13 Kasım 2015

Dresslink Istek Listem

Herkese iyi geceler mi desem ne desem:) Benimki evde olmayınca ben laptopa, online alışverişe aşırı sarıyorum. Napalım görev olmasaymış:P

Haftaiçi dresslink.com dan bi alışveriş yaptım. Gelince sizle de paylaşırım. O daha gelmeden bir de wishlist(istek listesi) hazırladım. Takipteyim bu ürünleri.

Dresslink ilk Beautywiththeobromine sayesinde dikkatimi çekmişti. Bayanlar için harika bi alışveriş sitesi. Sonra bloglarda hep görüp siteyi iyicene inceleyip neyse sonra bi ara bakarım diyip ertelemiştim. Geçen gün firmadan biri de iletişime geçince artık dayanamadım işte:)

Sitede gerçekten çoğu şey çok uygun, çook çeşitli. Kıyafetin yanı sıra, aksesuar, güzellik ürünleri, ayakkabılar, evle ilgili zımbırtılar, iç çamaşırı, bebek&çocuk kıyafetleri de var. Birçok ürün indirimli. 0.01$ lık kıyafetler bile oluyor %100 indirimle! Ben bedenimi bulamadığımdan nasiplenemedim ama neyyyse inşallah bi sonrakine:P

Her gün yeni bişiler ekleniyo, bişiler tükeniyo, indirim oluyo, fiyatı artıyo filan borsa gibi bu site:D Aldıklarım gelince konuşuruz pekiii istek listemde neler varmış bıkılım:) Üstte görselleri, altta açıklama ve linkleri olacak;)


1) Burdaki pançoya bayıldım. Tam istediğim tarz ve renkte. Ama kırmızısında hiç beden kalmamış:( Bekle Ezgi bekle cınım..




2) Bu tarz salaş kazaklara bayılıyorum. İster tek başına ister  içine gömlekle çok şık duruyor. Kendisi burada :) Fiyatı 9.34$ a düşmüş ama bence biraz daha düşer:)


3) Biri kedi mi dedi? İşte ben oradayım :) Bu kazak direkt benim olmalı dedim görür görmez amma velakin bej olanı stokta kalmamış :( Yine bana güsran bana yine hasret var..


4) Beauty Blender bir kenara, Eklips makyaj süngerini de epey beğenmiştim. Burada malum ulaşamıyorum öyle şeylere ama bu sünger ona çok benzeyip fiyatı da çok uygun olunca bir sonraki alışverişte kesin sepete atarım;)


5) Kışın buralar atkı beresiz asla çekilmiyor. Ben de çeşit çeşit alıyorum. Bu bere hem çok tatlış hem gayet uygun. Bi sonraki alışverişte siyahı tükenmezse inşallah sepete atılcak. Başka başka renkleri de mevcut



6) Sonbahar ve kışın siyahlara bürünüyorum resmen. Çanta ve aksesuarlarla bişiler katıyorum. Siyah beyaz ve altın kombinini çok beğendiğim içün bu çanta epey hoşuma gitti. Daha açık ve karışık desenlisi de var ama favorim bu!



Beğendiniz mi seçtiklerimiii? Siz daha önce yaptınız mı burdan alışveriş? Memnun kaldınız mı? 

Cevapları merakla bekliyorum ^^

8 yorum :

  1. Çok güzel şeyler var bu sitede evet, ara ara bakarım kendime liste yaparım kalır öylece :)

    YanıtlaSil
  2. Ben yaptığım alışverişlerden memnun kalmıştım canım, umarım sen de seversin. Sondaki çanta benim de istek listemde, şapka da çok tatlıymış. Bir de o rengarenk süngerler dikkatimi çekmişti, artık yeni alışveriş için senin yorumlarını bekliyor olacağım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet senin memnun olduğunu hatırladığmdan gaza geldim sanırım:)) Tamamdırrrr bi gelsinler ^^

      Sil
  3. Ay bende online alisveris hastasiyim ama cogu kez yurtdisi urunlerinde beden sıkıntısı yasadim bi daha da tobee dedim bi beden digerinkine uymadi bende hepsi elimde patladi varsa yoksa outlet magazalar ya da indirim zamanlari blogumda moda sekmesinden indirimde ne kadar uygun seyler yakaladigimi gorebilirsin cnm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de XS ve S arasında hep kararsız kalırım online alışverişte. Ama burda genelde S-M-L olduğundan direkt s i seçtim. ya da salaş şeylerde tek beden var. Hemen bakıyorum bloguna^^ Teşekkürler :-*

      Sil
  4. Yurtdışından kıyafet satın alırken en büyük sıkıntı beden konusunda karar verememek oluyor :( Riskli biraz sanki :/ O yüzden giyim konusunda pek tercih edemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet standart salaş olanlarda problem yok da üste oturan cinstekiler sorunsal..
      Ayakkabı ve birebir üste oturanlara ben de cesaret edemem ama bunlarda pek problem olmadı=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose