20 Ekim 2015

Zoya Ojelerim

Herkese günaydııııın

Oralarda havalar nasıl bilemiyorum ama buralarda epey soğudu:/ :( Dağların tepelerinde kar gözükmeye başladı mı kış geldi demekmiş. Geçen hafta gözükmeye başlamıştı ufaktan -.- Bugün görünen çoğu dağın tepesinde var. Hofyaa nayır nolamaz hazır değilim:(

Neyse havadan sudan bu konuşmayı geçip benden istediğiniz Zoya ojeleri mercek altına alıyorum:) Önce içlerinde en farklı olan Charity ile başlayalım;)

Charity, içinde incecik altın sedefler bulunan çok güzel bir leylak-gülkurusu. Fırçası ince de değil kalın da. Sürümü kolay, kuruma süresi orta. Yalnız çoğu oje gibi 2. Gün uçlardan çıkması hiiiç hoşuma gitmedi:( Kendisi tam bir Eylül-Ekim-Mart rengi ^.^ (bazı ojeleri bazı aylara yakıştıran bi ben değilim dimi?) 

zoya charity nail polish



Avery, içine sütlü kahve karıştırılmış bej rengi gibi. Duruşu inanılmaz şık,temiz. Nude ojelere ba-yı-lı-yo-rum. Ve sıkça sürüyorum. O yüzden içeriği temiz parası önemsiz mutlaka kaliteli bi nude oje alacaktım. İnternetten seçmek riskliydi ama epeeey görsel taradım. Sonunda bana en uygun Avery geldi. Gerçekten çook güzel bir nude. En beyazdan esmere kadar herkese gidebilecek bir ton. 2. günün sonlarında uçlardan birazcık çıktı. Fırçaya bol oje aldıysanız tek kat sürmek yeterli! Ama az olunca çizgi çizgi bir görüntü oluyor ben 2 kat sürdüm. Topcoatla 4 gün uçlarından hiç çıkmadan dayanıyor

zoya avery nail polish


Vanessa, mürdüm içeren seksü bir koyu kırmızı. Başka markalarda da bulunabilecek ve her bayanda olması gereken bir renk diye düşünüyorum. İçlerinde en dayanıklısı buydu. 3.gün uçlardan çıkmaya başladı. Kendisi favori kırmızı-mürdüm ojem oldu bile! (evet aşağıdaki görsellerde mürdümlüğü pek belli olmamış rengi daha iyi anlamak için tıktık )



Bu ojeleri aldığım alışverişten şurda bahsetmiştim. Şimdiki aklım olsa eczaneden alırdım. Sitesinden ekstra kdv, kargo vs eklenmesi hoş değil. "Fiyatını hak ediyor mu?" ya gelince... Bu göreceli gerçekten. Ben pişman değilim içeriği epey iyi olduğu için ama her renginden de alamam( Erkut'a inme inmesin diye). Yine de Ankara'ya gittiğimde unutmazsam Buket Eczanesi'ne(bi arkadaşım önerdi) uğrayıp diğer renklere göz atabilirim. 


Pekiii siz hangisini daha çok beğendiniz? Zoya ojelerini daha önce denediniz mi, önereceğiniz renk var mı?

13 yorum :

  1. hiç denememiştim ama güzel bir markaya benziyor :)

    YanıtlaSil
  2. Mevsimlik ojeler diye ojeleri tonlarına göre gruplandıran (bu koyu kırmızı kışlık olsun bu narçiçeği yaza yakışır şeklinde :) bir ben var benden içeri hey yavrum hey aylara göre ayırmışsın çok mu ^^ Kırmızı oje candır gerisi heyecandır bana göre ama Avery çok temiz duruyor tırnakta severim böylesini de :)) Kesinlikle daha sık kırmızı oje sürmen konusunda diretiyorum acayip yakışmış hatta bayıldım <3 Canım 4-5 ayda bir tane almakla bir şey olmaz ama doz aşımı tehlikeli olabilir Erkut için ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahah evet yaa aynı rengin bile farklı tonları farklı mevsimlere yakışıyor kesinlikle^^
      Ayyyy Nilay yorumuna baştan sona çok güldüm ya:D :D
      Denemediğin kırmızı oje kalmadı sanırım piyasada:D Kırmızı oje diyince aklıma hemen sen geliyorsun! Kırmızı oje sürünce sanki herkes tırnaklarıma bakıp, aaa şuna bak kırmızı oje sürmüş ne kadar iddialı, özgüvenli bi kız dicekmiş gibime geliyo niyeyse:D Utanıyorum o yüzden:D Kahrolsun bağzı toplum önyargıları!

      Sil
    2. Denemediğim kırmızılar vardır canım sıra onlara da gelecek ^^ Ayy ne güzel aklına ben geliyorsam kırmızı delisi değilim,ama iş oje olunca değişiyor.Kimin ne düşündüğünü bu kadar önemseme canikom. Sen kendine yakıştırıyorsan bu iş bitmiştir :)

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel ama Vanessa çok başka :) Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de kırmızıcısın demeek:)Teşekkür ederim tatlıım^^

      Sil
  4. Ankarada ben bi çok eczanede bulamadım :(( Nerede var biliyor musunuzz kii cok güzel duruyorr bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitesinde yazıyor şehrinizde varsa buyrunuz : http://www.zoyaturkiye.com/satis-noktalari.html
      Teşekkür ederiiiiim=)

      Sil
    2. Ben de Ankaradayıım cok tesekkür ederiim link iciin buldumm :)

      Sil
  5. İple çektiğim bir yazı! Çünkü ben; Zoya ojelerini çok isteyen ama elindeki ojeleri bitirmeden kendine başka bir oje almayacağının sözünü vermiş şahsiyetim :D :D Zoya'nın baz ve jilasını (base coat ve top coat) unu çok merak ediyorum ojelerinin yanı sıra. Çıplak ten rengini ve mürdünümsü kırmızıyı beğendim, sürekli kullanılabilecek renk seçimleri yapmışsın. Evet ojelerin mevsimleri var bence de! Su yeşilleri, pembeler, bebek mavileri yaz, bordolar, koyu yeşiller, kahveler kış için diye gruplandırabilirim. Ama sendeki ten rengi ile kırmızı bence mevsimsiz, her daim şık, bakımlı gösterir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi oje bitirince o zaman kesin kendine hediye olarak al birini^^ İnternetten renklerini incele, not al, swatchlarına epey bak özellikle instagramdan filan, sonra da satıldığı eczanelerin birinden al^^ Zoya'nın baz ve cilasını bilmiyorum:( ama şiddetle önereceğim bi top coat varsa o kesinlikle seche vite inkidir! Kozmetiksite den alıyorum ben hep china glaze ojeleri ve seche vite i, hem hiç bi sorun yaşamadım hem indirimlerinde stokluyorum tavsiye ederim^^
      aynen katlıyorum kesinlikle o renkler o mevsimlere yakışıyor. kırmızının koyusu kışa açığı yaza bir de:P ten rengi her daiiiim <3

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose