19 Kasım 2015

Lavera Endless Definition Rimel

Herkese günaydınlaaar

Geldiği andan itibaren merakla denediğim Lavera Endless Definition maskara yorumlarımı 2 haftadır kulandığıma göre artık paylaşabilirim:)


Daha önce içeriği temiz olarak Physician's Formula'nın şu yaprak şeklinde olan Organic Wear rimelini denemiş memnun kalmamıştım. Fırçası plastik yapıdaydı. Bu sefer de bunu denemek istedim. 

  • Fırçası ince, kıl fırça. Aslında kirpiklerimin en sevmediği türden ama bazıları epey yanıltıyor
  • Ambalajını sevdim. İnce uzun, alttan koyu pembe degrade geçişli, şık.
  • İlk sürdüğümde tek katta "my lashes but better" (kendi kirpiklerim ama daha iyisi) etkisi yarattı:) Epey doğal bi duruşla kirpikleri hafif uzatıp ayırdı. 
  • 2 kat kullanımda daha belirgin ve uzun kirpiklerim vardı!
  • En baştaki ıslak yapısı zaman geçtikçe kendine geldi diğer çoğu likit rimelde olduğu gibi.
  • Günlük kullanıma uygun bir rimel. Belirgin ama doğal duruşlu kirpikler yaratıyor
  • Kısa kirpikler için etkili olacağını pek sanmıyorum. Zaten açıklamasında da uzun kirpikler için uygundur diyor. Lakin benim kirpikler ne uzun ne kısa, orta halli:) Duruşu aşağıdaki gibi
  • Siyahlığını güzel, kirpikleri biraz yapıştırmasını sevmedim.
  • Hiç akma yapmadı! Sabah nasıl sürdüysem akşam o! En çok bu yanını sevdim
  • Sürerken üste biraz bulaşıyor.
  • İçeriğini beğendim(bkz aşağısı)
  • Dermatolojik ve oftalmolojik test onaylı.
  • Bio Organic ve NaTrue sertifikalı.
  • Aynı zamanda kontakt lens insanlar için idealmiş.
  • Kendisini ayisigiorganik.com dan almıştım. İncelemek için buraya tıktık. Yalnız ben aldığımda daha uygundu sanırsam doların yükselişinden dolayı fiyatı artmış:(

İçindekiler : Su (Aqua), Alkol *, Demir Oksit (CI 77499), balmumu (Cera Alba) *, Setearil Alkol, Sorbitol, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil *, trikaprilin, Hidrolize Jojoba Esterler, Potasyum Fosfat Cetyl , Pullulan, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Tohum Yağı *, Shellac, İpek (Serica), Ultramarines (CI 77007), Trehaloz, Dehydroxanthan Sakız, Akasya Senegal Gum, Gümüş (CI 77820), Rosa Damascena Çiçek Su *, Tokoferol, Helianthus annuus (Ayçiçeği) Tohum Yağı, ASKORBİL Palmitate, Koku (Parfüm) **, Citronellol **, Geraniyol **, Benzil Alkol **,


İlk kullandığım gün. Üstte bişi yok, ortadaki te kat, en alttaki 2 kat rimelli


Diğer organik, temiz içerikli rimelleri incelemek isterseniz sizi buraya alalım.
Hiç organik rimel kullandınız mı? Hangisini tavsiye edersiniz?

6 yorum :

  1. çok hoş duruyor Laveranın rimelini hiç denemedim,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim duruşunu^^ Ben teşekkür ederiiim:-*

      Sil
  2. güzel bir ürüne benziyor günlük kullanıma uygun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet günlük kullanım için çok uygun^^

      Sil
  3. 2. katta daha belirgin duruyor. Günlük rimel kategorisinde güzel bir rimelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet rimelin o ıslak yapısı azıcıkj geçtikten sonra şuan çok daha belirgin ve iyi duruyo yani^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose