5 Kasım 2015

Golden Rose Velvet Matte 12 & Emily 204

Günaydın kankitellalarrrr

Yazılmayı bekleyen, aldığım fakat fotoğraflarını çekmediğim için açamadığımn o kadar çok ruj birikti ki:((( (hatta alıp hala kullanamadığım 6-7 aylık ruj bile var) Artık bu işe el atıyorum ve her hafta bir ruj yazısı yayınlıyorum(inşallah:p)

Parlak rujlar out, mat rujlar in :) 1-2 yıldır popisi epey yükseldi mat rujların..
Bu haftaki konuğumuz Golden Rose'un fenomen olan Velvet Matte koleksiyonundan 12 numara ve elimde ona en yakın bulunan dudak kalemi. Golden rose velvet matte serisinden 3 numarayı burda incelemiştim. Kendisi gözüktüğünden daha da çıplak tonda, ten rengine yakın. Koyu göz makyajlarıyla müthiş duruyor. bugünkü konuğumuz 12 numara ise günlük kullanımda şahane^^


  • Elimde aynı renk çıkmış olsalar da Emily 204 içinde leylak barındıran bir gül kurusu
  • 12 numara ruj ise bildiğiniz orta tonlu bir pembe. Ama içinde bi solukluk, bi çıt kahvelik de var. Pembe gül kurusu diyelim:) Matlaştıkça zaman geçtikçe kiremit-pembe karışımı oluyor.
  • Sürümü epey kolay, sürdükten 2-3 dk sonra sonra matlaşıyor
  • Çoğu mat ruj gibi dudaktaki çizgileri daha belirgin gösterip, dudakları biraz kurutuyor
  • Süreceğim zaman mutlaka bi yarım sa öncesinden lip balm uyguluyorum hatta aşağıdaki fotolarda o yüzden mat durmamış ruj, elimdeki görüntüsü mat.
  • Fiyatı epey uygundu diye biliyorum. Birçok pahalı mat ruja eşdeğer olarak gösteriliyor. Ben de öneririm;)


Evet düzgün sürememişim sabahın köründe orta kısmında bi toplaşma olmuş filan kabul:(



Sizin favori mat rujunuz hangisi?


4 yorum :

  1. Wet n wild bare it all çok seviyorum bende canım. Blogunu takibe aldım bende beklerim sevgiler http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona da çok çizgi çizgi duruyo kurutuyo diye yorumlar okumuştum:( Hemen bakıyoruum

      Sil
  2. Ahhh ahhhh sen o fotoğrafları çekilmiş ama yazılmamış yazıları gel bir de bana sor :D Evet ya mat rujlar baya popüler oldu son zamanlarda, gittim ben de 4 tane mat ruj aldım ince dudaklarıma :P Hangi akla hizmet? Bilmiyorum :P Golden Rose velvet matte serisi gerçekten renk seçeneği ve yapısı bakımından başarılı bir seri, bende de 07 numaralı ruju var. Soğuk alt tonlu bir pembe. Emily'nin dudak kalemleri muhteşem gerçekten; 202, 204, 206, 2011 var hepsini severek kullanıyorum. İçlerinde en çok kalıcı olan 206. Favori mat rujum yok sanki ama mat duran Emily 206 dudak kalemi favorim diyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende de epey birikmiş yazı var meraaaaakla beklediğiiiim!!
      ayy google görsellerden hemmen baktım emily 206 baya güzelmiş sanırım bende yok o bi bakayım:)
      aa ne demek ince dudaksa bendeki de öyle sayılır ama rujdan geri duramayız:D idol görkem :))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose