde onla durmadan karar verme tatlışım merakla bekliyorum nihai kararını:-* :))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose