27 Kasım 2015

Logona El kremi ve Dudak Balsamı

Haftanın en güzel gününden herkese günaydınlar efenim

Kışın şüphesiz hem bayanların hem erkeklerin sürekli kullandığı ortak kozmetik ürünleri: el kremi ve dudak balsamı! Yazın sıcaktan, kuruluktan ; kışın soğuktan çatlayan, çatlamak için hep geçerli bahaneleri olan ellerim, dudaklarım var:( O yüzden gün içinde aklıma geldikçe ve her gece yatmadan mutlaka el kremi ve dudak balsamı sürüyorum. İş yerinde, evde ve çantamda ayrı ayrı el kremi, lipbalm mutlaka bulunur.

Bugün de sıcağı sıcağına 4 gündür kullandığım Logona markasının el kremiyle dudak balmından bahsetmek istedim.



Logona Organik Nar & Q10 İçerikli El Kremi


ayisigiorganik.com daki açıklaması şöyle : Organik Nar Özü, Nar Çekirdeği Yağı ve Nar Suyu içeren bakım yapıcı LOGONA Nar-El Kremi, elleri fark edilir derecede pürüzsüzleştirir ve yumuşatır. Q10 içeren ve çok çabuk emilen bu krem, elleri zararlı çevresel etkilerden ve serbest radikallerden korur. Değerli Organik Hindistancevizi Yağı ve Organik Sheabutter ellerin bakımını yapar ve kurumaya karşı korur.

Gelelim benim yorumlarımaaa
  • Çok açık sarı, losyon gibi hafif akışkan bir yapısı var
  • Kokusu çok belirgin. Nar ve limon karışımı ekşi sakız gibi^^ Erkut  jelibon diyo:D
  • Narın da Koenzim Q10'in de cilt gençleştirici, yenileyici, kolajen destekleyici özellikleri malum. Bir de nem bombası doğal yağlar eklenince bu ürün bir harika olmuş dostum <3
  • Yauv bu limon kokusu nerden geliyorrr derken içeriği limonene, citronellol ve citral olduğunu gördüm "hıııı anlaşıldı" dedim:) Hoş parfüm de varmış doğal esansiyel yağlardan elde edilen
  • Kıvamını losyon gibi görünce çok nemlendirmeyeceğini düşündüm, içeriğini görünce aşırı nemlendireceğini ama yağlı his bırakacağını düşündüm. Sürdükten birkaç dakika sonra ise yağlı his bırakmadan emilen, elleri harika nemlendiren ve misler gibi kokan bi krem olduğu kanaatini getirdim!
  • Bakalım krem bittiğinde ellerimde aşağıdaki kuruluk devam ediyor olcak mı? Meraklardayım:)
  • İçeriği tertemiz, vegan, glutensiz el kremi arayanlara kesinlikle öneririm!
  • 50 ml ürünün fiyatı sitede şuan 35 tl gözüküyor evet  bir el kremi için pahalı gibi fakat günde 1 kullanacağınız, aylarca sizi götürecek , gerçekten organik ve ellerinizin yaşlanmasını önleyici, etkili bi krem için normal denebilir. İncelemek için tıktık

İçerikAqua (Water), Alcohol denat.*, Glycine Soja (Soybean) Oil*, Glycerin, Polyglyceryl-3 Dicitrate/ Stearate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Distarch Phosphate, Punica Granatum Fruit Juice*, Punica Granatum Seed Oil*, Isoamyl Laurate, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Extract*, Ubiquinone, Xanthan Gum, Tocopherol, Sodium Cetearyl Sulfate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Lactic Acid, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Parfum (Fragrance)**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citral**, Citronellol

Yıldızlı ürünler bitkilerden elde edilen doğal ekstraktlar


Logona Organik Altıncık Çiçeğ Özlü Dudak Bakım Balzamı

Sitesindeki açıklamasını aktarayım : Aynısefa (Calendula officinalis); Altıncık Çiçeği, Ölüçiçeği, Tıbbi Öküzgözü, Nergis, Portakal Nergisi ve Tıbbi Nergis olarak da anılır. Cilt bakımında yüksek nemlendirici olarak kullanılır. Hassas ciltleri dengeleyici ve güçlendiricidir. Tahriş olan ciltlerde onarıcı etkiye sahiptir. Güneş ışınlarına karşı koruyucu ve cildi nemlendiricidir. Bunun dışında varis, egzama, sivilce, mantar, pişik, isilik ve döküntü gibi cilt problemlerinde destekleyici ve yardımcıdır.Dudakların hassas ince cildini değerli jojoba yağı ve zengin bakım sağlayan bitkisel vakslar ve rahatlatıcı altıncık çiçeği özleri ile dudak derisini şımartır. 


Kabındaki açıklama



  • Şu aynısefa nelere kadir.. Diğer adlarından biri olan "Tıbbi öküzgözü" nü çok beğendiğimi söylemeden geçemiciim:)
  • Çok hafif, güzel bir kokusu var. Tatsız, renksiz. Bu yüzden erkeklerin de kullanabileceği bir lipbalm
  • Aynısefanın birçok faydası var. Ben onarıcı etkisini gerçekten gördüm. Kullanmaya başladığımda dudağımın kenarında soğuktan 2 çizgi şeklinde ince kesik gibi yara vardı. Şaşırtıcı biçimde sabaha neredeyse kapanmış olduğunu ve acımadığını fark ettim. 
  • Dudak ürünlerinde neden organik içeriğe dikkat etmemiz gerektiğini burda anlatmıştım. Sindirim sistemimize ister istemez geçen, bizi doğrudan etkileyen kimyasallar dudağımıza sürdüklerimiz. O yüzden olabildiğince seçici olup temiz içerikli olanı tercih etmek gerekiyor. Bu ürünün de içeriği çok temiz ayrıca doğal kozmetik ve Na True sertifikalıymış.
  • Ruj altına çok rahat kullanılabiliyor
  • Nemlendirmesi çok çok güzel. 
  • Popüler diye aldığımız Eos, Maybelline, Nivea gibi markaların lipbalmlarının etkisi bunun yanında gerçekten solda sıfır kalıyor. Bittikçe alacağım bir ürün oldu. İncelemek için tıkkıdı


Sizin temiz içerikli el kremi ve dudak balsamı öneriniz var mııııı^^







** Ürünler firma gönderisi olup yorumlarım tamamen kişiseldir

10 yorum :

  1. Benim de bu aralar ellerim iyice kurumaya başladı :( öptüm seni şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoff kış ve getirdikleri:( Ben dee:-*

      Sil
  2. O dekor peçetelik mi, bilezik mi çözemedim ama çok ciciii ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne peçetelik ne bilezik:D İçinde mum var ya, mumluk;) :-*

      Sil
  3. Krem biraz pahalı geldi. Ben eczahaneden soğuk günler için farmona balm aldım -20 dereceye kadar dudaklarımızı koruyor:) tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız biraz pahalı ama işte uzun süre gidecek cinsten. İçerik ve vegan olması önemli değilse başka alternatifleri de var tabi. Farmona'nın lipbalmı mııı aaa baya da koruyucuymuş bakayım^^ Teşekkürler öneri içiiiin:-*

      Sil
  4. Ahahahhaha :D Tıbbi öküzgözü mü? Hem bu kadar faydalı hem de bu kadar garip isimli bir şey demek :D İçerik olarak dikkat etmek gerekiyor aslında doğru çok haklısın, aydınlanma oldu bende... Mutlaka bakacağım bu dudak nemlendiricisine. El kremini merak ettim, elimdeki kremler bitince ilk bunu alacağım!








    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tıbbi öküzgözü önemli bi terim..şarap değil:P :D
      Dudak kremi şimdi %20 indirimde ben ciddili memnunum^^

      Sil
  5. Ben de Logona kullanıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose