15 Eylül 2015

Zoya, Ayışığı , Cyrene, Limonian Alışveriiiş:)

Tünaydın canlaaar

Bayaaadır alışveriş yazısı yazmamışım yaho. 1 ayı geçmiş. E tabisi buarada alışveriş yaptım durur muyum:) Alışveriş sonu gelmeyen bir terapi resmen^^


Zoya Charity Vanessa Avery
Soldan sağa: Charity, Vanessa, Avery, Şibumi'nin patisi

Zoya, epeeeydir merak ettiğim bir markaydı. Ojeleri Big5Free denilen 5 zararlı maddeyi(Formaldehit, Formaldehit reçinesi, Toluen, Dbp, Kamfor) içermiyor. Hatta bu sebeple hamilelerin bile kullanabileceği bir oje diye biliyorum. (Hayır tatlı kız hamile değilim:p)
Sitesinde indirim olduğunu görünce en çok beğendiğim 3 ojeyi sipariş ettim. Adet fiyatı 33 tl ye geliyordu (44 tl den) ama sepete attıktan sonra bi güzel kdv eklediler 39 oldu mu sana oje fiyatı.. "Bindik bir alamete gidiyoz kıyamete haydiii"diyerek aldım. Pişmanım. Bi oje için çok pahalı katılıyorum ama kaliteli, içeriği epey iyi, uzun süre kullanacağım bir oje için bence eder. Yine de yetkili eczanelerde indirimli 30a verilirken sitesinden aynı ojeyi bu fiyata almak biraz koydu işte:/ O sebeplen bir daha sitesinden almam.


ayisigiorganik

ayisigiorganik.com birkaç blogger arkadaşımda görüp, siteyi de inceleyince epey dikkatimi çekmişti. Sitede kozmetik, temizlik, yiyecek vs birçok kategoride organik ürünler bulunuyor. Bakalım ben neler aldım?:) İsim ve tutarlarını faturadan bakıp yazıyorum:)
  • Klar Organik Yer Temizleme Sıvısı 500 ml. Bebekler yerde emekleyip ellerini ağzına götürdükleri için kediler de sürekli patilerini yaladıkları için özellikle yer temizleyicisinin organik olmasına çok önem vermeye başladım. Beklediğimden küçük geldi ama 5 lt suya 1 kapak katılıyormuş, gayet güzel temizliyor ve 2-3 ay rahat gidecek gibi. Tekrar alırım. Fiyatı 11,44 tl
  • Bio Dent Diş Macunu Vital. Yaklaşık 1 yıldır organik diş macunu kullanıyoruz. Splat'a bayılıyoruz. Firma tarafından numune olarak gönderilen bu diş macununun temizlemesi, içeriği ÇOK iyi ama tadı bi değişik. 
  • Sonett Organik Yağ Çözücü (Portakallı) 500 ml. Yiyeceklerin ister istemez sürekli değdiği tezgah, ocak vs için de mutlaka organik bir şeyler almalıyım derken bu yağ çözücüyü gördüm. Azıcık bir miktarı bile epey yeterli çünkü çok kıvamlı, konsantre bir ürün. Portakallı kokusunu yağı kiri çözüp temizlemesini de sevdim. Yine alırım. Fiyatı 14,39 tl
  • Saklı Cennet Organik Siyah Zeytin Ezmesi Baharatlı 170 gr. Kahvaltıda ev yapımı zeytin ezmesine bayılırım. Hazır olanlarda tuhaf bi kimyasal tadı-kokusu geldiği için yiyemiyorum. Kendim de yapmaya üşeniyorum. Organiğini bulunca hemen sepete attım. Ama tadı pek damak tadımıza uymadı. Krem peynir seviyorsanız onla iyi gider. Fiyatı 6,39 tl
  • Bjorg Organik Tam Taneli Yulaf Gevrekleri 500 gr. Haftaiçi kahvaltıda hem pratik hem sağlıklı, doyurucu, enerji verici bir şeyler yemek istiyorum. O da genelde yulaf gevreği-ezmesi oluyor:) Yalnız piyasadaki yulaf ezmelerinin çoğu ne yazık ki GDO'lu olduğu için almayı bırakmıştım. Bunu bulunca sepete attım. Tadı aynı. Ben bi kasede soğuk süt, yaş ve kuru meyveler, kuruyemişlerle karıştırıp afiyetle yiyorum:) Fiyat pahalı yalnız, 20 tl
  • Sonett Organik Yüzey Dezenfektanı Sprey 100 ml. Açıkçası ben bunu esas Kurin sağa sola kazara bişi yaparsa diye almıştım. Ama çok işlevsel her evde olması gereken bir ürün bence. Açıklamasını iletiyim sitesinden " Çalışılan yüzeylerin ve gereçlerin, mutfakların ve gıda işlenen yerlerin, sıhhi alanların, muayenehanelerin ve benzeri yerlerin dezenfeksiyonunda kullanılır. Tamamen bitkiseldir, petrokimyasal madde içermez. Tüm grip virüslerine, H1N1, H5N1, Herpes, HIV ve diğerlerine karşı ve ayrıca mantarlara, mayalara, salmonella ve koli bakterileri gibi bakterilere karşı etkisi testlerle belirlenmiştir." Titiz bayanların dikkatine yaaani:) Fiyatı 12,71 tl. Kocaman boyu da var.
Ben bu alışverişten çok memnun kaldım. Kargo yola çıktığında, teslim edildiğinde mail atmaları, kargonun 2 günde gelmesi, ürünler ve ödemeyle ilgili sorularıma anında cevap verilmesi cidden takdir edilesi. Komşumuza da önerdim ve o da aynı şekilde memnun kaldı^^ Tekrar tekrar alışveriş yapacağım



cyrene

Vücut güneş kremim bitmek üzereyken tavsiye edilen Cyrene ultra light daily uv defense i alayım bu kez dedim. Hakkında çok güzel yorumlar okudum. Not kısmına da Bayan Bakımlıcımın severek kullandığı aha/bha jel ve fransız kil maskesinin testerını istediğimi yazdım. Birsürü tester geldi:) Biri aradı beni siparişimden 2-3 sa sonra. Jelin de kilin de testerının olmadığını, labdan ambalajlanmamış aynı ürünü gönderebileceklerini söylediler. Kabul ettim ve firmayla ilgili kafamdaki soruları sordum. Misel suyundaki stabilite problemi, üretim tesisleri, ulusal/uluslararası onay merkezleri gibi. Bu konuda bilgili biri olduğumu anladığını söyleyip epey güzel açıkladı. Cevaplar tatmin ediciydi ama benim kafamda hala sorular var. Misel suyun ilk partilerinde stabilite problemi vardı da nasıl onay aldı, piyasaya çıktı gibi mesela..Oldukça güzel çalışan bi firma Cyrene ve eminim 3-4 yıl sonra ürünlerin artık etkinlik,güvenilirlik,stabilite çalışmalarında hiçbir problem olmadığı tamamen kesinleşince daha iyi bir yerde olacak ama o zamana kadar sanırım ben güvenilirliği kanıtlanmış markaların ürünlerini kullanmaya devam edeceğim. Buarada kremin fiyatı 59 tl, 100 ml


oseque

Yine blogger arkadaşlarımda görüp okuyup gaza gelip aldığım bi ürün:) Limonian'da Oseque markasının Silk Body Peeling'i sürdüğünüzde kese gibi kir çıkartıyormuş. Silk face peeling gel de yüz için olanı. Tatil sonrası hala hamama gitmediğim, erteleyip durduğum için bi deneyim istedim:) Yanında sarı ince bi bez geldi(sanırım kese olarak geçiniyo kendisi) ve tester göndermişler^^ Vücut için olan peeling 27 tl, yüz için olanı 29 tl.

İstanbul'da Watsons ve Gratislerden ihtiyaçlarımı aldım. Epey düz bodos ihtiyaçlarımı aldım. Bir tek Bağdat caddesinde görür görmez atlayıp aldığım Rimmel Brow This Way kaş rimeli oldu. Vanilyali dunyam a öpücükler :-*

Onun dışında ev-mutfak ve Kurin için sıkça bir şeyler sipariş ediyorum. Onları burada paylaşıp paylaşmama konusunda kararsızım.


Önce hangi aldığımın yazısı gelsiiin? (bayramdan sonra:p)


15 yorum :

  1. Kurin için olanları bilemem sana kalmış ama ev-mutfak için aldıklarını paylaş kesinlikle :)) Hatta benim ilginç bir şekilde portakallı yağ çözücü dikkatimi çeken ürün oldu siteyi merak ettim inceleyeceğim bir ara.Vücut peelinginin yazısını isterim valla :) Gelelim işin en zevkli kısmı ojelere kırmızı oje almışsın hiç dayanamam (sitelerden ürün almama konusunda aynı fikirdeyim bariz fiyat farkı var cidden ) hepsini tırnağında görmeyi görelim ama kırmızı ilk sırada (o dip nota da çok güldüm :)) İşi bilen olunca alışveriş yapmak daha da zor oluyordur senin için Cyrene konusunda benim de birkaç ürünü aklımda almadan önce sana da bir danışacağım tabii ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tatlım paylaşıcaaam^^
      Vücut peelingini kullanmaya başlayamadım bi. Çok umudum var. Ya kırılırsa umutlarım diye korkumdan..:))
      Tırnağımda görmeyi görün bakalım:D Bugün Zoya Charity yi sürdüm. Bikaç gün sonra çıkarır diğerini sürerim fotosunu çekerim filan derken inşşşallah 2-3 haftaya yazarım:D
      Hehe evet içerik konusunda biraz takıntılıyım o yüzden ürünleri gözüm kapalı kullanamıyorum:( Tabi tatlışımmm beklerim sorularını:-*

      Sil
    2. Anaaa görmeyi görmek yazmışım :P Efenim şimdi şöyle ki Tdk ile yoğun çalışmalarımız sonucu dilimize yeni oluşumlar kazandırma çabasıyla ilk sizin blogunuzda ''görmeyi görmek'' ( arzuyla görme isteği anlamına gelmektedir )deyimini paylaşmış bulunmaktayım.Lütfen kullanıp kullandıralım vatana millete hayırlı olsuuun :)))) Şibumi evine gitti di mi patisi hoş bir anı olarak fotoları süsleyecek :)

      Sil
  2. güle güle kullan hepsini Zoya ojeler içi indirim takip etmek daha iyi yoksa hakikaten pahalıya geliyor..

    YanıtlaSil
  3. Orada bir pati gördüm sanki =)) <3 Limonian peelingi bende çok merak ediyorum çok konuşuluyor kulislerde =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet patii <3
      Dimi yaa kulaktan kulağa ben de duydum:))

      Sil
  4. Güle güle kullan aldıklarını,bende Cyrene ile tanışmak için siparişimi verdim bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Öznurcuum hadi bakalım sana ne çıkcak:))

      Sil
  5. İlk site benim de ilgimi çekti :) Belki bir sipariş gelebilir kısa süre sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisammm ilk site Zoya mı dikkatini çekti? Ama ben memnun kalmadım:/ Zoya'nın satıldığı eczaneleri bulursan daha iyi olur bence

      Sil
  6. Zoya Avery 'i çok çok merak ettim tatlım, Google 'da swatchlarını görünce gözlerimden kalpler çıktı! İçindeki titiz ve içeriğe dikkat eden kızı öperim benn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah 1-2 haftaya yazısı geliyor Zoyaların beybili:)) Ben çoook beğendiim^^
      Öpüyorum ben deeeee:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose