16 Kasım 2015

Benefit Gimme Brow Medium-Deep Kas Rimeli

Günaydınlar millettt

Aylardır kullandığım Benefit kaş maskarasını yazayım da kurumak üzere çünkü:/ :P

Benim gibi seyrek kaşlılara gün doğdu vala birkaç yıldır kaş farları, rimelleri, jelleri derken epey çaresi varmış, yalnız değilmişiz diye sevindik:) Kaş kalemlerinin duruşunu hiç doğal bulmadığımdan hiç yanaşmadım ama kaş farı olayına bayılmıştım! Sonra da rimeline.. Ve nihayet bu en meşhur kaş rimelini denedim(aferim bana!)

€ ve $ aldı başını gidiyor dolaysıyle Benefit'te fiyatlar sürekli yükseliyor. Bu konudan sıkı mani yazar yürürüm de neyse. Geçen ilkbaharda annem Amerika'ya giderken almasını istediğim ürünlerden biriydi. Heyecanla kullanmayı beklemiştim.(değer miymiş?) Yazın kullanıma açtım. Bakalım nasılmış..

Benefit Gimme Brow Medium-Deep
  • 2 rengi var. Light-medium ve medium-deep. Light-medium küllü, açık bi renk gibi gözüktüğünden ben orta-koyu olanını istemiştim kaş rengime daha yakın diye. Lakin kendisi kaşta epey koyu duruyor! Resmen siyahtan hallice. Saç diplerimden daha koyu. O yüzden rengini sevmedim.
  • Fırçası küçücük, oldukça işlevsel, kullanımı kolay. 
  • İstenilen yoğunlukta uygulayabiliyorsunuz. Ben aşağıdaki resimde hafif-orta halli uyguladım mesela. Yoğun uygulayınca boşluklar tamamen dolup baya siyah-kalın kaşlı oluyorum. Hoşuma gitmiyor
  • Kendisini sanırım ağustosta kullanmaya başladım. Haftada 2-3 defa filan sürüyorum. Gosh kaş farını bundan daha çok sevdiğimden elim ona daha çok gidiyor. Lakin bu şimdiden bitmeye kurumaya başladı.
  • Kaşları sabitlemesi beklentime göre çok çok yetersiz.
  • Kullananların bi kısmında kaş dökülmesi yapmış. Bende öyle bişi olmadı neyseki
  • 3 gramlık ürün ülkemizde 95 tl ye mi ne satılıyor. Kesinlikle değmediğini düşünmüyorum. Fazlaca şişirilmiş bir ürün bence.
  • Bobbi Brown kaş rimelini tek geçerim. Kesinlikle bunu sollar ama niye bunun kadar popüler değil bilemiyorum.


Üstte bişi yok, altta Benefit Gimme Brow uygulanmış hali


Kaş rimeli kullanmayı Bobbi Brown'la çok sevmiştim. Diğer markaları denemeye devam edicem. Rimmel Brow This Way'i aldım stokta bekliyo:) Başka ne önerirsiniz?


8 yorum :

  1. ben de almıştım güzel bir ürün ama yine almayacağım bitmek üzere zaten essence, catrice ya da rossmann markalarını da denemek istiyorum.. kotonun kaş maskarası da fena değil bu arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyasada benzerleri ya da daha iyileri var bence. Essence ve Catrice'i ben de merak ediyoruuum yorumlarını beklerim İrem abla:-* Koton da sabitlemiyor hiç diye yazmışlar?

      Sil
  2. biraz pahalıymış ben bu tarz rimel şeklinde olanlardan memnun değilim ya far şeklinde olanlar daha etkili bence ama kişiden kişiye değişir tabi zevkler. elimde başka bir markanın var. Daha uygun fiyatlı performansı bence seninkiyle aynı :) instagramdaki çekilişime herkesi beklerim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş farı ben de çok seviyorum. Hangi markanın var niye yazmadın kız:D

      Sil
  3. Ben severek kullanıyorum canım, senin çok hoşnut olmamana üzüldüm :( Tabi benim kaşlarım saç rengime göre daha koyu ve boşluklar çok az; belki de ondan. Kaş sabitleme özelliği iyi olan bildiğim RDL 'nin kaş jeli var ama o da renk vermiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentilerimi hiç karşılamadı kuzucum ya. Bana göre "fena değil" bi ürün. Fiyatı en fazla 30-40 olsa iyi hatta. Ama bu fiyata kesinlikle değmediğini düşünüyorum. Evet senin kaşlar sık idi:) Benimki seyrek, boyaması güzel ama rengini beğenmedim, renk seçeneğinin az oluşu hoş değil yani:/ 1-2 ton açığı olsa çok daha iyi olurdu benim için. Yyyiaa hem renk versin hem sabitlesin çok mu zor:P :D

      Sil
  4. Kayınvalidem almıştı kendine memnun kendisi ama bence doğal durmuyor nedense. Kaş farı çok doğal duruyor.Kalem olarak da senin için yumuşak, kolay dağılabilen, soğuk alt tonlu kahverengi olabilir bence. Baskı yapmadan, hafif hafif uygulayıp yumuşak kaş tarağı ile dağıtırsan doğal bir sonuç elde edebilirsin diye düşünüyorum :) Bir de üstüne şeffaf kaş jeli oldu bu iş :) Bobbi Brown kaş rimelini duymamıştım bir bakayım ona da ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne şirin kayınvaldeymiş o:) Yoğun uyguluyorsa evet ben de çok doğal bulmadım. Bir de saç ten renginden koyu duruyorsa ben de olduğu gibi..Kaş farı çok doğal aynen. Kaş kalemi de eskiden bi aldığımda korkunçtu ondan beridir korkarım:))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose