2 Ekim 2015

Hediye Ojeleriiim ^^

Günaydınlar herkesee

Ne zamandır yazcam yazcam bugüne kısmetmiş. Benim için takipçiden öte çok sevdiğim bi arkadaşım olan Nilay teee İzmir'den bi kargo göndermişti. Sevindirik sevindirik paylaşmıştım hatta burda^^ Çok güzel ojeler de vardı pakette. Ve ben 2 aydır onları sürüp duruyorum. Sizle de paylaşayım, fikir olsun istedim^^

Flormar Satin Matte Skyblue

1) Flormar Satin Matte "Skyblue" Oje : Flormar'dan bayaaadır oje almıyor kullanmıyordum. Çünkü aldığım her ojesinde sürdüğümün ertesi günü hafiiifçe uçlardan çıkmaya, bi sonraki gün de uçlarının belirgin halde çıkmış olması canımı sıkıyordu. (Üşengeç olduğumdan olsa gerek:p) Flormar da inadına mıdır nedir harika koleksiyonlar çıkardı, o çıkardıkça ben inat ettim. Lakin en merak ettiğim serilerinden 2 ojeyi görünce yelkenler suya indi:)
Rengi açık gök mavisi, hatta ışığa göre gri gözüktüğünü bile iddia edebilirim! (Sedefli griyi de arasıra açık mavi gördüğüm doğrudur, renk körü müyüm kız doğru söyleyin!?) Simli ojeleri sevmememe rağmen gözlerimi tırnaklarımdan ALAMIYORUM! O kadar bakımlı, ışıl ışıl, güzel duruyor ki! Dokusu pütürümsü. Hem saten parlaklığında hem mat görüntüsü var ama ben mutlaka üstüne Seche Vite topcoat geçiyorum ojelerimin. Hem o dokulu hali geçiyor pürüzsüz duruyor hem daha parlak daha kalıcı oluyor. Hoş yine 2. günde çıktı uçlar:)



Flormar Beauty Toys Mermaid

2)Flormar Beauty Toys "Mermaid" Oje: Yaz için harika bir "şirinler" mavisi, denizkızı değil:)) Koyu gök mavisi gibi olan canlı rengi dolaysıyle ilkbahar, yazın epey gideri var:) Eylüle geçtiğimiz an rafa kaldırdıydım. ince uçlu fırçasına bolcana ürün geliyor , sürümü çok kolay ve güzel, tek kat sürmek kesinlikle yeterli çünkü epey örtücü. Ne zamandır bi ojeyi tek kat uygulamamıştım ^.^ 2.gün uçlardan çıktı:(


Essence The Gel Wonderfuel

3)Essence The Gel "Wonderfuel" Oje : Ojeyi ilk gördüğümde duochrome olduğunu hiç düşünmemiştim! Sürdükçe şoka girdim. İlk katta çok tatlı bi lila, mavi yansımalı. 2 kat sürdüm ben ışığa göre mor(genelde) ve turkuaz gözüküyor <3 Resimlerde pek yansıtamadım bile:( Fırçası kalın, sürümü kolay, kuruma hızı fena değil. Tek kötü yanı ertesi gün uçlardan çıkmaya başlaması:((


Rival de Loop Young Fantasia

4)Rival de Loop Young "Fantasia" Oje : İçinde kaç renk var sayamadım! Adamlar cidden fantezi yapmış bunu üretirken. Yeşil ve altın yansımalı  müthiş bir duochrome! Işığa göre haki yeşil, zeytin yeşili, altın, turkuazımsı, türbe yeşili gibi gözüküyor. 20 tane filan fotosunu çektim ama yine de yansıtamadım. Bu sonbahar-kış favori ojelerimden olacak. Kuruma süresi fena değil. 2 gün sonra uçlardan çıkmaya başladı


Bu güzel ojeleri denememi sağladığı için Nilayıma çoook teşekkür ediyorum!
Benim küçük çirkin tırnaklarımda en çok hangisinin rengini beğendiniz:)

9 yorum :

  1. kısa tırnakları çok severim sizi kısa tırnaklarınız için tebrik ediyorum =) ben de bloğumda yorumlarınızı vs beklerim =) kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kısa tırnak çok severim hele ki uzun ince yapılı tırnaklarda bayılırım!
      Takipteyim zaten;) Ama her konuyu okuyacak vaktim olmuyor:( İlerde mutlaka yaparım ama;)

      Sil
  2. Benim severek kullandığım ojeleri bir de senin tırnaklarında görmek beni ayrıca mutlu etti.Lafı mı olur tekrar güle güle kullan canikom ^^ Duochrome sevdiğini bildiğim için özellikle o ikiliyi yolladım :D Uçlardan hemen çıkmasalar daha iyiydi ya neyse :) Yves Rocher'nin yeni seri ojeleri iyiymiş kalıcılık anlamında diye duydum bir de onlardan deneriz artık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enemmm aynıları sende de mi vaaar^^
      Ayyy evet yaa harikalardı çoook teşekkürler kuzum benim
      Instagramda ben de epey gördüm yves rocher nin yeni ojeleri baya iyi diye, notumu da aldım denencek diye:))

      Sil
  3. Rival de loop'unkine bayıldıım ^-^ güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper bence de^^
      Çok teşekkür ederiiiiiim

      Sil
  4. Hazır flormar sitesinde indirim varken bu renkleri hep almak lazım, çok güzeller :)

    http://beylorinda.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Takipteyim mutlaka bloguma beklerim

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose