21 Ekim 2015

Heliocare Compact SPF 50 Yağsız (Normal/Karma)

Günaydınlar herkese

Bugün epeydir bahsedesim olan Heliocare Oil-Free (Yağsız) Compact spf 50 konumuz.

Kendisini haziran gibi almıştım. Akne-komedon yapmayacak, güneşten iyi koruyacak, lekelerimi kapatacak bi ürün ararken(varsa başka tavsiyeniz açığım?) dermatologların sıkça önerdiği bu ürüne bir şans vereyim dedim. Bendeki buğday ten diye geçen light olanı.

Heliocare Compact SPF 50 Yagsiz (Normal Karma) oil free light

  • Evet gerçekten komedon da akne de yapmadı ^.^
  • Paraben içermiyor. İçeriğini aşağıda görebilirsiniz. Tertemiz diyemiciiim.
  • Çok yüksek ve yeni teknolojilerle üretilmiş mineral filtreler sayesinde UVA/UVB ışınlarına karşı yüksek koruma sağlar. Fernblok (eğrelti otu) natürel bir extraktit. İçinde bulunan yüksek polyphenol ve flavanoidler, yeşil çay ile birlikte biyolojik bir koruma sağlıyor
  • Uygulamayı fırçalarla yaptığımda kapatıcılığının çok azaldığını fark ettim o yüzden kendi süngeriyle yapıyorum, aynası da oldukça pratik.
  • Kabı çok sağlam değilmiş çarçabuk kırıldı:(
  • Kapatıcılığını da korumasını da çok beğendim. Yazın sıcakta kapatıcılı ürünler kullanmayı, gün içinde tazelemeyi,akmasını vs hiiiç sevmediğimden sadece özel zamanlarda kullandım ama havaların da serinlemesiyle son 1 aydır elimden düşmüyor
  • 3 rengi var. En açık olanı bayaaaa açık bir şeymiş. En koyusu da epey esmerler için. Ben de buğday-light olanı seçtim ama tenimden bariz 1-2 ton koyu. Ten rengim Mac NW 20-25 arası. Tatilden sonra bunu kullanmaya başladım herkes "Ooo Ezgi hanım ne güzel bronzlaşmışsınız" diyo :D Aşağıdaki resimde pek belli olmamış ama:(
  • mamacim.com dan aylar önce 38 tl ye almışım şimdi baktım. İndirimsiz fiyatı 74 tl sitede. Yetkili eczanelerden veya burdan da alabilirsiniz
  • Kardeşime de dermatologu önerdi o da çok memnun, severek kullanıyor.
  • Yine bir yaz sonu alıp seve seve kullanırım ^^ Tavsiye de ederim kızçelerim;)
Heliocare Compact SPF 50 Yagsiz (Normal Karma) oil free
İçeriği

Selfie çekme özürlüyüm:)

Soldakinde cildimde hiçbişi yok.
Sağdakinde bu ürünü tüm yüze uyguladığımdaki hali. 


Sanırım tenimden 1-2 ton koyu olduğu belli oluyor yukarda




Sivilce izlerini kapatması(%70 oranında) çok hoşuma gitti yahu. Ben düz bodos güneş kremimi sürüp çıkıyordum dışarı lekeli lekeli. Bitince Bioderma Al Cor. 2in1 e geçicem. Bronz görünüme devam:))




8 yorum :

  1. çok başarılı bir fondötendi bu zevkle kullanmıştım...

    YanıtlaSil
  2. Selfie ni sevsinler senin leoparlı fıstık ^^ Sivilce izlerini kapatmada başarılı oluşu çok iyiymiş genelde çoğu ürün kapatacağım derken bir süre sonra cildin kusmasına sebep oluyor :( O bayaaa açık rengi benim gibiler için üretiliyor galiba sen de beğenmişken not alayım bari bu ürünü.Muck

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihihih. Sabah nasıl sürüyorsam akşam öyle bu ürün epey başarılı o konuda^^
      Evet sanırsam o bembeyaz arkadaşlar için:) AmA yine de bi eczanede denemekte fayda var bence;)

      Sil
  3. Bu ürünü benim dermatoloğum da kullanıyor. Hatta bana fondöten sakın kullanma, cildin erken yaşlanır. Bak ben bunu kullanıyorum diye göstermişti. Ne kadar dinlemek istesem de dinliyor muyum, hayır:( Yazın çok sıcak günlerde shiseidonun pudrasını öneririm. Blogumda yazısı mevcut. yaz sıcaklarında oh be dünya varmış dediğim ürün oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim önceki dermatologum da önermişti kardeşimin dermatologu da kullanıyomuş. Eh vardır bi bildikleri:) Pudra bana komedon yapıyo ama:(( merak ettim bakk

      Sil
  4. Kayınvalidem yazın alıp kullanmıştı bundan, eczacısı önermiş. Nasıl bir şey diye hiç sormadım. Alıp alıp pek kullanmayanlardan kendisi :) Ciltte kusma yapar mı acaba ben de denemek lazım. Her ürünü kabul etmiyor, beğenmiyor :D Ama sende acayip güzel olmuş, evet renk koyu kalmış ama cildinle o kadar bütünleşmiş ki sanki gerçekten güneşlenmişsin de brozlaşmışsın gibi duruyor, sendeki duruşunu çok beğendim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa kayınvalden <3 çok süslü ve kokoş bi bayan galiba, yorumlarından kafamda bi profil oluştu çoktan:)
      Ten rengi ten rengine uygunsa ve huylanmazsa bence bi dene gerçekten güzel bi ürün. Bende kusma yapmadı ama dediğin gibi her ciltte farklı olabilir kesin dene^^ teşekkür ederiiiim beğenmene sevindiiim^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose