30 Eylül 2015

Eylül Bitenler #22

Günaydınlar herkeseeee

Şaka maka eylül bitti. Ağustos görünümlü eylül seni, ne sinsi geçip gittin, bi halt anlamadık. Okullar da ta sonunda açıldığından cidden ağustos görünümlü eylül oldu bu yıl.

Neyse bu kadar çene çaldığım yeter azıcık icraata geçeyim de neler bitirmişim bu ay onları göstereyim^^


Her telden çaldım yine denebilir. Çok ürün bitirdim de diyemem, benim için az da değil, gayet ideal. O yüzden kendime bi "aferim".



Neutrogena Ultra Sheer Body Mist SPF 100+ : Temmuz bitenlerde de bahsetmiştim kendisinden. Eylülün başında filan bitti bu da 1 ay gitti yani. Görüşüm hiç değişmedi. Astım ve koahlılara hiç önermem inanılmaz yoğun gaz püskürtüyo ne kadar çalkalasam da çalkalamasam da. Anında emiliyor, pratik ama o gaz kokusu ve çarçabuk bitmesiyle ı-ıh. Bizımla deyılsın.

Neutrogena Clear Face Break Out Free SPF 55 : Bugüne kadar kullandığım açık ara EN İYİ güneş kremi! Herkese şiddetli öneririm, hele ki cildi akneli veya sivilceye meyilli olanlara deli dehşet öneririm! Bitince çok üzüldüm. Annem Amerika'dan almıştı sanırım bir tek orada var. Vitacost'tan sipariş edeyim dedim Türkiye'ye gönderimini kaldırmışlar bunun:( Instagram satıcılarından laurasvanity den 2 tane sipariş verdim. Umudum yok gerçi geleceğinden.. Anlatıcam bunu uzunca sonra. Başka bir instagram satıcısından sipariş edicem mutlaka diğeri kesinleşince.

Nuxe Nirvanesque Light Nemlendirici : Komedon yapmadı, çok güzel nemlendirdi, ama iddia ettiği gibi mimik çizgilerine filan hiiiiç etkisi olmadı. Fiyatını hak etmiyor bence ederi 40-50(indirimsiz fiyatı 130 filandı). İçerisinde parfüm de olduğu için sanırsam bir daha almam. Detaylı yazısı için tıktık

Bioderma Sensibio Eye Göz Kremi : Dünyanın en gereksiz göz kremlerinden olabilir. 1-2 saatlik nemlendirme dışında hiçbir şey yapmıyor. Ben bunu teee 2 yıl önce mi ne Erkuta vermiştim. Gözünün üst kısmında kuruluk vardı diye zorla birkaç defa kullandırmıştım sonra düzelince bi köşeye atmış. Taşınırken bi çantasının içinden çıktı:)) Skt si tabi epey geçmiş. Hiç özlememişim seni cınım üzgünüm.



Urban Care Collagen&Keratin Saç Bakım maskesi : Urban Care şampuanlarını sevmiyorum bana hiç yaramıyor ama maskesi güzeldi, saçlarımı yumuşacık yaptı(çoğu maske gibi) Farklı bi özelliğini görmediğimden bir daha almam.

Yves Rocher Keçe Uçlu Eyeliner: 10 ürün bitirme projesi ürünlerimdendi. Silikleşti iyice grileşti filan ne uyuz ne gıcık ürünsün sen be nalet olsun senin gibi eyelinera, sana verilen paradan utan bari hiçbir şeyden utanmıyorsan! Yves Rocher'nin üstünü epeydir çizmiştim. Bir çizik daha attım. Loreal Super Linerdı sanırım epey iyiymiş diye duydum. Siz hangi likit eyelinerı önerirsiniz?

Sally Hansen Lip Inflation Extreme Dudak Dolgunlaştırıcı Gloss: Birara, niye bilmiyorum, kafayı dudak dolgunlaştırıcılarla bozmuştum. Bu ürün de o zamandan kalma. Bence epey başarılı. Dudakta yanma, karıncalanma ve ardından geçici dolgunluk yaratıyor. 2-3 sa kadar sürdü bende. Şeffaf olduğu için rujların üstüne uygulamayı çok seviyordum. Lakin yapış yapış, dışına da her nasılsa akıtıyor, içeriği hiç temiz değil ve son kullanma tarihi de geçtiğinden çöpü boyluyor. İnce dudaklı arkadaşlara öneririm yine de.

Himalaya Sun Protection Lipbalm : Dubai'de almıştım. Almaz olaydım. Elimi eşekler tepseydi de uzanamasaydım. İğrenç rezil sefil ürün seni! Sarı bir tebeşir düşünün. Ona azıcık nem katın. Ve dudağınıza sürün. İşte bu ürün o. "Üstüne ruj süreyim bakalım bişiye benzicek mi" dediğimde bile olmadı, rujun rengini baya değiştirdi çizgi çizgi gönderdi pislik. Aman diyim uzak durun.


Elancyl Lait Hydratant Energisant Losyon : Güzel bi vücut nemlendiricisiydi. Ama tam boyunu alcak kadar bayılmadım

Crystal Essence Towelettes Narlı: Nilayımın gönderdiği paketten çıkmıştııı^^ Ben bunun lavantalı-beyaz çaylı roll on unu kullanmıştım. Hatta burada yazmışım. Başta içeriği olmak üzere koku önleme hariç her şeyini çok beğenmiştim ama yazın ter kokusunu önlemede yetersiz kalmıştı. Bu mendil tahmin ettiğimden daha büyük, yoğun ve etkili çıktı. 2 kol altıma da uyguladım hatta sabah duş almıştım akşam alsam yine kullanabilirdim. Kokusunu yapısını ve koku önlemesini çok sevdim! Teşekkürler Nilaaay bebeyiim:-*

Oseque Cyber Shine Yüz Temizleme Köpüğü : Limonian alışverişimde gelen testerlardan biriydi. Daha önce tam boyunu kullanmıştım. Yağlı ve karma ciltlilere öneririm çok güzel temizliyor ama bende kuruluk yapıyor:/ İnceleme yazısı burdaa

Rebul Yaseminli Kolonya : Hastasıyım. Harika kokuyor! İşyerinde kullanıyordum. Şimdi çok daha güzel bi çeşidine geçtim <3 :-*



Önerilerinizi yorumlarınızı bekliyoruum^^





12 yorum :

  1. himalayanın lipbalmı konusunda size hak veriyorum kokusu evlerden ırak olsun çok kötü bir ürün:)) ben yazılarınızı tekrar kontrol edicem ama son zamanlarda beğendiğiniz gözaltı kremi hangisi? ince çizgilere, yorgunluk belirtisine iyi gelebilecek ve fiyatı uçuk olmayan? şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya rezil ürün:(
      Şuan Kiss my face in göz kremini kullanıyorum lunu: http://www.kissmyface.com/natural-face-care/item/78/Eye-Witness--Eye-Repair-Creme-
      Vitacosttan almıştım uyguna. 2-3 katı fiyata ülkemizdeki sitelerde de satıldığını gördüm. Yaşını bilmiyorum ama 25-30 yaş aralığı için çok güzel bir göz kremi ben baya memnunum tavsiye de ederim^^

      Sil
  2. enutrogena body mist TR'de yok sanırım değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I-ıh yok. Olmasın da ona gerek yok:) :P

      Sil
  3. Ağustos görünümlü Eylül kız Allah seni napmasın benzetme cuk oturmuş ^^ Sonbahara geldik/geliyoruz yine şükürler olsun :)) Güzel olan herşey gibi Neutrogena güneş kremi de Türkiye'de yok zaten neyi alalım desek elimizde patlıyor :( Loreal Super Liner alırsan Carbon Black olanını öneririm.Likit eyeliner olarak benim tercihimi sorarsan The Balm Schwing derim kesinlikle.Kalınlığını istediğin gibi kolayca ayarlayabilme şansın var bariz bir siyah soluk,grimsi falan değil e bir de epey kalıcı daha nolsun :D Bişey değil canikom mendili beğenmene çok sevindim.:)) Yaseminli kolonyanın fena hastayım ben de.Bakalım şimdikini de bu kadar sevecek misin :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anammm sen de mi sonbaharcısııın^^
      Aynen yaa bu çok güzelmiş dediğimiz ne varsa bizde yok resmen-.- O markanın olup o güzelim ürünlerinin olmaması olayını da hiiiiç anlamıyorum:/
      Eyelinerlar hakkında epey konuştuk zaten inşallah Kaş'ta filan denk gelirim bi Gratise de bakar alırım birini^^
      Şimdikini daha da çok sevdim! Meyve <3 Ben

      Sil
    2. Hemi de en koyusundan doğuştan sonbaharcıyım ^^ Bulursan düğün makyajında denersin belki bulamazsan da sorun değil ben yollarım buradan sana ;) Seveceğini tahmin ediyordum ama bizzat senden duyunca daha bir sevindim :)))

      Sil
    3. Yaşasın sonbahaaar^^
      Düğünde maybelline jel eyeliner sürdüm, Gratis Watsons turlarım Ankaraya kaldıı

      Sil
  4. Loreal Superliner çok başarılı bir de Maybelline Master precise eyelinerını tavsiye edebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline de güzel duruyoo. Loreal superliner ilk sıraya geçtiii 2 oyla hadi bakalım:)

      Sil
  5. Urban Care bende kullandim sampuanindan pek memnun kalmadim ama maskesi gercekten guzel :) blogunu takiptetim bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urban care hakkında düşüncelerimiz aynıymış:) Hemen bakıyoruuuum:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose