17 Ekim 2015

Ne İzledim #45 (Ted 1-2)

Haftasonu battaniyeye sarılıp film keyfisi yapmak kadar güzeli var mı^^ Hele ki hava yağmurlu, sevdiceğiniz, kahveniz, atıştırmalıklarınız da yanınızdaysa ooh değmesinler keyfimize! 

Bu hafta size eğlenceli bi film önerim var. Ted 1 ve 2.si:) Ayı Teddy diye çevirmişler Türkçeye..


İlkinde 8 yaşında bir çocukken John kendisine yılbaşında hediye edilen ayının canlanıp bir ömür en yakın arkadaşı olmasını diliyor,  sabah kalktığında ise hayalinin gerçekleştiğini görüyor! Ayı Ted biranda tüm dünyaca tanınıp, sosyetik oluyor:) Ted'le birlikte yapışık ikiz gibi yaşayıp büyüyorlar fakat büyüdükçe kötü alışkanlıklar, edepsizlikler dizboyu bacak kadar ayıda..Aynı evi paylaşıyorlar ve John'un kız arkadaşı Lori Ted'den epey rahatsız oluyor. Buarada Ted de kendine sevgili yapıyor.Lori'yle problemler, Ted'in peşindekiler, aşkı vs derken olaylar olaylar:)





İkincisinde ise John ayrılmış,aşk acısı çekiyor; Ted ilk filmdeki sevgilisiyle evlenmiş ve çocuk yapmak istiyorlar. Tabi bunun için sperm donörü gerekiyor. Ve daha da önemlisi Ted'in Amerika'da "eşya-mülk" olarak değil "insan" olduğunu, eşit haklara sahip olduğunu kanıtlaması gerekiyor. Bu sırada kendileriyle aynı kafada bir avukat bayanla görüşüyorlar. (Amanda Seyfried <3 ) Devamını yine anlatmiciiiim:)



  • İlkini izlemeyen 2.yi izlemesin bi kere:) Anlamsız olur bazı yerler. 
  • Bazı yerler epey komik olsa da bazı yerleri çok bayağı buldum. 2.sınıf belaltı espriler filan kötü
  • İğrençliklerini, edepsizliklerini gözardı edip öylesine bi film olarak bakarsanız eğlenceli. Ama bazı yerleri deşeleyince hoş olmuyor:) 
  • Ay vala Erkut'un bi Ted'i olsa ilk gün kafasını keser, pamuklarını etrafa saçalardım herhalde. Uyuşturucu dersen onda, alkol desen onda, karı kız desen onda, alemler desen onda..Tam bir "kötü arkadaş".
  • Benim iki filme de puanım 7.2/10

Eğlenceli film önerilerinizi bekliyoruuuum^^


2 yorum :

  1. Ahaha en sondaki yorumuna bayıldım Ted falan istemeyiz evde kafa göz dalarız di mi ama ^^ Eğlenceli film demişsin ama ben sana komedi-dram iç içe geçmiş bir festival filmi olan La Famille Belier i (Hayatımın Şarkısı) öneriyorum.İzlediğim günden beri evde Michel Sardou havasında dolaşıyorum resmen şarkılara ve Louane'nin yorumuna bayıldım :D Fırsat bulursan izle bence konu olarak basit belki ama oyunculuklar ve filmin duygusu izlemek için yetiyor da artıyor :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Allah kimsenin eşine sevgilisine Ted gibi arkadaş vermesin vala şekerim:))
      Fransız filmlerine karşı bi önyargım vardır hep, %95inde karı-koca birbirini aldatıp sürekli yatmacalı kalkmacalı şeyler olduğu için ama her seferinde belki bu da istisnadır diyerek izliyorum:) Sen önerdiysen bu film kesin istisnalardandır^^ İnşallah artık daha sık film izleyebilcez düzeni oturtuyoruz. Hemmen not ettim bunu bebişim çok teşekkür ettimmmm!

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose