9 Kasım 2015

Glamglow Gift Sexy (Supermud , Youthmud - Thirstymud) Yorumlar

Günaydınlar kızçelerim

Vallahi utanıyorum bu yazıyı yazmaya çünkü bu seti alalı neredeyse 1 yıl olacak:/ Ve ben güya 1-2 aya incelemesini yapacaktım. İtiraf ediyorum tembel bloggerım:(

Neyse madem bu kadar gecikti yazının hakkını vereyim uzuuunca yazayım çizeyim:)

Glamglow Gift Sexy Supermud , Youthmud - Thirstymud

Supermud hakkında çok olumlu yorumlar okumuş duymuştum. En son Duygu Özaslan cildi pürüzsüz yapıp komedonları giderdiğini söyleyince aha dediğim aradığım ürün bu! Bir de yılbaşı öncesi 3lü set çıkarınca bir taşla 3 kuş vurayım bari o kadar para veriyoruz 3 ürüne birden vermişim gibi değdiğini hissedeyim dediydim:P

Kutusu ve cam kavanozların şıklığı, sağlamlığı epey etkileyici,güzel ve lüks bir şekilde sunulmuş. 
Ürünleri tek tek ele alacağım. İtalik yazılar Sephora'nın sitesindeki açıklamaları ona göre;)


Youthmud (50 gr) : YouthMud Arındırıcı Gençlik Maskesi mucizevi ürünün formülünde; Cannes, St. Tropez ve Monaco şehirlerinin yakınlarındaki Akdeniz kıyılarından çıkan deniz kili, volkanik ponza taşı ve patent başvurusu yapılmış bir kompleks olan TEAOXI™ yer alıyor. TEAOXI™ kompleksi cilde düzenli olarak bir antioksidan karışımını serbest bırakıyor. Bu kompleks sayesinde, kolajen sentezi aktifleşerek, uygulama sonrası, 10 dakika içerisinde cildiniz etkileyici derecede sağlıklı, aydınlık ve canlı bir görünüme kavuşuyor.
Kadın-erkek, tüm cit tipleri için uygun olmasının yanı sıra haftada 2-3 kere veya cildin ihtiyacına göre kullanılması tavsiye ediliyor. Özel formüllü maskenin içeriğindeki yeşil çay cildi serbest radikallerden koruyup ve nemlendirerek ciltteki fazla yağı emiyor. Maskenin özünde yer alan ponza taşı ve volkanik mineraller ise cilde detoksifiye edip canlandırıyor. Mucizevi ürünün formülündeki deniz killi hoş bir karıncalanma hissi uyandırıp kolajen sentezini artırıyor.
  • Hoş ferah bi kokusu var. 
  • Diğerlerinden büyük olduğu için bitmeyecekmiş hissi veriyor:)
  • Ürünü karıştırıp Ecotools fondöten fırçasıyla göz çevresi hariç uyguluyorum. Sonra "Kınışımıyırım".
  • Kil maskesinin içinde irili ufaklı yapraklar var, çay yapraklarıymış.
  • Ciltteki fazla yağı emiyor kilden mütevellit.
  • Sürdükten sonra gerçekten cilde bi aydınlık görünüm veriyor ki en sevdiğim şey^^ Güzel de sıkılaştırıp toparladı. (hayır 85 yaşında değilim, yanaklarım sarkmadı henüz)
  • Etkisi kalıcı değil tabisi. 2 saate kendi haline dönüyor cildim
  • Caudalie'nin buna muadil güzel bir maskesi var Enzymatic ti sanırsam adı.(şimdilerde göremiyorum) Biara kullanıp çok memnun kalmıştım. Fiyatı da muhtemelen bunun yarısı kadar ya da daha azdır. Kendisini serumuylan set olarak aldıydım teee ne zaman:)


Thirstymud (15 gr) : Thirsthymud kompleksi ürünün içeriğindeki nemlendirme özelliğini arttırarak anında kendinizi genç hissetmenizi sağlar. Her cilt tipi için uygun olan bu kompleks, özellikle kuru ciltler için birebir! Traş sonrası ve güneş yanıkları için de mükemmel çözüm!
  • Kokusu küçükken bayıldığım içi hindistancevizi dışı çikolatalı Cocostar'ın aynısı! Yüzümü yalayasım geliyo:D
  • Yapısı yumuş yumuş, hafif yapışkan bir krem gibi.
  • Tüm gece cildinizde durabilirmiş ama ben komedon yapar korkusuyla işten eve gelince (cildimi kuru hissettiğim zamanlar) makyajımı filan çıkarıp cildimi temizleyip sürüp yatmadan önce Bioderma suyla siliyorum.  Kuru ciltlerin silmesine gerek bilem yok.
  • Elle ince bir tabaka halinde uyguluyorum.
  • Hem yoğun hem ağır değil nası bişi ben anlamadım:)
  • Yoğun, güzel nemlendiricilerle aynı işi görüyor bence. Tam boyunu almayı hiç düşünmüyorum.


Glamglow Gift Sexy Supermud  Youthmud  Thirstymud

Supermud (15 gr) : Bilimsel olarak en ileri bakımı sunan ürün, gençler kadar cilt sorunuyla uğraşmak zorunda kalan yetişkinler içinde, cilt problemlerini önlemek ve minimize etmek için geliştirildi. Özel formüllü maskenin içeriğindeki yeşil çay cildi serbest radikallerden koruyup ve nemlendirerek ciltteki fazla yağı emiyor. GLAMGLOW®’un TEAOXI™ teknolojisiyle yaratılan maske, okaliptüs bitkisinden elde edilen flavonoid maddelerinin cilde sürekli salınımını sağlar. Özel ürün cilt kusurlarını hedef alıp gözenekleri küçültüyor. Mucizevi maske, aynı zamanda 6 farklı asit karşımı içeren, ACNECIDIC-6 kompleksi (AHA ve BHA dahil olmak üzere) içeriyor.
BHA: Bu lipitte çözünen asit, cilt sorunları ana sebebi olan gözenekleri açıyor.
AHA: Alfa hidroksit asitleri cildin deri dokusunu iyileştirmesine yardımcı olurken, ciltteki hiperpigmentasyonu azaltır.
Laktik asit: Pigmentasyonu azaltmaya; cildi nemlendirmeye ve kolajen üretimini harekete geçirmeye yardımcı olur.
Mandelik asit, Azelaik asit, Pirüvik asit: Cildin esnekliği ile birlikte, ince çizgi ve kırışıklıkları hedef alır.

  • Kapağını açınca mis gibi mentolümsü ferah kokusu direk burna çarpıyor.
  • Ecotools fondöten fırçasıyla cildimde komedon veya sivilce olan kısımlara ve burnuma ince bir tabaka halinde sürüyorum. Sürdükten sonra yavaş yavaş hafif karıncalanma oluyor ve maske koyudan açık griye dönüp kuruyup cildi geriyor. Kınışımıyırım.
  • Kuruyunca insan kendinden tiskiniyor. Normalde çok belirgin olmayan gözeneklerimi belirginleştirip kocaman kocaman gösterdi 
  • Yağı emiyor tipik kil maskeleri gibi.
  • Maske 5-20 dk bekletilebilir yazıyor ama ben 10-15 dk arasında ılık suyla masaj yaparak çıkarıyorum.
  • Bunun da içinde Youthmud daki gibi çay yaprakları var irili ufaklı.
  • Uygulama sonrası cildimi yumuşacık,tertemiz, sıkı ve pürüzsüz hissettim. Evet siyah noktalara da gözeneklere de bi miktar etkisi var. Benim için yeterliydi ama sizin büyük gözenekleriniz, bol siyah noktanız varsa çok fark etmeyebilir:/ 
  • I-ıh komedonları silip atmıyor. Lakin sivilcelere iyi geliyor, durumlarını hafifletiyor.
  • Kavanoz minik diye ben kafama estikçe haftada 1 kullandım ama uygunu haftada 2-3. Öyle kullansaydım bariz faydasını görürdüm gibime geliyor ya neyse
  • Supermud aralarından en sevdiğim.  Ödüllü bir maskeymiş bir de pahalı olunca insan mucizevi sonuçlar bekliyor ister istemez ama yok o kadar değil..


Glamglow Gift Sexy Supermud  Youthmud  Thirstymud
Üstten alta: Thirsty, Super, Youth(üst foto sürdüğüm an, alttaki 5 dk sonrası)


Sonuç olarak bu maskelerin tanesi 200 civarı değil de 50-60 gibi bir şey olsaydı eminim çok daha fazla insan sever memnun kalırdı. Tekrar tekrar alırdık hatta bittikçe. Ama o kadar para verip performansı normal bir kil maskesinden anca 1 tık ileri gidince insan üzülüyor yaho:')

Ben hiçbirini düzenli kullanamama rağmen en çok Supermud'ı beğendim. Peki bir daha alır mıyım? Sanmıyorum. Çünkü verim almak için haftada 2-3 kez kullanmam dolaysıyla sıkça bitirip o kadar para vermem gerekecek. İçerikleri de pek iyi değil. Onun yerine Ddf'in sülfür maskesi var sivilceler için, epeydir merak ediyorum herkes de çok memnun, hem 120 g mı ne hem fiyatı mamacim.com da bundan uygun. Sanırsam onu alıcam.


Siz Glamglow maskelerini kullandınız mı? Memnun musunuz? Vee en sevdiğiniz maske hangisi?

12 yorum :

  1. almadım ve yorumlar da böyle normal bir ürün gibi olunca almamaya karar verdim.. o fiyata daha iyi maskeler bulabilirim sanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle daha iyileri vardır benzer fiyatlara iyi etmişsin^^

      Sil
  2. Kil maskeleri en sevdiklerimden , bir solukta okumuşum yazını eline sağlık tatlım :-* Glamglow önceden denemediğim bir marka , zaten bir maskeye de aşırı para verilmesi taraftarı değilim arada da olsa cimriliğim tutar böyle :D Görüntüden yola çıkarak en çok Supermud gözüme hoş görünmüştü (Kil maskesi deyince nedense hep koyu renkliler daha işe yarar gibi geliyor :) ta taam yazının sonunda sen de en çok onu beğenmişsin zaten ^^ Ama şu Ddf'in sülfür maskesi aklıma yattı , hakkında güzel yorumlar da varken denenebilirmiş hani. Sülfür ve çinko içeren ürünlere gizli zaafım var galiba ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilayıııım gözlerine sağlık^^ :-* :)
      Kil maskeleri genelde cildimi epey kurutuyor ama bunlarda öyle olmadı bende sevdim^^ Doğru diyosun hele ki mucizeler yaratmıyorsa o fiyata asla değmez. Kilin çeşitleri var renk renk desen desen oluyo o yüzden:D Ama evvet en güzeli supermud. Yine de o paraya değmez
      Ddf sülfür maskesini kullanan bi arkadaşım epey göklere çıkarmıştı yorumları da baya iyi. Kocaman bişi, sivilcem çıktıkça çıkmak üzereyken kullansam yeter bi ömür:D Kız sen favori maskelerini yazmamışsın sülfürlü çinkolu neleri seviyosun bakiiiim:)

      Sil
  3. Benim sülfür ve çinko merakım biraz da vakti zamanında sivilcelere yönelik okuduklarımdan ileri geliyor sanırsam :) Sülfür içeren bir maske denemiştim bir arkadaşım önermişti hatta ama adını bilem unuttum :D Çinko içerenlerden piyasada en kolay bulunan Garnier'in 3 etkili olan ürününü maske olarak kullanmayı seviyorum.Ayrıca Dermokil'in maskeleri, Montaigne Jeunesse 'in ( üzerinde Mud Pac yazan ) ve de Gratis'te satılan Andrea markasının DMAE ve Alfa Lipoik asit içeren çamur maskeleri de tek kullanımlık ama etkisini sevdiğim maskelerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anammm ben maske konusunda baya geriymişim! Montaigne Jeunesse nerde bulunur kuzu ilk defa duydum onu yaa:-O Bu da mı gratiste? Andrea'yı da hiç duymamıştım. Ben daha çok dermokozmetik yönü ağır basan ürünlere yöneliyorum bir de alnım bir türlü pürüzsüz olmuyor küçük küçük kapalı komedonlar var deli edicik beni naptımsa olmiyır içerik manyağı oldum her şeyi kullanamıyorum:(

      Sil
    2. Ben biraz meraklıyım maskelere ondan bu ilgi :) Temizleyici ve nemlendiricide dermokozmetikten şaşmamaya çalışsam da peeling ve maske gibi haftada birkaç kez ancak kullandığım ürünlerde alternatif de çok olunca değişik ürün denemeyi seviyorum.Montaigne Jeunesse benim bildiğim sadece Watsons'ta satılıyor. Sen böyle deyince aklıma geldi. Lush Türkiye'deyken Fresh Farmacy diye bir sabunu vardı bilmem denedin mi? Mağazadaki kız çok övünce merakıma yenik düşüp almıştım ve kullandığım dönemde cildimdeki (özellikle pürüzlerde) etkisini çok sevmiştim.Yurtdışına giden birini bulursan belki deneyebilirsin içeriğine bir bak yine tabii önce :)

      Sil
    3. Ayy evet belli:)) Watsons'ta mıydııı bak seeen:) Ben sanırsam bilindik markaların dışına çıkmıyorum pek, risk alamıyorum. Ya da epey araştırmış olmam gerekiyo. Alışverişe gidip aa bu neymiş bi deneyim diyip sepete atamıyorum. Lush fresh farmacy ye hemen baktım cidden etkili bişiye benziyoooo!! Unutmazsam yurtdışına çıkan birinden istiyim bakalım^^

      Sil
  4. Ben de geçen gün bir öğrencime yılbaşı çekilişi için Tangle Teezer tarak aldım, hazır almışken tester istedim ve Sephora beni hayrete düşürdü, kendi kaplarına doldurdu satış görevlisi :o Geçen hafta denedim ilk defa Super mud'u, Allah'ım aynaya baktığıma pişman oldum valla, oh my god! Ne kadar çok gözeneklerim varmış benim :( Ne olacak onlar öyle? Nasıl gidecekler gitsinler ya :( İlk kullanım için pek bir fark göremedim siyah noktalar açısından ama birkaç kullanım daha var kutunun içinde bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet snapte görüp baya şaşırmıştım hatta ben de senin gibi testerını vermelerine:)
      resmen insanı kendinden tiskindiriyo yahu! kutu bitene kadar kullanıp sonra başka iyi bi çamur kil maskesi alabilirsin gözenekler için. aa bir de glamglow maskelerin küçük boyları da çıkmış fiyatı 69 mu neydi denenebilir o da aşırı küçük değilse. 15 gr epey gitti çünkü, bölgesel uyguladığımdan

      Sil
  5. Bu maskeleri aşırı merak ediyorum fakat dediğiniz gibi fiyatı oldukça yüksek ve gereksiz geliyor benim için.. Görkem Karman'ın incelemesinde o da gereksiz bulduğunu söylemişti..
    Takipteyim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mucizevi değiller o yüzden bence değmez;) Çok merak ediyorsan ama küçük boyları da var satışta. Fiyatları 60küsürdü diye hatırlıyorum. Olmadı en merak ettiğin birini öyle alıp merakını giderebilirsin^^ hemmen geliyorum=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose