30 Kasım 2015

Kasım Bitenler #24

Kasım'ın son gününden herkese günaydınlaaar

Bol koşturmacalı, sürprizle bi haftasonu geçirdim. Bitenlerin fotoğrafını dün gece çekip, düzenleyip yazmaya başladım. İlle de kasım bitmeden yetişsin diye:) Epey de ürün bitirmişim bu ay^^ Haydi bakalım

Bu ay bitirdiklerim

Lafı hiç uzatmıyım epey ürün var çünkü gruplandırarak yazayım=)



Burt's Bees Aydınlatıcı Cilt Temizleyici : Severek kullandım. Yazısı burda. Başka temizleyicilerde gözüm var ammaa

Vichy 3ü1 Arada Misel Solüsyon : Reklama gel reklama. 3ü1 arada, 3 etki tek üründe vs. Sanıyorsun ki 3 mucizevi bambaşka etki. Oysa arkasında yazan : 1-cildi temizler, 2-makyajı çıkarır, 3-cildi rahatlatır. Eyvallaaaah. Farkında mısın bilmiyorum Vichycim ama bunu tüm misel sular yapıyo cicim. Yalnız performansını beğendim. Bioderma'yla denk. Hipoallerjenik, hassas ciltler için test edilmiş oluşunu sevdim. Alkol, sabun, renklendirici içermeyişini takdir ettim.

Eucerin Daily Protection Spf30 : vitacosttan almıştım geçtiğimiz ilkbaharda. Sivilce-komedon yapmıyormuş, hafif yapılıymış, parfümsüzmüş diye çok büyük beklentiler içindeydim ama beğenmedim. Bi kere yüzümde ekstra beyazlık bırakıyo herkes "hayırdır yüzünüz kağıt gibi olmuş hasta mısınız iyi misiniz?" diyip durdu. Emilimi başarısız. Başka kremlerle çoook geçimsiz. Nemlendirici üstüne sürünce pütür pütür kir gibi çıkıyo yüzden. Komedon da yaptı! Nalet olsun sana diyip attım artık.

Kiss My Face Eyewitness Göz Kremi : Çok severek kullandım. Herkese de tavsiye ederim. Başka kremlerle biraz gönül eğlendirip heran geri dönebilirim. Detaylı yazısı burda




Bath&Body Works Salatalık Kavunlu El Sabunu : İndirimde almıştım. Kokusu hiç umduğum gibi çıkmadı. Salatalık ve kavun kokusunu normalde çok beğensem de bu sabun çok yapay kokuyordu. Birdaha almam.

Listerine Advanced White Ağız Çalkalama Suyu : Eşimle severek kullandık. Ekstra beyazlatıcı bi etki yaratmadı ama sanırsam. Bu tarz ürünleri çok seviyoruz öneriniz var mı?

Farmasi Arganoil El Kremi : Firmaya karşı önyargılıyım ama yine de nolursa olsun tarafsız yazarım. %0 paraben diyor. İyi, hoş,aferin de her şey parabenden geçmiyor.. Ürünün içinden ara ara kahverengi kabukumsu şeyler çıktı. Kıl kaptım nasıul koşullarda üretiliyor şüpheli.. Nemlendirmesi de argan yağına rağmen başarısız.

Bath&Body Works Şeftali Turunçlu Vücut Losyonu : Kokusuna bayılıyordum! Eşim de arkadaşlarım da her sürdüğümde elimi koklayıp dururdu:D Hatta birinde dolmuşta sürdüm öndeki küçük çocuk "Anne harika bişi koktu ney?"diyip durdu:D Gel gör ki nemlendirmesi çoook başarısızdı:( Bu yüzden birdaha almam. Kuru ciltli Ezgi'nin neyine losyon zaten..



Loreal Lash Architect 4D Rimel : Çoook ama çok sevdiğim bi rimel. Bu 2.si hatta. Kirpikleri tek tek ayırıp hacim dolgunluk uzunluk veren, takma kirpik etkisi yaratan müthiş bi maskara. Eğer akma yapmasaydı bıkmadan usanmadan bunu kullanabilirdim ama bende göz altına akıyor:( Yazısı ve kirpiklerimdeki duruşu için tıkkıdı

Sephora Keçe Uçlu Eyeliner : Kodunu bilmiyorum ama açık kahveydi. Gittikçe silikleşti çok memnun kalmadım. 

Pastel Oje 40 numara : En sevdiğim renk olmasına rağmen yapısıyla bi türlü anlaşamadık.Çok ağdalıydı, seyrettim oje incelticiyle bu sefer yine bi tuhaftı. Anlatılmaz yaşanır bi yapısı var. Artık tahamül edemez oldum:( Tırnaklarımdaki duruşu için tıkkıdı


Rival de Loop Peel-Off Maske : ,Nilayımın hediyesi olan bu maske benim için ilk deneyim:) Daha önce hiç böyle jel gibi sürülen sonra uhu gibi sökülen bişi kullanmamıştım. Soyulan maske yani:) Soyması çok zevkli kocaman parçalar halinde gelince. Ama biraz ince sürülen yerlerde birikip kalıyo, suyla direkt çıkmıyo epey ovalamak kazımak lazım. Aloe vera ve papatya içeriğiyle cildi temizleyip yatıştırmayı yumuşatmayı  vaat ediyor. Evet temizleme ve yumuşatma gerçekleşti fakat ben epey kızardım. İçeriğindeki alkol ve türevlerinden mütevellit diye düşünüyorum. Teşekkür ederim Nilaayım:-*

LuLuLun 7 Days Yüz Maskesi: Kabının şirinliğine tipine bakar mısınııız^^ Özlemcim Japonyalardan almış benim için. Çok severek kullandım. Sheet mask dediklerinden bu. Yüz şeklinde göz ve ağız kısımları yok. Temizlenmiş cildime yapıştırıp 10-15 dk sonra çıkarıp pıt pıt yüzüme yedirdim. İçerisinde yağ, alkol, renklendirici ve parfüm yokmuş. Bunu kullandığım 1 hafta boyunca(hergüne 1 maske) tüm akşam cildim nemliydi, dahası sabah kalktığımda hala nemliydi! Sadece 4.günden sonra göz çevremde yanma ve kaşıntı yaptı o kısımları keserek devam ettim.Çok teşekkürler Özlemim:-*

Beyond The God Of Patches(Seal)-Bye Bye Ugly Neck: Gıdı-boyun maskesi:) roseroseshop alışverişimde almıştım. Boynumdaki çizgilere deli oluyorum yıllaaardır var 80 yaşındaki teyzeler gibi..Bi deneyim dedim. Görünümünü yok etmedi tabiki ama sanki flulaştırdı.  Jel patch şeklinde. Paraben, renklendirici yok, hayvan testi yapmıyor, dermatolojik olarak test edilmiş. Buarada Beyond markası Ankara'da Ankamall'e açılmıış^^ 



DHC Amenity Olive Energy Cilt Temizleyici ve Tonik : Özlemcimden geldi yine Japonya'dan^^ Oldukça hafif yapıda cildi kurutmayan bi temizleyici ve tonik, sevdim^^

Shiseido Future Solution LX Temizleyici ve Gündüz Nemlendiricisi: Bu da Özlemden^^ :P Ba-yıl-dım! Temizleyicisi nasıl yumuşak, cildi incecik beyaz bi köpük tabakası kaplıyor, yıkarken gıcır gıcır oluyor ama kurutmuyor. Spf15 li gündüz nemlendiricisi de hemencecik emiliyor. Süperdi vala. Yaşıma göre olsa setini alabilirdim. 40+ herkese şiddetle öneririm.

Missha Time Revolution Serum ve Krem : Missha alışverişimde verilen testerlardandı. Tam 1 kullanımlık koymuşlar içine -.- Serum biraz yapış yapış, krem epey yoğun. Güzel nemlendirdiler ama cildimde krem serum sonrası pürüzsüzlüğü seviyorum yapışkanlıktan hiç hoşlaşmıyorum. Bunlar da 40 yaş üstü için ideal serum ve gece kremi bence.





Givenchy Dahlia Divin EDP tester: Beyaz tenlilere şiddetle öneririm. Çok güzel yumuşak, çiçeksi, meyvemsi aynı zamanda odunumsu. Harika tarif ettim:)) Benimki böyle kokuları pek beğenmediğinden almiciiim.

TonyMoly Banana Hand Milk : Adı muzlu el sütü olunca ben nedense süt, losyon formunda olmasını bekliyordum. Bu bildiğin muzlu süt kokan yoğun el kremi! Çoook güzel nemlendirdi. Epeydir ilk defa sabaha nemli ellerle kalktım. Kokusunu Erkut çok sevdi ama çabuk geçti:(

Arko Nem Soft Touch Nemlendirici: Kokusu yumuşak güzel. Nemlendirmesi de fena değildi

Rebul Fig Blossom Kolonya: Nilaaay Nilaay! Kulakların çok çınladı Nilay. Kolonyaya ben de oda arkadaşlarım da bayıldık <3 

The Face Shop Mango Seed Yoğun Nemlendirici: Cidden epey yoğun bi nemlendiriciydi ama sivilce çıktı kullandıktan sonra:/




Eveet bu ay bitirdiklerimle ilgili yorumlarınızı, önerilerinizi meraaakla bekliyorum^^


18 yorum :

  1. baya ürün bitmiş tebrikler...

    YanıtlaSil
  2. Ohh ne cok şey bitmiş tatlım! Bu ay benim de boyle olacak sanırım :) Pastel ojelerin yapılarıyla hic anlaşamıyorum ben, evde 3 - 5 tane var ama, yok yani sevemedim bir türlü. Yeni yüz temizleyicini merak ediyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay kendimi aştım:P Bir bea theo kadar olmasa da:P
      Bende de bu ojenin yapısı böyle:( ama normalde çok çabuk çıktıkları için pek sevmiyorum zaten pastel i. Deneyimleyim bi bakalım yazcan onu da;)

      Sil
  3. Kore kozmetiği dimi o sevimli ambalajlar. Allahım nasıl bişiyler öyle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem Kore hem Japon:) Nası şirin yapıyolar yaa dimi^^

      Sil
  4. muzlu el kremiiii, ne güzel kokar kimbilir:)
    Boyun maskesini merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel tam bi muzlu süt gibi kokuyo <3
      Boyun maskesi "olmasa da olur" lardan:p

      Sil
  5. Bu ayki performansına bayıldım harika bir iş çıkarmışsın kuzu :) Kasım tam bir bakım ayı olmuş senin için maskeler falan özellikle lu lu lun ve bye bye ugly neck amabalaj olarak acayip sevimliymiş ^^ Jel gibi sürülen, uhu gibi sökülen Rdl maskenin içindeki alkol oranını azalsa hiç fena olmazmış yani ilgililere duyuruyoruz :) Givency Dahlia Divin , Sambak yasemini merkezde kalacak şekilde odunsu şipre tabanlı bir kokuymuş (Merak ettim baktım devamı da var ama bana bu kadarı yetti.Beni bu merak mahvedecek zaten ;) ondan herhalde erkekler sevmiyor pek bu tarz kokuları :D İnanmazsın ama Pastel'in bu ojesini daha yeni aldım yapısı kötü müymüş hadi yaa renge yazık olmuş desene :( Tıkkıdı bakıp geldim de çok yakışmış tırnaklarına be zuzu :)) Ben de diyordum beni kimler anıyor böyle kulaklarım çın çın tamam o zaman sevdiğin(iz)e sevindim to be continued efenim <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihiih teşekkür ediyorum efenim^^
      Aynen kendimi bakıma vurmuşum bu ay burdan o çıktı. Kasımda aşk değil bakım bir başka olmuş bana..
      Ah şu uzakdoğulular nerde şirin bişi var onlar yapıyo zati^^
      Evet yetkililer rdl den alkolü çıkarıp üstümüze bi avuç atın^^
      Ahahaha odunsu şipre kokuları mı sevmiyolar? Benimki çiçeksi kokuları sevmiyor pek. Ben de sevmediğiimden sorun yok ama böyle çiçekli odunlu karışık kokulara da iltifat etmiyor. İlle de şekerli tatlı baharatlı odunlu karışık olacak:D
      Aaa cidden miii! Renk harika ama bendekinin kıvamı çok kötüydü belki ben almadan önce açılmıştı bozuktu vs bilemiyorum kuzu seninki öyle çıkmaz inşallah. Tişikkir idirim:-****
      Evvet çok güzeldi çok sevdiiik^^ Kesin alcam Ankara'dayken o kolonyadan

      Sil
  6. the face shop ürünlerini nerden alabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok kore kzometik sitesinde bulunabilir ama ben bu 2 kore sitesinden alışveriş yaptığım için ikisini de tavsiye ederim:
      http://testerkorea.com/category/brand-shop-2?OrderBy=0&PageSize=18&Keyword=the+face+shop
      http://www.roseroseshop.com/the-face-shop

      Sil
  7. Muzlu el kremiiiii .Değişik bir ürünmüş. Merak ettim doğrusu. Blogunuz çok beğendim. Paylaşımda bulunmak isterseniz ben de sizi bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok güzel bişi vala^^ :)) Teşekkür ederim geliyorum

      Sil
  8. Ne demek canım benim! Çok sevindim her birinden ayrı ayrı memnun kalmana :) Eğer tekrar kullanmak istediğin olursa arkadaşıma alması için söyleyebilirim :* Hmmmm bu göz kremini merak ettim benim la roche posay hydraphase intense yeux bitmek üzere, kışa uygun bir tık daha nemlendirmesi yoğunsa buna da bakabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok sağol:-*
      Ben de sana o kremi sorcaktıııım nasıl memnun kaldın mı diye? intense diyo ama hafif mi kaldı? onun yapısını bilmiyorum. Bu aşırı aşırı yoğun değil ama yoğundu yine, nemlendirmesi epey etkili güzeldi. benim kuru göz çevreme çok iyi geldi. İçeriği de misler gibi. Kesinlikle tavsiye ederim. Vitacosttan filan ülkemize gönderimine sınırlama getirilmediyse sipariş et derim;)

      Sil
    2. Intense dediği kadar değilmiş :D Ama nemlendirmesi yeterli, hızlı emiliyor filan güzel yani memnun kaldım, jel olması itibariyle tam yazlık hele ki benim gibi çok terleyen bir insan için, bitmek üzere kış için bir tık daha yoğun kremler olabilir. Ah bu kozmetik yasağı ya...

      Sil
    3. Hıııı anladıııım yazlık diyosun o zaman evet yoğun kremlere yönelmek lazım. . yaş artık 25i geçti geçiyoriken.. intense yazmasalarmış iyiymiş o zaman

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose