29 Eylül 2015

Buyrun Kime Bakmıştınız? #1

Günaydın kankitellarlarrrr

Ara sıra trafik kaynaklarına bakıyorum. Bloguma ne yazıp girmişler ne aramışlar da bulmuşlar veya bulamamışlar :) Sıkça gördüğüm veya komik bulduğum aramalar hakkında yorum yapayım da eli boş dönmesin arkadaşlar istedim:)

acnicare yuz yikama jeli : Bunu Aknicare olarak arat emi? Aknicare ürünlerini çok seviyorum. Yağlı, sivilceli ciltler bu jeli çok sevecektir eminim. Ama hassas, kuru ciltlere asla önermem çatır çutur kurutuyo mazallah.

eczaneden avene güneş kremi aldım :Canım iyi etmişsin, iyiymiş diye duydum, güle güle kullan. Yüz için Avene güneş kremi hiç kullanmadım ama vücut için spreyli olanı epey sevmiştim.

aknicare veb sitesi : Şimdi ben aknicare satış temsilcisi değilim gençler. Ama web ( veb !) sitesi için sizi buraya alabiliriz.



3 lü manizer : Hmmm sanırsam The Balm Mary, Betty, Cindy Lou manizer kardeşleri aradın. Ama bende sadece Mary loumanizer var. Ki bence tüm ünlü-ünsüz makyajseverlerin ayılıp bayıldığı ürün olarak yeterli;)

beyaz ombre :Ayyy saçına düşünüyosan bence sakın yaptırma! Tırnağına filansa olabilir. Dudağına ise Bayan Vertigom gibi beyaz leblebi yiyerek doğal yollardan yapabilirsin:))

highlighter göx altina sürülürmü: Canısı highlighter (aydınlatıcı) gözaltına sürülür mü merak etmişsin. İyi güzel. Ama sürme. Tamam mı tatlı kıs? Yani simli sedefli hiçbişiyi gözaltına sürme. Ha ben Kim Kardashian gibi kontür istiyorum diyorsan likit, simsiz bi aydınlatıcıyla, bi kapatıcıyla veya teninden açık renkli bi fondötenle filan aşağıdaki gibi sürebilirsin gözaltına;) 

Görsel alıntıdır. Bak illa gözaltıma sürcem diyosan

ay savaşçısı ve moruAyy, kız ben de Usagi'yle Mamoru (senin tabirinde Moru)'nun aşkını çok severdim ama blogda onunla ilgili yazmıyorum:(  Keşke ne aramak istediğini anlasaydım:(

kz mp3 yolmde paydi bolde ber kiz: İşte seni hiç anlamadım arkadaşım:( Sevdiğin kız mp3 ünde dinlediği şarkıyı senle mi paylaşsın istedin acaba? Nasıl yardımcı olabilirim? 

driclor kasindiriyorAyy evet vallahi kaşındırıyor, hem de nasıl! O yüzden ne kadar etkili olsa da kullanımı kesmiştim ben. Hatturu hutturu orangutan gibi hissettirdiğinden..



dudak üstüne sürülen aydınlatıcı:  Güzel kıs ben pek sürmüyorum terlemiş gibi gözüküyo sankim:) Ama The Balm Mary-Loumanizer ı sürebilirsin varsa. Ya da o tonlarda herhangi bir farı veya aydınlatıcıyı



Eveet bu seferlik bu kadar. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Google ne çilemizi çekti neler arattık, aratıyoruz.. Ki bunların çoğu normaldi yine. Bakalım daha neler görücez:)

4 yorum :

  1. hahaha çok hoş gerçekten arada ben de bakıyorum da öyle değişik bir şey göremedim daha..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de çok sık olmuyor arada yakaladıkça gülüyorum:)

      Sil
  2. Hadi diğerleri kendi içinde bir anlam ifade ediyor tamam da ay savaşçısı diye başlayan ve altındaki sırf sen değil hiçbir dil bilimcinin anlayamayacağı cümle benzeri ifadeye koptum :)) Arkadaş kriptoloji yüksek lisansı falan yapıyor herhalde biz daha o kadar olamadık tabii :D Bunların devamını bekliyorum 2,3 Allah ne verdiyse sabahtan beri kaç kez okudum hesabını yapmadım ama çok iyi geldi tabii senin cevaplarına ayrı bayıldım bilmem söylememe gerek var mı ^_^ ( Dudak üstüne eskiden ben de sürmezdim aydınlatıcı sırf o görüntü yüzünden ama çok az fırçanın ucuyla üründen alıp arkadan hafif nemli süngerle pıt pıt yapınca daha iyi duruyor sankim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha aynen yaa ay savaşçısından sonra koptum:D hele o mp3 lü arkadaş gerçekten ne demek istedi acaba hala rüyalarıma girer..:P Hehehe tamam canım benim böyle denk geldikçe yazayım devamını getireyim:))
      Ya ben bi deneyim dedim. Fırçaya bandım mary loumanizer ı, sürdüm dudağımın üstüne, 3 dk filan aynada inceledim kendimi. Bakayım dudaklarım büyüdü mü? I-oh büyümemiş. Bakayım bi çekicilik kattı mı? I-ıh Kebapçı halil usta gibi ter attırmışım gibi görünüyorum. En iyisi ben o işe girmeyim dedim:D Dediğin gibi kesin denicem. En yakın düğünde hatta, bu pazar!!:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose