20 Eylül 2015

Ne izledim #44

Hihohoytt tatilll^^
Geçtiğimiz hafta izlediğim filmi anlatayım bugün de belki bayramda seyranda izlemek isteyen olur:)

Cinderella : Disney masallarını sanırım hepimiz çok seviyoruz. Hepimizin kafasında yarattığı bi Cinderella ikonu vardır elbet. Ama benimki Disney'inkiyle birebir aynı. O yüzden filmdeki karakter biraz bende hayalkırıklığı yarattı. Helena Bonham Carter ve Cate Blanchett'ın performansları harika. Cinderella'nın aşırı Pollyana tavırları sinir etti. Masal bu tabi ama yani sen Cinderellasın kardeşim, hizmetçi değilsin, kendine gel! "Bağdan gelip bağcıyı mı kavuyosunuz nan kimsiniz siz, basın gidin diye diklencektin o üvey anneyle kızlarına,olmadı. Neyse. Bazı yerlerde babasıyla konuşurken sanki babası değil de sevgilisiyle konuşurmuş gibi işve cilve yapmasını hiç beğenmedim. Film masalın dışına çizgi olarak çok çıkmamış, sürükleyici, izletiyor. Fakat bayıldım diyemiciiiim. Puanım 7.5/10

Elbisesi <3 Ben



Minyonlar : Bananaaaaa :) Minyonları çoook seviyoruz. Bu filmi de epeydir bekliyorduk, çıktığını duyunca koşarak sinemaya gittik bi umut. "belllki buraya da gelmiştir hı?" diye. Lakin sadece bir sinemaya gelmişti. Patron arayışlarını gülerek izledik çok beğendik ama despicable me 1-2 çooooook daha eğlenceli ve güzeldi. Hatta şimdi baktım onlara 10/10 vermişim. Buna 8/10 :)




                                   Siz izlediniz mi, düşünceleriniz nedir?
Şimdiden hepinizin bayramı kutlu mutlu mübarek olsun ^.^

2 yorum :

  1. Günde 4-5 tane film izleyen biriyim, tam da şuan bir film arayışındaydım bunu görmem çok iyi oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sevinim ben de önerilerini bekleriiiiim^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose