28 Ekim 2015

Ekim Bitenler #23

Mirıbı kankitellalarrr

Bu haftadan bişi anlayan?
Yok mu?
Ben de anlamadım ama güzel oldu 2 gün çalıştık bugün de yarım gün, oh iyiymiş böyle:P

Bu ay baya bişi bitirdim. Kendi rekorumu bile kırmış olabilirim. Haydi inceleyelim.



Kocaman kocaman ürünler bitti de yer açıldı evde resmen

Grup grup yazcak olursaaaam:)





Bioderma Sensibio H2O : Yıllardır olmazsa olmazım. Yenisi çekmecede duruyor bile:) Kendisini kimseciklerle aldatamıyorum, bunla yola devam. Yazısı için tıkkıdı

Andalou Lash + Lid Makeup Remover : Bu göz makyaj temizleyiciyi sevemedim. Yazısı buradaydı bakmak isterseniz. Hiçbir vaadini yerine getiremedi. Ne kirpiklerimde güçlenme sıklaşma ne güzel bi temizleme. Peeh. İçeriği temiz diye kendisine katlanacak değilim. Dibinde beşte biri kalınca da pompaya gelmedi eğip güç bela aldım içinden. Gözlerimi inanılmaz yaktı. I-ıh bızımla deyılsın

Avene termal su : Lrp ye göre Avene'in termal suyunu daha başarılı buluyorum ama mamacim.com siparişlerimde sürekli lrp nin küçük boy termal suyunu tester gönderdiği için herhalde bunu alcak boşluk yaratamicam:)) Lrp ile kıyaslaması burada

Bio Lyn Spf 50 Losyon : Allahııım adını yazarken bile ruhuma afakanlar bastı. Adrasan'da vücut güneş koruyucumun bitmek üzere olduğunu fark edip tekne turundan önce bakkalda(!) bunu bulup almıştım. Fiyatı da epey uygundu. Lakin ucuz etin yahnisi pek olur misali REZALETTİ. Ne sıkılıyo ne koruyo kokusu desen ayrı iğrenç. Sürümü kolaydı sadece. O günden sonra bir daha hiç kullanmadık. Çöpün dibini boylasın inşallah.


Yves Rocher Monoi de Tahiti Kuru Yağ: Bendeki bronzlaştırıcı etkili olanı ama hiç güneşte kullanmadığım için o özelliğini görmedim tabisi. Çiçeksi egzotik koku severler kokusuna bayılacaktır benim biraz içimi baydı. Evde fısfıslarken sağa sola da bulaşıp yağ lekesi yaptığını fark ettim-.- Nemlendirmesi bir body butter kadardı. İyi mi kötü mü bilemedim ama kuru yağ diyince insan günlerce süren nem bekliyor yahu. Yazısı burda

Batiste Wild Kuru Şampuan : Kokusu tam benlik nası tarif etceğimi bilemiyorum ama kesinlikle çiçeksi değil tatlı gibi:) Kuru şampuanda kesinlikle en başarılı marka Batiste. Diğer türlerini deniyoruz. Bunu yine alabilirim.

Fresh'n Soft Asetonsuz Oje Çıkarıcı : Performansını hiç beğenmiyorum. Sadece açık renkli ojeleri çıkarmada eh işte.

Missha Hot Burning Salt Body Scrub : Ücretsiz kargo olsun diye sepete attığım gereksiz ürün. Kabındaki ablaya bakınca insan umuda kapılıyor ama hayaller taş abla gerçekler.. Neyse ürün bildiğiniz vücut scrubı, taneleri gayet ideal, vücudu çizmeden iyi iş görüyor. Tüm vücuda uygulanıyormuş, her bölge için ayrı vaadi var ama ben sadece bacaklarıma uyguladım. İçeriğindeki mentol ve biberden dolayı yanma yapıyor. Oooh oh yansın selülitler yağlar diyosunuz. I-ıh bi halt olmuyor. 30 küsür mü ne vermiştim bir de püüüüh. Rossman'a gidene kadar yola kendi hazırladığım kahve-limon-hindistancevizi yağlı scrubla devam..


Clean Fresh Laundry EDP : Tertemiz yeni yıkanmış çamaşır kokusu kendisi. Bayılarak kullandım bitince çok üzüldüm:( Tek tesellim eşimin bu kokuya o kadar da bayılmaması:) Amerika'ya her gidene başka bi türünü sipariş edicem. Bunun yazısı için tıktık

Jane Iredale Pure Pressed 3lü Far : Bendeki Sweet Spot olanı. Bir etkinlikte hediye edilmişti. Kendisini project 10 pan ürünüm ilan etmiştim. Neredeyse her gün kullandım. Renkleri günlük kullanım için çok ideal. Mat farlar. İçeriği de pigmentasyonu da iyi. Yalnız hayatımda gördüğüm EN çok tozutan far. Kemik rengi artık fırçayı dokundurdukça kırılıp uçuşmaya başladı. Epey kullanmışım zaten yeter dimi bu kadar :) I-ıh almam

The Body Shop Ruj: Kendisini 2-3 yıl önce indirimden epey uyguna almıştım ama yapısı çok sert, sürümü zor. 07 rengi bendeki. Turuncu-kiremit-nude karışımı diyebilirim. Sıcakta akmış erimiş ama hala sert! Çöpe git artık tahammülüm kalmadı sana

Holika holika Jewel Light Waterproof Eyeliner : roseroseshop alışverişimde almıştım. 12 numaralı olan haki yeşil rengindeki bu kalem daha 1 yılı dolmadan bozuldu! Gözüme sürüyorum sürüyorum renk vermiyo. Alla allaaa dedim elime sürdüm parça parça sürülüp tortu bıraktı. Ay ben resmen şok. Sen yağ gibi sürülen, pigmentasyonlar kraliçesi kalem, sen ki Korelerden gelmişsin kendini bana sevdirmişsin bu ne kendini bilmezlik ne cüret! Kalemi açtım, temizledim ama yok anam kendine gelemedi bi türlü. Seni pis nalet olasıca defol gözüm görmesin.


Shiseido Synergy MaskSorumelegininpusulasi canım Özlem beni tee Japonyalardan düşünüp çok tatlış bi paket hazırlayıp göndermişti. Shiseido'nun bu maskesi de içinden çıktı. Göz altından yapıştırılan jelimsi cıngıl cıngıl yapılı ilginç bi maskeydi. Erkut kedi gibi oldun Kurin'in annesi gibisin şimdi tam diyip epey fotomuzu çekti:D Aşağıdaki fotoda komik tipimiz mevcut(yaşım 25 arkadaşlar fotoğraf mağduruyum ):)) 10 dk sonra maskeleri çıkardım. Çıkardıktan bi 10 dk sonra da hafifçe yıkadım. Bilmiyorum doğru mu yaptım çünkü arkasında japonca yazıyordu her şey, Özlemle böyle konuştuk^^ Maskeden sonra cildim bariz daha canlı daha aydınlıktı. Keşke alnıma çeneme filan yapıştırsaydım:D

Kurin kucağa alınmaktan nefret ediyor. Belli oluyor mu?

Missha Shbalm Saç Maskesi : Sıradan bir saç kreminden farklı değil. Saç maskesi gibi hiç değil.

Estee Lauder Sumptuous Extreme Rimel : Tester boyu bilem 2 ay kadar gitti. Kirpikleri tek tek ayırıp dolgunlaştırıp uzatıp belirginleştirip hafifte kıvıran süper bi rimel. Akmadı da hiç. Ama estee lauder markasına karşı epey soğuğum hayvan deneylerinden dolayı. O sebeplen almam.

Cyrene Misel Su : Karma-yağlı ciltler için olanı gönderilmişti tester olarak. Güzeldi. Ama ilk serilerinde stabilite problemi olup içinde tortular oluştuğunu bilip gördükten sonra tam boyunu almam.

Cyrene Absolute Overnight Age-resetting : Yapısı çoook yoğun. Kuru ciltlerin seveceğini düşünüyorum nemlendirmesi başarılı. Komedon yapabilitesi yüksek olduğundan almam, karma-yağlı ciltlilere de önermem.

Yves Rocher Comme un Evidence EDP: İlk defa böyle bi parfüm testerı gördüm Nilayım sayesinde:) Kendisinin en sevdiği kült parfümlerdenmiş. En yakın arkadaşım da çok seviyor. Ortak çıkarım yaparsam bembeyaz tenlilere çok yakışıyor:) Çiçeksi olduğundan bana gitmedi bence. Romantik, çiçeksi, kalıcı parfüm arayanlara öneririm.


Eveeet bu ay da böyle geçti. Yorumlarınızı önerilerinizi beklerim şekerler:-*


Cumhuriyet bayramımız şimdiden kutlu olsun inşallah daha nice yıllarda sürdürürüz ve oylarımız şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Bir şeyler değişir artık umarım hak yerini bulur..

14 yorum :

  1. tebrikler çok iyi iş çıkarmışsın gelsin yeniler...
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Okumayı en sevdiğimmm bitenler :) Alışveriş zamanı demek bir nevi de hadi o zaman başlasın alışveriş çılgınlığı, gelsin yeniler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaraya bi gideydim neler alcam^^ Şimdilik stoktakileri eritiyorum:))

      Sil
  3. Fotoğraf mağduru şeker pozlara bak hele gördüğüm andan beri canım sıkıldıkça bakıyorum nasıl şekersiniz öyle yaa :D Erkut'un tespitine de katılıyorum kesin çok eğlenmiştir sizi çekerken ^^ Denediğin maskeyi bilmiyorum ama genelde göz çevresi etrafına kullanılan maskeleri uygulama sonrası yıkamayı pek tavsiye etmiyorlar ben de o jelimsi yapıyı hafifiçe pıt pıt hareketlerle yediriyorum sanki daha bir iyi oluyor gibi.Kahveyle peeling yapıyorum ama senin scrub tarifini meraktayım bir ara deyiver bana da :)) Çiçeksi kokular her tene gitmiyor haklısın tatlım neyse denemiş oldun sana meyvelerle gelicem bundan sonra :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha çok komik bi foto olmuş vala:D Epey dalga geçiyo zaten ben maske yaptıkça:(
      Aaa öyle mi diyosun bi tane daha vardı sanırım onu da yıkamadan yapayım tamamdır;) Sen maske seviyosun baya haaa:)
      Kahveli scrubın çatlaklara etkisini gördün müü (çatlakların varsa tabi) Ben o niyetle yapıyodum biara ama çok bişi farkedemedim. Organique in boş scrub kavanozunun yarısına kadar kahve, 1 limon, 2 tatlı kaşığı katı hindistan cevizi, 1 tatlı kaşığı kadar da tatlı badem yağı koydum. Duşta yapıyorum baya güzel arındırıp nemlendiriyo;)
      Çok güzel kokuydu bebeyim çok teşekkür ettim tekrar. Arkadaşımın kınasında kullandım^^ Sana çok yakıştığından da eminim^^

      Sil
    2. Hemi de nasıl seviyorum maskeleri :) Senin scrub tarifin ne güzelmiş yaa kek yapar gibi :) Deneyeceğim bunu da hoşuma gitti :D Ben kahve telvesini kullanıyordum sadece biraz tembel işi ama güzel nem veriyor. Çatlak denen şeye pek bişey etki etmiyor ki be kuzum :/ Ne güzel bir zamanda kullanmışsın. Şımartıcan beni bu gidişle canikom çok sağol ^^

      Sil
    3. Kahve telvesini de duydum ama biz kahve içmiyoruz telvesini biriktiremiyorum dolaysıyle:( Satılsa alcam ama o derece meraklardayım:D Heheh verdim mi öyle tarif veririm :P dene bakalım sende bebişim:-*

      Sil
  4. Cidden epey bir yer açılmış olmalı bunlardan sonra :) Holika holika eyelinerın akibetine üzüldüm yahu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok üzüldüm:( Hiç beklemezdim kendisinden:/ Baya yer açıldı, stok çekmecemden ürünler yerlerini doldurmaya başladı:p

      Sil
  5. Holika Holika! Bende de farklı bir rengi var aman tanrım! Cok seviyordum yaa, boyle olmasın sonu.. Clean parfümü sayende coook merak ediyorum, yok di mi buralarda? Kurin ile fotoğrafınıza bayıldım, ikinizi de kocaman operim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clean yok anacım buralarda nerdeee:( Fransa ve Amerika'da var diye biliyorum.
      Holika holika nın o kaleminden 3 renk almıştım daha da renklerini alcaktım ama böyle olunca vazcaydım kalan sağlar benimdir..:)

      Sil
  6. :D :D :D :D :D ahahahhahahha :D Ayyy çok güldüm ya yazını okurken, işte bu yüzden seviyorum yazılırını, o kadar keyif alıyorum ki anlatamam :D ''Çöpün dibini boylasın!, hayaller taş abla, çöpe git artık tahammülüm kalmadı sana!, ay ben resmen şok!'' tabirlerine nasıl güldüm :D Bu kadar gülmeden sonra ben de düşüncelerimi yazabilirim artık :P

    Batiste'yi ben de çok seviyorum, denediklerimden en çok orjinalini bir de Wild olanını sevdim. Bioderma zaten olmazsa olmaz cidden. Ahahahha :) Güle güle kullan Kurin'in annesi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ne mutlu bana ne kadar sevindim^^ ahahaha hepsi içimden dolup taşanlar:D
      ingilterede milyon tane çeşidi var hepsini merak edip denemek istiyorum batistelerin<3
      kurinin annesi olarak çok uyumlu olduk <3 diğerini de bi özel günde kullancam etkisi o gün süper oluyor^^ çok teşekkür ederim tekrar:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose