8 Ekim 2015

Blogumun 2. Yılı!

Naranarammm! Bugün blogumun tam 2.yılı canikolar!

Şööyle bi maziye dönüp baktım da yazı tipini, arka plan rengini, resim boyutunu ayarlayamamalar, bolcana aksaklıklar derken emekleye emekleye başlamışım yazmaya. Şimdi haldır huldur koşuyorum diyemem ama tempolu yürüdüğümü söyleyebilirim:) 

Kozmetik aşığı adı altında her şeyi paylaşmak istedim ben burda. Okuğum kitapları, izlediğim filmleri , gezip gördüğüm yerleri ve hatta kısmen özelimi, günlüğümü.. Yazıkça rahatladım, yazdıkça kafamı dağıttım, yazdıkça yeni arkadaşlıklar dostluklar kurdum.Her ne kadar blogu reklam-para kazanma-bedava ürün toplama, yer edinme-tanınma gibi amaçlarla kullanan bloggerlar olsa da ben açma amacımdan, çizgimden hiç sapmadım. İsteğim sadece ve sadece yazmak, rahatlamak, belki bilmediğiniz birkaç şey göstermek, önermek, en önemlisi hobi!

Beni takip eden siz değerli arkadaşlarıma (balkon konuşması yapmicam yo dostum yoo) teşekkür mahiyetinde kocaman bi ülkemizde olmayan farklı ürünlerle hediye paketi hediye etmeyi çok istedim ama kardeşim yurtdışındayken biz hiç müsait değildik, istek listesi hazırlayamadım kendime bile, taşınma, bayramlar, tatil vs derken hiç zamanım olmadı:(( İnşallah telafi edicem:-*



Hepinize çoooooook teşekkür edip kocaman öpüyorum!!
(yazar daha fazla duygusala bağlamak istemediğinden kaçıyor)

16 yorum :

  1. Tebrik ederim nice yayınlara :)

    YanıtlaSil
  2. En büyük ve en tatlı hediye sensin ki ^_^ Hep yaz tatlım sen, hep okuyalım :* Ve blogunu bedava ürün toplama ve onları övme yeri olarak görenler bizden fersah fersah uzak olsun kuzum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merveeeeee canım arkadaşım çok ama çok teşekkürler^^
      Aynen öylee! Bu işi öyle düşünerek yapan nadir insanlardan olduğun için seni ekstra seviyorum:-*

      Sil
  3. Neden bu kadar çok seviyorum diyordum blogunu anladım şimdi :)) Daha uzun uzun yıllar yazman, bizlerle hayatındaki güzellikleri paylaşman,bunu yaparken hep çok keyif alman ve en önemlisi nice nice takipçiler (arkadaşlar) biriktirmen dileğiyle bitanecim :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilayımmmm çok sağol canımın içiii:-* İyiki yazmışımda tamnışmışız:-*
      Ben hala keyif alıyorum da artık zaman zor buluyorum:( İnşallah bi düzene oturtabilirim. Kocaman öpüldünnn

      Sil
  4. Blogunun yeni yaşı kutlu olsun canım benim :)

    YanıtlaSil
  5. nice yıllara canım başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Nice güzel, dolu dolu içerikli, bol takipçili ve yorumlu yıllar dilerim <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose