6 Kasım 2015

ayisigiorganik.com Alışverişim #2

Haftanın en güzel gününden herkese merhabaaa

Sevdiğim, güvendiğim sitelerden ürünlerim bittikçe alışveriş yapıyor, sizlere de detaylıca anlatıyor mutlaka öneriyorum.

www.ayisigiorganik.com blogger arkadaşlarımda görüp dikkatimi çeken ve oldukça memnun kaldığım bir online organik alışveriş sitesi. İlk alışverişimi okumak için buraya nütfen:)

Zemin temizleyicim biterkene ben yine organik fakat bu sefer biraz kokulu (Klar kokusuzdu) bir yer temizleyici denemek istedim. Evde bebek ve kedi varsa kesinlikle öneririm! Sürekli ellerini(patilerini) ağızlarına götürdüklerini unutmayın;)

Siteye girince başka bir şeyleri sepete atmadan çıkmak mümkün olmuyor. Vegan, çevre dostu, hayvanlar üzerinde test yapmayan, organik kategorilerinde çamaşır ve bulaşık deterjanları, temizleyiciler, gıda, kozmetik, hijyen, bakım ürünleri.. arayanlar eminim bayılacaktır! Bakalım ben neler almışım:)


Sonett Organik Zemin Silme Sıvısı : Alışverişimin temel amacı buydu:) İçeriği tertemiz bir temizleyici. Klar'ı beğendiğimi fakat yine de farklı, biraz kokulu bir şey denemek istediğimi söyleyince Kıvanç Bey bu ürünü tavsiye etti. Evet özellikle zemin temizliği konusunda çok iyi fakat bu da kokusuz aynı Klar gibi. 500 ml olmasına rağmen oldukça konsantre bir ürün. 5 lt suya sadece 5 ml(çeyrek kapak) katmanız gerekiyor. 

Sonett Organik Leke Çıkarıcı Sabun : Aslında Amway'in leke çıkarıcı spreyini çok seviyorum fakat tişörtlerimizde birkaç lekeyi tam çıkaramadı:/ Öyle olunca ben de organik alternatif arayışına girdim. Fiyatı da uygun olunca denemekten ne çıkar diyerekten sepete attım. Kan, meyve suyu ve sıradan yemek lekelerinde gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim. Yağ, vişne, nar lekeleri üzerinde etkisini merak etmekteyim:)

Lavera Endless Definition Rimel - Siyah : Lavera'nın hem renkli kozmetik hem cilt bakım ürünlerine olan merakım teee vitacost.com dan gelir:) Lakin renkli kozmetiğini hiç denememiştim. ayisigiorganik deki fiyatları o siteye göre(dolar kurunu düşününce) uygun kalınca, rimel ve ruj zaafım da olunca dayanamadım:( Buaralar kullandığım Loreal Lash Architect 4D her ne kadar etkisine bayılıyor olsam da kirpiklerimi dökmeye başladı:( İçeriği bol kimyasallı olduğundan olabilir diye düşündüm ve içeriğini çok sevdiğim bu rimeli sepete attım. Önümüzdeki haftalarda yazısını yazarım mutlaka;) 

Lavera Ruj - Maroon Kiss : Kozmetiklerde aslında içeriğine en çok dikkat etmemiz gereken ürünlerin başında ruj geliyor. Kaç yıldır kendime bundan sonra sadece içeriği temiz ruj alıcam desem de Mac, Gratis, Sephora'ya girince o sözü tutamıyorum:( Yine de birkaç tane iyi içerikli rujum var. Onlara bi arkadaş daha eklemek istedim. Kendime en yakıştırdığım renk vişne çürüğü, bordo,mürdüm tonları olunca bu rengi seçtim. Bi sonraki alışverişim içinde kafama bi iki renk koydum hatta:) Ruj alınacaksa onlar alınacak Ezgi! (ama şey Mac Mehr'i bi alayım ondan sonra:p) En kısa zamanda yazısı sizlerle;) 

**Burda bir es veriyorum:) Üsttekiler kendi aldıklarım alttakiler Kıvanç Bey'in gönderdikleri. İlgisi ve gönderdiği samplelar için çoook teşekkür ederim! 

Sonett Organik Bulaşık Makinası Tabletleri : Alışmışım buram buram limon kokulu tabletlere, bu epey kokusuz geldi:) Kimler sever? : Bulaşıkların deterjanla artıklarını akıtıp bulaşık makinasına koyanlar ve kokusuz bulaşık tableti isteyenler. Kimler sevmez? Bulaşıkları sadece sudan geçirip makinaya koyanlar, gıcır gıcır ve güzel kokulu olsun isteyenler. Bana pek hitap etmedi ı-ıh

Sonett Organik Bulaşık Yıkama Sıvısı : Bendeki tester limonlu olanı. Tek kelimeyle bayıldım!! Ellerimi tahriş etmeyen, buram buram lime(ekşi yeşil limon) kokan, bulaşıkları parıl parıl yapan, yağı kiri hemen çözen harika bi bulaşık temizleyici! Kesinlikle herkese özellikle hassas, alerjik kişilere tavsiye ederim. Minicik bir damlası bile baya etkili, oldukça konsantre bir ürün. Yani fiyatına bakıp fazla dememek lazım cidden ekonomik oluyor. Aynısefalı olanı cilt için faydalıymış, kozmetik psikolojisi nin blogunda okumuştum. Elimdeki bulaşık deterjanları bitince kesinlikle bundan alıcam. Kokusuz nötr olanı da var koku hassasiyeti olanlara duyrulur:)

Sante Florürsüz Organik Diş Macunu : Organik diş macunlarına sardığımı hepiniz biliyorsunuz:) Dolaysıyle bu hediye aşırı makbule geçti ^.^ Şimdi yine ayisigiorganik'ten aldığım Bio Dent'i kullanıyoruz. Bitince hemen buna geçeceğiz. B12 eksikliği olanlara, florürsüz ve beyazlatıcı diş macunu sevenlere bi bakmasını tavsiye ederim. Muhtemelen 4-5 ay sonra bitenler yazımda görürsünüz yorumlarımı;)

Organyc Hijyenik Günlük Ped 24 Adet : Yoo dostum yoo bitenler yazısında ped gösterecek değilim ama bir eczacı olarak önemli bi tavsiyede bulunmak istediğim için onları da fotoya ekledim. Utanılacak hiçbir yanı olamaz böyle biyolojik bir olayın.Eğer sizde regl döneminizde marketteki pedler yüzünden alerji, tahriş, kaşıntı vb durumlar yaşıyorsanız kesinlikle organik, pamuklu pedler kullanmanız lazım. Yurtdışında doktorlar bu tarz pedleri reçete ediyor. Ben epeydir internette bu ve diğer markaların organik, pamuklu pedlerini görüyor merak ediyordum. Günlük ped kullanımını birkaç yıl önce bırakmıştım(markette satılanlar mantara yol açıyor, dikkat). Kıvanç Bey'e Organyc ürünlerinin sitede sertifikalarını gördüğümü ama kararsız kaldığımı yazmıştım o da denemem için günlük pedlerden göndermiş. Bazı günler kullandım ve kesinlikle fark ettiğini söyleyebilirim! Daha fazlasını burada yazamiciiim, bu konulardan muzdaripseniz mail atınız:) Ama bi lütfen özelliklerini şurdan inceleyiniz. Ürün için tek eleştirim : fiyatı .

Organyc İntim Islak Mendil : Normalde bu tarz ürünler kullanmam, kullanılmasını da tavsiye etmem. Ama eğer ille de kullanacaksanız mutlaka bunun gibi organik ve pH dengesini bozmayacak bir şey kullanmanız lazım bu ürün gibi. İçeriğinde paraben, SLS, alkol, klor yok. Çok ferah güzel bir kokusu var. Evet oldukça pratik ama ı-ıh ben alışkın değilim. Bu tarz intim mendiller kullanıyorsanız tavsiye ederim.

Ürünler böyle sımsıkı paketlenmiş halde geliyor


Buaradaaaaa belirtmeden geçemiciiim paketlemelerini çok beğeniyorum. Aşağıda görebilirsiniz. Hiçbir şey kırık dökük akmış kokmuş gelmiyor.

İçinden çıkan Chia tohumu ve Kinoa için bilgilendirici sayfa da epey dikkatimi çekti. Denemeyi çok istiyorum nicedir. Chia'nın sütten daha fazla kalsiyum içerdiğini, protein oranının oldukça yüksek olduğunu biliyor muydunuz? Ben bilmiyordum:) Kinoa'da birsürü vitamin, mineral ve bolca protein içeriyor:) Chia ve Kinoa kullanıyor musunuz? Nelere veya hangi yemeğe katıyorsunuz? Beni lütfen bilgilendiriniz:) 




Siz daha önce bu siteyi denediniz mi? Organik ürünler kullanıyor musunuz, tavsiyeleriniz var mı? Nerelerden alıyorsunuz?

14 yorum :

  1. Bende Ayışığı Organiği çok seviyorum ve ürünlerini kullanıyorum, bloğumda da genişçe yer veriyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyoruuum hatta aynısefalı bulaşık deterjanı aklıma sayende girdi^^

      Sil
  2. ruj ve rimeli merak ettim tabi yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftaya inşallah yazıcam İrem abla:-*

      Sil
  3. Kinoa,salatalara katılabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senaaa, salatalarda ben de gördüm ama haşlayıp koymak gerek sanırım? Acaba vitamin, mineral değerlerinde azalma oluyor mudur haşlayınca

      Sil
  4. hepsini güle güle kullan benim de çok sevdiğim bir site

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim evet sıkça görüyorum ürünleri:)

      Sil
  5. Hayret bu kez kozmetik değil de organik yer temizleyici,bulaşık makinesi tabletleri ve de günlük ped dikkatimi çekti alışverişinde ^^ Sayende siteyi uzun uzun inceledim.Tabletlerin organik oluşu güzel,kokusuz olması da benim için sorun değil ama bir şey aklıma takıldı.Ben sudan geçirmeden (su tasarrufuna kafayı fena taktım kabul ediyorum :) kağıt havluyla kabasını alıp doğrudan makineye atanlardanım.Benim gibiler için etkili bir temizlik sağlar mı onu merak ettim.O şekilde denedin mi hiç? Günlük pedlerin fiyatı acayip yüksekmiş sahiden yaa :( Organik değil ama ben Rossmann'ın kendi ürünü olan Facelle'den cidden memnunum.Daha iyisi çıkana kadar onunla yola devam :) Ezgiciim ben de bilmezdim ama daha neler öğreneceğiz :D Chia tohumu tıpkı keten tohumu gibi ciddi bir omega 3 kaynağıymış,kemiklere falan iyi geliyormuş.Hatta besin değeri olarak 12 gr lık karbonhidrat içerip 11 gr ı sadece lifmiş. Bişeye benzetememiştim ilk gördüğümde okuyunca epey şaşırdım :P Salata,yoğurt,hatta mısır gevreği gibi kahvaltılıklara girdiği gibi dahası hamurişlerine bile ekleyenebiliyormuş.Muş diyorum çünkü denemedim hiç :) En güzeli yoğurda katıp yemek gibi geliyor bana,kinoayı da çorba ve salatalara koyanlar var özellikle vegan beslenenler.Bir arkadaşım et yemeklerine çok yakışıyor diyordu ama bilemicem sever misin şahsen faydalı da olsa bana pek hitap etmiyor.Damak tadına kalmış artıkın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa bunu da yeni duydum. Kağıt havluyla kabasını alıp bulaşık makinasına atmaca! Kız o daha pahalıya gelir:D Öyle denemedim hiç tatlım ama kağıt havluyla alma sanırım benim sudan geçirmeyle bir olur. Yağ kir çözücü bişi kullanmadığıızdan yetersiz gelebilir. Parıl parıl yapmıyo çünkü parlatıcı kimyasal ajanlar içermediği için muhtemelen

      Günlük ped mağdurlarından olduğum için kullanmayı bikaç yıl önce kesmiştim ama malum bazı durumlarda kurtarıcı oluyor o durumlarda da bunu kullanırım. Keşke gece pedlerinin fiyatı uygun olsaydı dedim bende. Ya da 2.ye %50 filan o zaman sıkça alırdım benim cildim epey hassas çünkü:( Güya piyasadaki en iyisi Orkid ama o da epey tahriş ediyo:/ Ankara'ya gittiğimde ondan alayım canım not ettim hemen çok çok teşekkür ederim^^

      Hımmmm salata içinde erkuta kaktırabilirim:D Yoğurt da çok tüketiyoruz bariz spesifik bi tadı yoksa yoğurda da eklerim ben bunu. Mısır gevreği gdo dan dolayı tüketmiyorum ama gdo suz yulaf almıştım bu siteden ona da eklerim ben bunu. Bi sonraki alışverişe alayım o zaman tamam^^ :))

      Kinoa veganlar için cidden süper bi besin çünkü protein oranı çok yüksek. Et yemeklerine nası katıcez yahu onu. Tadını merak ediyorum bulgurumsu bişiyse bulgur pilavının içine katabilirim gibime geldi. Salatalara çok katmıyorum öyle haşlanmalı şeyler çünkü. Hmm buğday aşı kullanılan çorbalara da katılabilir aslında. Denemesen de harika fikirler verdin yine Nilayım çok sapol^^

      Sil
  6. Güle güle kullan hepsini! Chia tohumlarini almistim ben öyle cok faydali oldugunu okudugumda, cok pahali ama cokda uzun dayaniyor, kac aydir hep yulaf ezmeme katiyorum sabahlari hala bitmedi ilk aldigim paket :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu harika bi fikir cidden ben de sabahları yulaf ezmesi tüketmeyi seviyorum kuru meyveler ve kuruyemişlerle. Chşia da katarım o zaman. Bi sonraki alışverişte kesin alıcam çok teşekkürler^^

      Sil
  7. Hmmm organik ürünler satan bir internet sitesi. Daha önce hiç duymamıştım, ürün skalası da geniş anladığım kadarıyla, ben de bir bakayım :)

    Ben de uzun zamandır ev temziliğinde mümkün mertebe Frosh'un ürünlerini kullanmaya çalışıyorum. İçerik olarak daha temiz birçok üründen sanırım. Özellikle yeşil limonlu bulaşık deterjanını tavsiye ederim, indirimdeyken stok yapıyorum :)

    Ben evlenmeden önce bulaşık yıkarken pek dikkat etmşyordum ama evlendikten sonra kayınvalidemin de tavsiyesi üzerine muhakkak bulaşık eldiveni kullanmaya başladım. Başlarda pek alışamamıştım ama şimdi çıplak elle yıkamıyorum. El sağlığı ve erken oluşan kırışıklıkları engellemek adına öenmli bir adım, kayınvalidemşn ellerini gördükten sonra ikna olmuştum zaten. Sana da tavsiye ederim kesinlikle, ben Vileda Comfort Care kullanıyorum diğerlerine göre biraz daha yumuşak ve rahat :) İhmat etme derim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen blogdan epeey ayrı düştüğün zamanlarda popisi yükseldi kuzu:) O yüzden kaçırmış olabilirsin:)) Ben de bloglarda göre göre keşfettim.

      Aaaa Migros'a geçen gittiğimde gördüm o markayı hatta bi kadın alıyodu. Aklımda olsun o zaman ürünlerine bi bakayım bittikçe deneyeyim^^ Çok teşekkür ettiiiiim:-***

      Ya kayınvalden gözümde çok kokoş çok tatlış <3 ^^ :)) Ben eldiveni sadece çamaşır sulu temizliklerde kullanıyordum. Ama çok doğru diyosun tabi su ve deterjan elleri yıpratıyor. Onu da not alayım vileda comfort care tamamdır. Bu nacizane tavsiye için çok teşekkür ederiiiim:-* :))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose