11 Kasım 2015

Kiss My Face Eyewitness Göz Kremi

Herkese günaydııın

Sizin oralarda durumlar ne bilmiyorum ama şaka maka kış geldi buraya. Sulu kar yağıyo dünden beri. Dağlar hep karla kaplı.. Soğuk havalarda cildimiz hemen kurumaya meylediyo. Etmesin! Çünkü Kuruluk=Kırışıklık demek unutmayın. Cilt tipiniz ne olursa olsun ona uygun bir nemlendirici mutlaka her gün cildinizi temizledikten sonra kullanın

Bu kamu spotundan sonra aylardır severek kullandığım göz kremimi anlatmaya geçebilirim:)


Kiss My Face Eyewitness Goz Kremi eye cream

Vaatleri
  • Doğal içeriklerle ince çizgilerin, kırışıklıkların ve şişliğin görünümlerini azaltmak
  • Kırışıklıkların görünümünü düzelterek hassas göz çevresini nemlendirmek
  • Doğal yağlarla cildin nemlenmiş ve yenilenmiş gözükmesini sağlamak
İcraatleri
  • Öncelikle söylemeliyim ki 25 yaşındayım ve göz çevremdeki tek problemim nemsizlik, hatta kışın ciddi manada kuruluk
  • Sabah ve gece her göze bir mercimek tanesi kadar uyguluyorum. Göz kremi etkili şekilde nasıl sürülür derseniz tıktık
  • Yapısı ne losyon gibi hafif ne krem gibi çok yoğun. Güzel konsantre bi kıvamı var ve çarçabuk emiliyor
  • Sürdükten sonra göz makyajınızı yapabiliyorsunız hiçbir problem olmuyor
  • Göz çevremde kırışıklık ve ince çizgi yok. Hem genetik hem de iyi nemlendirmeye bağlı diye düşünüyorum. Bu kremle sayesinde günboyu göz çevrem nemli, hiç kuruluk yaşamadım
  • Yine genetik olarak gözaltı morluğu ve şişliği olmuyor bende pek. Sadece çok geç yattıysam veya ağladıysam filan olurdu. Ama bu kremi kullandığımdan beri hiç öyle bişi olduğunu görmedim gözaltlarımda.
  • İçeriğini (bkz aşağıdaki resim) çooook beğendim
  • Paraben, fitalat, SLS, yapay renk ve koku verici maddeler kullanılmamış olmasına bayıldım! Hayvansal madde içermiyor.
  • Bu göz kremi hayvanlar üzerinde edilmiyor^^
  • Kullandığım en güzel göz kremi! Daha önce Bioderma, Caudalie ve Clinique'ten kullanmıştım yorumları blogda mevcut. Bu krem hepsini sollar depar atar geçer <3
  • Ürün 14 ml. Ben vitacost'tan almıştım fakat ülkemizde lilakutu da da satılıyormuş. Aylarca bi ürünü kullanınca sıkılıp değiştiriyorum hep. Sırf o yüzden bi sonraki göz kremim bu olmayacak ama heran geri dönebilirim. 25-35 yaş aralığındaki herkese öneririm

Kiss My Face Eyewitness Goz Kremi eye cream ingredients
Güzelim içeriği



Eveeeeet sizin enn sevdiğiniz göz kremi hangisi bakiiim?


10 yorum :

  1. Öyle güzel anlatmışsın ki gidip alasım geldi :)) Şu sıralar elimdeki Rival de Loop 'un sıradan göz kremi var bitince bunu alabilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çok güzeeeel^^ Tavsiye ederim canımcım:-*

      Sil
  2. ay tam da göz kremi arıyordum. Aslında en son Antipodes Kiwi Seed Oil göz kremini kullandım pek de memnun kaldım bi de 30 ml ama yurtdışından siparişi vermek istemiyorum da şu kremin bir Türkiye bir de yurtdışı fiyatına bakınca vazgeçtim gibi ya. 19 dolar orada burada en ucuz 90 tl, yuh.

    ama tam aradığım kremmiş içeriği iyi olsun hem de çabuk emilsin istiyorum sabırsız biri olarak sanırım bunu sipariş edeceğim, teşekkürler haberdar ettiğim için şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O göz kremi benimde aklımdaydı onor önermiştiii!
      Evet hatta vitacosta baktım 11.75$ . İnşallah sen de memnun kalırsııın^^ Rica ederiiim:-*

      Sil
  3. İçeriği başarılıymış gerçekten, sorunsuz göz çevresine sahip olanlar sevecektir canım. Kışın göz çevren kuruyorsa belki Kiehl's avokadolu göz kremini seversin. Ben geçenlerde bakmak için gittim; sizin göz çevreniz o kadar kuru değil dediler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiehl's avokadolu kremin testerını denemiştim. Epey gitmişti. O da güzel ama bu bana göre ondan çok daha başarılı^^ Sen 27-28lerine doğru bi bak:P =)

      Sil
  4. Ben şu anda Dirty Works'ün göz kremini kullanıyorum ama artık yeterli gelmemeye başladı yaşım da henüz 19 ama ilerde bunu kullanabilirim teşekkürler yazı süper! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuu bence erken bilem başlamışsın:) Nacizane tavsiyem cildini şimdiden alıştırmamaya çalış canım benim yoksa mesela bu kremi 21inde kullanırsan 24-25inde daha yoğununu kullanman gerekcek, 30unda çok daha yoğununu vs derken gözaltını epey alıştırıp yorcaksın

      Sil
  5. Hmmm baya başarılı bir nemlendiriciymiş cidden, şimdi baktım Lilakutu'ya 99 TL imiş. Benim şu meşhur göz kremim bitmek
    üzere acaba bunu mu alsam Nonique avakadolu göz kremini mi? Kararsız kaldım şimdi :) İşte bir ölümcül soru daha :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vitacost fiyatı daha uygun tatlışım eğer ülkemize gönderimi varsa hala tabi:)
      Nonique için de epey güzel şeyler okudum. Denemediğim için kıyaslayamıyorum ama:( Avokado yağı epey nemlendirici etkili ama bunun içinde de nemlendirici yağlar epey çeşitli. Ben bu kreme kefilim ama vitacost göndermiyorsa filan Nonique sanırım daha uygun önce onu dene henüz yaşımız da 30 olmamışken:P Beğenmezsen ya da ondan sonra kiss my face i kesin denersin;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose