5 Kasım 2015

Kafka Okur 1-2-3. Sayı Bulan, Bilen, Gören ?

Gızlaar yardım edin gızlar yetişin:(

Kafka Okur dergisine sardım. Tezer Özlü'nün olduğu sayıyı okuyunca o kadar çok sevdim ki diğerlerini de alayım istedim. Lakin sitesinde sadece 4ten sonraki sayıları satılıyor. İlk 3 sayıyı hiçbir yerde bulamıyorum:( Burdaki sahaflardan da hiç umudum yok yine de bakacağım.

Görsel alıntıdır

Sizde varsa ve satmak isterseniz seve seve alırım. Yoksa, ara sıra sahaflara gidiyorsanız vee bulursanız ödemesini anında size yaparım herhangi bi kargoyla alıcı ödemeli alırım.

Bakmadığım internet sitesi kalmadı ama eğer "şuraya bak varmış" derseniz hemen zıplarım.


Bilen, gören, duyan varsa bi haber etsin nolur:(

4 yorum :

  1. var ama vermem :p

    Ben de ilk 2 sayıyı öyle bulamamıştım bir türlü, internetten siparişim de stok yetersizliğinden iptal edilmişti. Ama d&r hariç satan kitabevlerine git bak eski sayıları da raflarda tutuyorlar genelde, ben Kızılay'daki Turhan kitabevinde bulabilmiştim mesela aylar sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de olsa ben de vermezdim:( 3.sayıyı buldum nadirkitap diye bi yerden biri önerdi. İnşallah yetersiz stok demez çünkü kalan adet 1 gözüküyodu. Aylar sonra bulmak yine neyse de yıl geçti:( Ankara'daki arkadaşlara haber salayım ben bi yinede:) Teşekkür ettiiiim

      Sil
  2. Ben de bu hafta Eminönü'ne gideceğim belki, bir ihtimal oradaki yayın evlerinde ya da kitapçılarda olabilir. Gittiğimde bir bakayım canım senin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buldu arkadaşım Ankaradan kuzuuuuum çok sağol düşünmen yeter^^ :-***

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose