22 Ekim 2015

Kedi için Uygun Alışveriş

Günaydın herkeseeee

Bugün çok sevindirik bir gün çünkü annemler geliyoo! Yaşasın değişiklik, yaşasın özlenenlerin dibimize gelmesi^^

Kedilerle ilgili sevdiğim bir iki blog ve forum var. Onun dışında çok fazla yazı, bilgi yok ne yazık ki. Ben de sevgili kedi dostları, sahipleri için kendi naçizane tavsiyelerimi paylaşayım, sizlerden de öneriler alayım istedim^^ 

Kurin ilk eve gelirken epey yüklü bir alışveriş yapacaktık. Bunun için güvenilir aşağıdaki 5 siteyi tek tek inceledim.

En uygunu o ara zooplustı. Oradan verdik aşağıdaki siparişi. 352 tl tutmuş hepsi.

Biz tam taşınırken geldi ürünleri bebişimin



Neler aldığımıza gelince:
Catit kapalı kedi tuvaleti (pembe tabisi)
Grassland tırmalama tahtası
N&D Kitten Tavuk & Nar mama
Acana Pasifica mama
Vancat Baby Powder Kokulu 5 Kg Kedi Kumu
Gimpet kedi Multivitamin
Kedi Kumu Küreği
Lint Tüy Toplama Eldiveni
Lint Tüy Toplama Aparatı + 2 Rulo
Trixie köpek çift taraflı tahta fırça S
Trixie kedi tırnak makası
Trixie kediotu özü
Trixie kedi mama ve su kabı, paslanmaz,0,23lt 
Renkli Pati Amerikan Servisi
Woolly Kedi Oyuncağı
Tüylü Sopa Kedi Oyuncağı
**Hediye :Acana Kedi Ölçü Kabı (Acana mama genelde hediyeli oluyor)


Sipariş 2 gün sonra mı ne geldi. Sonrasında da tüm siparişlerimizi diğer siteleri incelemeden zooplustan verdik hep. Peki bu siteyi niye bu kadar sevdim?
  • İlk siparişte %10 indirim
  • Alışveriş yaptıkça ürün değerinde zoopara kazanıyor bunu da bi sonraki alışverişinizden itibaren kullanabiliyor veya biriktirebiliyorsunuz
  • Bültene abone olunca 100 zoopara, ürünler hakkında yorum yaptıkça 5 zoopara veriyor
  • Fiyatlarının diğer sitelere göre çoğu üründe daha uygun
  • Dünya çapında bi firma olduğu için ürünlerin kalitesinden, son kullanma tarihlerinde hiç problem yok
  • Kargolaması epey hızlı
  • Ürünler çoğu zaman indirimli, promosyonlu
  • Maille veya telefonda bilgilendirmelerinden, müşteri hizmetlerinden çok memnunuz
  • Şimdiye kadar 6 sipariş verdik hiçbirinde sorun yaşamadık. Sadece birinde kum poşetinin altında delik olmuş ordan koliye biraz kum akmıştı
Yakın plandan böyle:)

Daha sonra gruplandırarak anlatıcam hepsini. Mama, tüy bakımı, kum, oyuncak, ödül gibi.. :) Ürünleri denedikçe bilgi birikimi oluyor:P

Kurin yorumlarınızı okuyor:)


Cevap vermek için klavyeye atlıyor:)


Yazıyı reklam gibi olmuş ama firmayla vallahi çalışma filan yapmıyoruz, blogum olduğundan bile haberleri yok. Bu siteyi önerdiğim komşum da çok memnun kalınca sizi de bilgilendirmek istedim. Siz küçük dostunuz için hangi siteleri tercih ediyorsunuz? 

12 yorum :

  1. Biz de alıcaz ya inşallah (sokaklarda elmayra gibi dolaşıyorum ama kardeşlerinden ve annesinden ayıramıyorum) aklımda olsun ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah bana da elmayra derlerdi:D
      Doğru düşünüyosun aslında ama şöyle de bir şey var 3 ayı geçtikten sonra annesi o kadar ilgilenmiyor, kardeşleri de onu hayatta tutmaya, kötü havadan beslenme koşullarından hastalıklardan korumuyor :(

      Sil
    2. Eşimi en fazla 2 aylık ve dişi kedi olacak diye kandırabildim napiyim :( Geçen hafta bir minnak gördüm, nasıl korkuyor. salamlarla besledim yine de gelmedi. yoksa benim olacaktı :(

      Sil
    3. :( Bebekliğinden itibaren insanlara alışmış olması gerekiyormuş. Belli bi haftadan sonra korkar çekingen olur çok zor yaklaşırmış. O yüzden mümkünse mesela size gelen sıcakkanlı bi dişi kedinin yavrularını sahiplenmeye çalışın bence 10. hafta gibi:)

      Sil
    4. Dua et bulayım, sokaklarda organ mafyası gibi dolaşıyorum :))) kardeşleri de ayırmak istemiyorum, hangisini almazsam aklım kalır yoksa :( vicdanım bırakmaz beni

      Sil
    5. İnşallah! Gerçi eşin sadece dişi kedi istediği için bi nebze daha kolay. Bazı kedilerin tek dişi yavrusu oluyor

      Sil
  2. biz de temizmama'dan alıyoruz mamalarını, kumunu da Vancat'ten, çok memnunuz.
    Çok tatlıymış bıcırık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet vancat güzeldi ama biz macera arıyoruz:P
      temizmamayı da deneyeyim

      Sil
  3. Yaa ben kedini ilk defa görüyoruummm Allahıım!! O ne tatlılık yarabbim?? Daha çok kedi resmi istiyorum -,- ^-^ Maşallah kedişimize, güle güle kullansın çok güzel bir alışveriş olmuş ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ablası o zaman seni bu yazıya alalım: http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/2015/09/evimizin-yeni-uyesi.html
      instagramın varsa kurinthecat e bekleriz:))

      Sil
  4. Baya yüksek bir tutar alışveriş, kedi bakımı masraflı tabi. Ananemin bir tane İran kedisi vardı, o da aşılar, kum, oyuncak, mama filan alıyordu sürekli. Adı Duman. Artık başka biri bakıyor ona. Kedi bakanlar için faydalı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk alışverişin yüklü bi miktar olacağını biliyorduk malum hepsi ilk defa alınıyor ama ondan sonra masrafı baya azaldı kızımın. 2 aya bir mama, kum, ödül maması, oyuncak, vitamin filan alıyorum onlar da 100-150 civarı tutuyo. ooy Duman da gri miydi Kurin gibi <3 iran kedilerinin bakımı biraz zor tabi, ananen üzülmüştür ama başkasına verince:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose