13 Kasım 2015

Günlük #16

Aıııyyyy gördükçe fena oluyorum!
Merhaba sevgili günlük:)
Seni epey ihmal etmişim. Ama hemen sıcağı sıcağına bişi yazmak istiyorum.

Burdaki yegane arkadaşım 56 yaşındaki H.. abi. Girdi odaya
"Bak Ezgi hanım sen bunu biliyorsun mu?"
"Aaaaaııııağğğh o neeee!"
"Sülük bunlar. Var mı sizin oralarda?"
"Yok H.. abi yaa niye aldın napcaksın bunu?:("
"Benim hanım için aldım. Bi bayan gelmiş dereden toplayıp satıyomuş ben de 3 tanesini 15 tl ye aldım. Bu var ya o kaddar faydalı. Alıyorsun neresi ağrıyorsa atıyorsun pis kanı emiyor vucudu temizliyor"

Sülüğün kan emdiğini vs duymuştum elbet ama burdakilerin bunu sürekli bir tedavi yöntemi olarak kullanıp aldıklarını bilmiyordum:)

Başladı H.. abi sülükle nasıl tanıştığını anlatmaya:) Eşinin geçmek bilmeyen bir öksürüğü varmış. Gitmedikleri doktor, branş kalmamış. Sonra bi doktor bunlara sülüğü anlatmış alıp çene altı, boyun kısmına atın demiş. Bunlar da hemen bulup denemişler. Sülük 2 şırıngadan fazla pis kanı emdikten sonra bırakıyomuş. Ve öksürüğü tamamen kesilmiş teyzenin! Daha sonra menisküs gibi diz ağrısına kullanmışlar. Yine aynı etki. Vay be dedim. 

"Ne yem veriyosunuz peki buna H.. abi?"
"Vallah yem verilmez buna. Bu kedi midir Ezgi hanım:D Bu kanı emiyor onun yemi o. Kan temizsee 1 yıl yaşıyor, pisse ölüyor. Vallah çok fıydalıdır he valla"
"Aııııığğğaööğğg ben korkarım. Nereye koydun H. abi getir güneş görsünler azcık pencere kenarına koy"(sülükleri süs balığına bağlattım en son)
"Hiç acımıyor ki gıdıklatır gibi oluyor bele, çok iyi geliyor valla!"


Yılan gibi sürekli kıvrılıp yukarı çıkıp inip duruyorlar. Snapchatte video koydum 2tane. Bakmak isterseniz kullanıcı adım meyvesalatasii :))



Sülük kullandınız mı hiç:D

18 yorum :

  1. ay ben bakamıyorum bile bunun vücudumda bir yere değdiğini düşünemiyorum ama ben de çok duydum sülükleri tedavi için kullananları .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yaa baktıkça çığlık attım:D

      Sil
  2. çok duydum yapan da var çok mecbur kalırsam yaparım tabi de gözlerimi bağlamam lazım :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy gözler bağlansa bile o his nolceeek:-O :D

      Sil
  3. Büyük konuşmak istemem ama imkansız!!

    YanıtlaSil
  4. Pek yabancı olmadığım canlılar eskiden pazarlarda satılırdı gidip bakardım yakından nasıl şeyler diye ? Şimdilerde var mıdır hala bilmiyorum bile.Yalnız bunlar büyükmüş epey benim gördüklerim böyle daha küçüktü güleceksin belki ama benim için nostalji oldu bu :D Öksürüğe iyi geldiğini bilmiyordum bak sadece kanı temizleyip rahatlattığını bilirdim vay anasını :)) Yalnız sülükler sayende kısa süreli de olsa pencere önünün keyfini çıkarmış ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilay az daha çok şirinler ben de besliyorum akvaryumda dicekmişsin:D Heeer ağrıya sızıya her derda devaymış dediklerine göre:D evet yatıp kalkıp şükretsinler az güneş yüzü gördüler sayemde :P

      Sil
  5. :/ o ne yaaaaaaaaaaaa anneeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  6. aiy biraz korkunç mu ne :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi başında bi ucunda vantuzlu filan çok korkunçlu bence:(

      Sil
  7. Ben bunları görür görmez bayılırdım galiba :D

    YanıtlaSil
  8. Kullanan bi arkadaşım vardı ama o şeyi vücudumda düşünemiyorum :D Canımın acımasından değil de bildiğin hayvanın görüntüsünden korkuyorum ben.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende:( Benden kan çeken pis korkunçlu bi yılan! :(

      Sil
  9. Ben de çoook duydum faydalarını ama büyük bir AMA!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose