13 Ekim 2015

Burt's Bees Aydınlatıcı Yüz Temizleyici ve Watsons Silikon Yüz Temizleme Pedi(Yüz ve Fırça Temizliğinde)

Günaydın canlar

Ülkenin tadı tuzu kalmadı yeminlen alıp başımı(sevdiklerimi de valize koyup) gidesim var uzaklara. Arkadaşımın kınası düğünü için Antalyadaydık geçen hafta. 1 hafta ne haberlere ne tv ye ne gazeteye hiçbir biçimde bakmama kararı aldık ve cidden kafamızı dinledik, sakinleştik, huzura kavuştuk nirvanaya erdik.. derkeeen dönmemizle o korkunç patlamanın yaşanması bir oldu:( Allahtan hepsine rahmet diliyorum, mekanları cennet olsun..Yazarak biraz kafamı dağıtmaya çalışıcam..

La Roche Posay Effaclar jel cildime epey iyi gelmişti ama o biterken daha yumuşak, naif, içeriği temiz, belki bi nebze sivilce lekelerime iyi gelecek bir temizleyici arıyordum ki mamacim.com da Burt's Bees Radiance Facial Cleanser adlı arı sütü içeren cilde aydınlık görünüm veren %99.2 oranında doğal bu temizleyiciyi gördüm, hemmen sepete attım

Burt's Bees Radiance Facial Cleanser

Aşağıda açıklamasını ve içeriğini görebilirsiniz^^



  • İçeriğine genel olarak baktığımızda gerçekten iyi diyebiliriz. Sadece parfüm içermesi hoşuma gitmedi:/ Onun dışında içeriği oldukça temiz bir yüz temizleme jeli
  • Yaklaşık 4 aydır her gece ve bazen sabahları kullanıyorum, yarıladım şişeyi ama cilde aşırı pürüzsüz ve aydınlık bir görünüm vermedi. Okuyunca insan bi ümitleniyo ister istemez ama olmadı. Bu tarz bir üründen zaten çok bi performans beklemiyordum ama yine de normal bi temizleme jelinden 1-2 tık daha aydınlatıcı etkili olduğunu söyleyebilirim.
  • Cildimde komedon, akne yapmadı hatta gayet güzel temizleyip arındırdı.
  • Cildimde herhangi bir tahriş, irritasyona neden olmadı, kurutmadı, germedi. Aksine bi miktar nemlendirdiğini söyleyebilirim.
  • 175 ml boyutunda, indirimli sankim 48-50 tl gibi bir şeye almıştım. 
  • Herkese tavsiye edebileceğim bir ürün. Ama ben yeni ürün deneme sevdamdan sanırım bir daha almam. 


Watsons Silikon Yuz Temizleme Pedi

Ürünü ben 1-2 pompa Watsons'tan aldığım silikon temizleme pedinin üstüne sıkıp kullanıyorum. Şiddetle tavsiye ederim. Fiyatı da epey uygundu. Bu tarz aparatlar cildi normal elinizle temizlediğinizden çok daha ETKİN temizliyor. Çünkü cilde dairesel masaj hareketleri yaparak uyguladığınızda ciltteki kılcal damarları harekete geçiriyor cildinizi canlandırıyorsunuz, ürünün cilde daha iyi tutunmasını dolaysıyle daha iyi etki etmesini sağlıyorsunuz. 


Watsons Silikon Yuz Temizleme Pedi

Üstteki gibi satılıyor. Ben 2 tane aldım. Birini yüz temizleme için diğerini fırça temizliği için kullanıyorum^^ İnanılmaz pratik. Aynı brush egg gibi kullanabilirsiniz. 
Pedin üstüne dalin ve yüz temizleme jelini sıkıp fırçayı üstünde dolandırıp karıştırma hareketi yapıyorum. Tüm kirini pasını bırakıyor. Sonra fırçayı duruluyorum. Pedide en son antibakteriyel sabunla yıkayıp kurutuyorum.




Cildi kurutmayan, germeyen, iyi içerikli, sivilcelere, lekelere iyi gelen başka yüz temizleme jeli öneriniz var mıdır kankitellalar? :))




14 yorum :

  1. bunu denemeyi istiyorum bakayım bir kozmetik sitelerine..

    YanıtlaSil
  2. Ay şu silikon pedi çok beğendiiiiim, ilk defa gördüm ya ve çok mantıklı geldii ^-^ sivilcelre lekere iyi geldiğni duymadım ama iyi temizlemesi adına içeriği temiz Rival De Loopun jelini önerebilirim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kesinlikle o pedden bulursan al Watsons'tan. Ben gidince bulursam yine alcam stoklicam:)) Aa o jeli hiç duymadım, derinlemesine temizlerken kurutuyor mu peki? Benim hassas kuruya da dönük aynı zamanda:/

      Sil
  3. Lekelere temizleyicilerin etki edebileceğini sanmıyorum çünkü ciltte çok kısa süre kalıp "aydınlatıcı" bir etki göstermeye fırsat olmadan suyla arındırılıyor. Serum ve krem formundaki ürünler bu açıdan daha makul. Ayrıca ben de silikon temizleme pedi kullanıyorum ve senin gibi düşünüyorum. Sanki hafif bir peeling yaparak cildi çok güzel temizliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arındırdıktan bi süre sonra da aydınlık görünümü koruyor. Ama evet kısa bir süre. Kalıcı olması imkansız. Yine de glikolik asit içeren temizleyiciler epey etkili bu konuda. Serum ve kremlerle kesinlikle desteklenmeli. Sen de aynı pedi mi kullanıyorsun başka markanın da var mı? Sephora'da da görmüştüm sankim

      Sil
  4. Güzel ama aradığım ürün değil diyorsun.Lekelere,sivilcelere iyi gelecek,içeriği iyi bir temizleyici bulursan bana da deyiver kuşum aranan temizleyici bulunsun artık ^^ Bu temizleme pedlerinden ben de bir ara kullandım ama şu aralar denediğim Eklips'in Konjac süngeri daha bir iyi geldi sanki cildime.Sanırım peeling görevi görüp,yumuşatması hoşuma gitti.Orjinalini alsam mı diye düşünmeye başladım :D RT'nin Expert Face Brush vb fırçalar için bu temizleme pedleri kesinlikle şart başka türlü temizlenmiyor bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle. Yılın Ezgi yüz temizleme jeli seçilemedi. Ahaha arayışım devam ediyor kuzu bakalım 1-2 umutlu olduğum marka var denemek istiyorum ama ben jeli uzun sürede bitiriyorum:/
      Aaa ben orjinal Konjac süngeri çok sevmiştiiiim <3 Yazısı da var. Eklipse denk gelirsem alayım Ankaradan, jelle birlikte mi kullanıyorsun tek mi?
      Eveet bu peddeki mini dişler kılların arasına girerek çok güzel temizliyooor^^

      Sil
    2. Senin yazını okumaz mıyım hiç Konjac sünger merakımda onun da payı büyük :D Tek olarak kullanıyorum öncesinde jelle yıkayıp ardından temiz cildimde birkaç dakika gezdirmeyi tercih ediyorum.Öylesine aldığım için hoşuma gitti (beklentiye girmemek lazım galiba :) bulursan dene bakalım sevecek misin ^^

      Sil
    3. Aa evet aynı Konjac gibi kullanılıyormuş^^ Merak ettim yaa seviyorum böyle ürünleri^^ Teşekkür ettim kuzucuum:-*

      Sil
  5. Tatlışım ben Sephora 'nın silikon yüz temizleme pedini kullanıyorum, çok memnunum. Ama benim aldığım yeşil renkteydi; en son gittiğimde renkleri beyaz olmuş, yapıları değişti mi bilmiyorum. Lekeler hakkında bir iddiası yoktu sanırım ama benim gece cilt bakım rutinimde uzun süredir yer etmiş bir temizleyicidir First Aid Beauty 'nin yüz temizleyicisi. Tabi yavaş yavaş kış geldiği için köpük formlu bir ürüne geçerim büyük ihtimalle. Burt 's Bees 'i de kaydedeyim denenecekler listesine :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sephora'nınkini senden duymuştuuum^^ Aralarında çok fiyat farkı yoksa bir de onu deneyim bakalım kıyaslayayım;)
      First Aid Beauty'den memnun olan baya yabancı blogger da var, çok güzel bi ürüne benziyo ama akne meyilli cildime yetersiz mi gelir diye düşündüğümden kendimi tutuyorum. Sen nerden almıştın tatlıcım?
      Burts Bees epey hafif yapıda cildini tahriş etmez^^

      Sil
    2. Ben Beautybay 'dan almıştım canım, çok minicik kullanmak bile yetiyor yapısından dolayı. Fiyatı biraz yüksek ama uzun süre gidiyor. Kuzucum sen aslında glikolik asit içeren bir ürün arıyorsan, Başak 'ın blogunda "Nip+Fab Glycolic Fix Cleanser" hakkında yorumlarını okumuştum, ona da bakabilirsin :*

      Sil
    3. Hemen okudummm! Ben de DDF in glikolik asitli temizleyicilerine bakıyordum. Ankaraya gittiğimden unutmazsam bi bakayım alırım hattakine. O zamana kadar azalırsa benim jel mecbur mamacim dan sipariş veririm:) First aid beauty ürünlerini çok merak ediyoruuuum! Nemlendiricisine baktım oil free olana ama içeriği fenaydı:( Bilemedim ben onuuu. Kore ürünlerine sardım bakalım gelirse siparişim bahsetcem:))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose