28 Eylül 2015

Ne Okudum #25

Herkesin geçmiş bayramı mübarek, kutlu, mutlu olsun tatlışlarııım!

İnşallah bayramda bolca tıkınmış, kilo almış, mutlu göbüşlerinizle sağda solda dolanmışsınızdır kankitellalarım. Ben teyzemleri, ananemleri, kuzenlerimi görmeye Adana'ya gitmiştim ailemle. Erkut ne yazık ki görevdeydi, yoktu:( Ben de biraz buruk geçirdim o yüzden, kendimi kebaplara tatlılara vurdum. 

Gezmelere tozmalara doyamadık anacım haftaya da Antalya'dayız. Biiirsürü yazı birikti, özellikle gezi yazıları! Kozmetik de tabii. Söz dönüşüm bomba gibi olacak miskinliğimi atıcam üstümden:P

Bu kadaaar gevezelikten sonra Kocan Kadar Konuş Diriliş'ten bahsedeyim artıkın:) Tam tatillik çerez bi kitaptı.




Açıkçası okuduğum yorumlardan dolayı önyargılıydım. Neredeyse herkes beğenmediğini, ticari kaygıdan dolayı yazıldığını söylemiş. Annem de ı,-ıh beğenmedim diyince benim beklentim epeeey düştü.

Ama ilginç bi biçimde ben bu kitaba ilkinden daha çok güldüm daha çok beğendim. Espri tarzını seviyorum. Ticari kaygıdan dolayı yazdığı çok belli diyen arkadaşlarıma katılmıyorum. Yahu kadının(yazarın) edebi bir kaygısı yok ki, her satırından belli! Çerezlik kitap işte. E tabi para kazanmak için yazacak, bununla Nobel' e mi aday olsun, kaldı ki ilk kitabın sonundan 2.nin geleceği zaten belliydi. 

Yalnız kitabın özellikle başlarında bazı cümleler, paragraflar sanki bıçakla kesilmiş gibi. Hı?Devamı? diye kaldığım oldu. Oldukça akıcıydı çok çabuk bitirdim. Efsun seni şanslı, kadir kıymet bilmez köpek dediğim yerler de epey oldu:)) Yaho kayınvalidem bana "..saraylarda evleneceksiniz, kayıkla bir peri kızı gelip yürüyeceğiniz yerde konuklara doğru altın yıldız tozu atacak, cam balonlar içinde dev mumlar olacak, siz yalının merdivenlerinden ineceksiniz.." dese..

ilk tepkim

2.tepkim

3. tepkim

aynen giflerdeki gibi olurdu... Ehehe benim düğün de güzeldi lakin tabisi böyle bir peri masalı tadında değildi (yağmur yağdı ortasında daha ne masalından bahsediyorum allaaşkına)


Neyse efenim onlar ermiş muradınaa biz çıkalım kerevetine mi desem ne desem. Ben susayım bence artık, siz okuyun bunu. Puanım 8.5/10


4 yorum :

  1. Şu kitabı bir ben okuyamadım herhalde.Genel yorumları pek iç açıcı değil diye üstüne çizik atmıştım ama sen beğendiysen okurum ki tatlışım :D Peri masalı gibi düğün mü olurmuş yaa bak sizinki ne güzel bereketli ve farklı bir düğün olmuş tek kötü yanı ayakkabıyı çok az giyebilmiş olman sanırım :P Erkut'un ve Kurin'in yokluğunda kendini kebaplara,tatlılara vurmayıp da napcaktın ki yarasın canikoma ^^ Antalya bu mevsimde çoook güzeldir doyasıya gezin anacıııım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentiye girmeden okumak lazım bu 2 kitabı. Beklenti yüksek olursa hiç mi hiç açmaz hayalkırıklığı yaratır. Ama bence sen şimdi bu düşüncelerle okusan seversin işte:)) Laylaylom gülüp geçmelik bi kitap.
      Ahahah yaa evet ayakkabıyı daha çok giyip yere süre süre tepinip halay çekeydim, arkadaşlarımın kısmetini açaydım iyiydi:( Yarasın dimi oh:) Çok sağol tatlışımmm

      Sil
  2. beni de filmi soğuttu, kitabın ilkini bile okumadım, çok sığ geldi. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet filmi cidden hiç olmamış ben de beğenmedim. Çok sığ bi kitap zaten öyle gülüp geçilcek cinsten. Kafamı dağıttı 1-2 gün o yüzden sevdim ben^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose