13 Kasım 2015

Lavera Ruj "Maroon Kiss"

Günaydın kızçeleriiiiim

Söz verdiğim gibi her hafta bir rujumu yazmaya çalışcam. Yazayım ki kullanmaya başlayayım artık yeter! En son aldığım rujdan başlayayım dedim. Kendisini şurda anlattığım ayisigiorganik.com/alışverişimden almıştım. Hadi bi inceleyelim bu güzel rujuuu:)


Bir kadının ömrü boyunca ortalama 1-2 kilo kadar ruj yuttuğunu biliyor muydunuz? Yani bol bol kimyasal yutuyoruz sayelerinde, besinlerden, çevreden, havadan aldıklarımız yetmiyormuş gibi! Her seferinde kendime bundan sonra alcağım ruj kesinlikle temiz içerikli olacak diyorum ama  Sephora, Gratis, Watsons'a girince sözümü tutamıyorum:( Ruj ve rimel zaafım var, bağımlı mıyım neyim:( Neyse ki bu ruj gibi birkaç. iyi içerikli rujum daha var da yalnızlık çekmicek bu garibim.

Sitesinde yazan özelliklerini aktarayım ilk önce :
  • Gül, ıhlamur ve ebegümeci organik çiçek özlerinden bir yatıştırıcı infüzyon ile harmanlanmış tüm doğal pigmentler ile formüle edilmiştir.
  • Canlı yoğun renk ile dudaklarınızı dolgunlaştırır.
  • Yavaşça korumak ve dudakları şımartmak için gül, ıhlamur ve ebegümeci organik çiçek özleriyle yatıştırıcı bir infüzyon içerir. 
  • Sadece doğal pigmentler ile formüle edilmiştir.

Gelelim benim görüşlerimeee:
  • Bi kere renginden bahsetmek istiyorum. Daha önce defalarca dedim. Maroon yani vişne çürüğü benim rengim! Bu renk vişne çürüğüyle mürdümün harika bi harmanlanması. Aşağıdaki fotoğrafta her ne kadar bordomsu gözükse de ı-ıh içinde bariz mürdüm de var. Sonbahar ve kış için harika bir renk.
  • İçerisindeki doğal zengin yağlar sayesinde dudakları çok güzel nemlendiriyor, kurutmuyor, çizgilere dolmuyor.
  • I-ıh dediği gibi dudakları dolgunlaştırmıyor, öyle bir içeriği yok ama nemli ve canlı gözüktüğü için göz yanılsaması yapıyor olabilir:)
  • Kalıcılığı iyi nemlendiren rujlara kıyasla çok daha iyi. 4-5 sa kaldı dudaklarımda epey su içip durmama rağmen.
  • İçeriğini aşağıya yapıştırcam çok beğendim ben ve elimdeki 1-2 ruju bitirince mutlaka yerine Lavera'dan alıcam, gözüme birkaç renk kestirdim bile:)
  • Fiyatı 44.90 tl. Şuan stokta yok gözüküyor. Ama takip etmek için tıktık



İçerik : Ricinus Communis (Castor) Seed Oil*, Hydrogenated Rapeseed Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax* , Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Argania Spinosa Kernel Oil (Argan Oil)*, Alcohol*, Tocopherol (Vitamin E), Dipotassium Glycyrrhizate, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract*, Tilia Cordata Flower Extract*, Rosa Centifolia Flower Extract*, Camelina Sativa Seed Oil, Vegetable Oil (Olus Oil), Ascorbyl Palmitate (Vitamin C), Water (Aqua), Hydrogenated Lecithin, Flavor (Aroma), May contain: Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77492), Iron Oxide (CI 77499), Tin Oxide (CI 77861), Bismuth Oxychloride (CI 77163), Carmine (CI 75470), Ultramarines (CI 77007), Ferric Ferrocyanide (CI 77510), Manganese Violet (CI 77742)


Sitenin diğer organik kozmetik ürünlerine bakmak için tıktık
Siz daha önce bu markayı denediniz mi? Temiz içerikli ruj önerileriniz var mıı?^^


12 yorum :

  1. Faydalı yazı için çok teşekkürler.
    Makyaj ürünleri indirim ve fırsatları için flormar indirim kodu kuponu sitesini ziyaret edebilirsiniz, bence fayda var.

    YanıtlaSil
  2. rengi harika ıslak ıslak duruşunu da çok beğendim.. stoğa girince bakarım ...

    YanıtlaSil
  3. Senin dudaklarında çok beğendim rengini ama bende olduğundan daha bir koyu duruyor hep bu tonlar :/ Ihlamur ve ebegümeci çiçeği var demek peki koku var mı rujlarda ben severim çünkü o tarz kokuları :) Biz bağımlı oluyoruz maalesef canım durum bundan ibaret :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudaklarının kendi rengi koyu pembiş filansa o yüzden mi kii:) yok canım benim normal bildiğin ruj kokusu ama çok daha hafif. bariz bi kokusu yok. hofya kahrolsun bağımlılıklar:p neyse en kötü bağımlılığımız böyle olsun anacım:)

      Sil
  4. Tatlım her şey çok güzel de bu "may contain" kısmı beni çok rahatsız ediyor. Ne koyduğunu sen bilmiyor musun? Açıkcası bu biraz işin çakallığına giriyor. Vegansam -ki değilim- sen bu rujda karmin kullandıysan ona göre tercih etmeyeceğim. Ya da titanyum dioksiti, mikayı içerik kısmına yazarsan yaklaşık olarak hangi oranda kullandığını bileyim ki o oranda titanyum dioksit ve mika yutmak isteyip istemeyeceğime karar vereyim. İster istemez may contain yazan markalara karşı antipatik yaklaşıyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O may contain kısmı rengine göre değiştiği için her ruj için tek tek yazmıyorlar o yüzden sanırım temel formülasyon yazılıyor, kolaya kaçılıyor. Haklısın ama bazıları birebir ne olduğunu bilmek istiyor ki hakkı da yani..

      Sil
  5. Valla rengine bayıldım *-* Çokta güzel yakışmış, güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  6. Ya işte yapısı şöyle olsun, şu tonda olsun, kalıcı olsun falan derken içeriği hep atlıyoruz ruj alırken. Bir de organik rujlarda renk skalası geniş olmayınca biz kadınlar nerede çeşitlilik varsa hemen ordayız :D Ama kendimize yakışan bir renk bulup kullanması aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Alterra almıştım o da iyi içerikliydi ama çok az renk seçeneği vardı. Bunda epey var^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose