17 Ağustos 2015

Neutrogena Clear Face Break-out Free Spf 55

Haftanın en kötü gününden merhabalar kankitellalar

Bugün bi modum düşük ya hayrola bakalım. Belki de sadece pzt olduğundandır kimbilir. Belki de aklım evde, arkadaşlarımızın emaneti olan kedidedir:P

Ülkemizdeki güneş kremlerinden yeterince fayda göremeyince , hatta ekstra zarar, çareyi yurtdışındaki güneş kremlerinde buldum. Araştırıp deneyeceklerimi not almıştım. 

Bunlardan Neutrogena Clear Face Break-out Free Spf 55, bitmesin diye gözünün içine baktığım, dünyanın EN güzel güneş kremi!! <3

Neutrogena Clear Face Break-out Free Spf 55

Güneş kremlerinin çoğu komedon yapma özelliğine sahip. Üzerinde non-comedogenic yazsa bile yapıyo vala:( O yüzden cildiniz özellikle karma-yağlı veya akneye meyilli ise çok dikkat etmeniz gerek.

Neutrogena'nın break-out free(akne yapmaz) diye geçen bu güneş kremi Amerika'da epey tutuluyormuş, dermatologlar tarafından sıkça öneriliyormuş. 
  • Evet gerçekten çok hafif (ultra-light)
  • Yağsız, losyonumsu bi yapıda
  • 80 dk kadar suya dayanıklıymış. Ben günde 2 defa sürüyorum. Çok terlediğimde 3.
  • Ciltte normal bir nemlendirici gibi hemen emiliyor asla beyazlık, tortu vs bırakmıyor
  • Sürdükten sonra sürekli cildime dokunmak istiyorum çünkü mumuşacık, pürüzsüz, üzerine tek kat pudra geçmişim gibi bi bitişi var
  • Kesinlikle parlama yapmadı bende. Hatta duruşu mata yakın diyebilirim
  • 88 ml bana 3 ay kadar gitti. Şimdi sonlarındayım:(
  • İçeriği aşağıda çektiğim gibi. Ne yazık ki pek parlak değil. Ama içeriği iyi koruyuculardan da komedon yapan olduğu için aman içeriği kötü olsun yeterki güzel korusun diyorum
  • Kendisi ne yazık ki ülkemizde satılmıyor:( Annem Amerikadayken almıştı. Vitacost'ta da mevcut fakat sepete attığımda Türkiye'ye gönderiminin yapılmadığı yazdı:( Ben de instagramda laurasvanity hesabından aldım lakin elime henüz ulaşmadı. Fiyatı da 12-13$ gibi bir şey üstelik 2.de %50 indirim filan vardı o yüzden epey uyguna aldım.
  • Denediğim en yakın muadili Hamilton Every Face Spf 50. Ona yetkili eczanelerden veya dermokozmetik sitelerden ulaşabilirsiniz. Ama kendisinin sivilce karşıtı iddiası yok pek tabii.




İçeriği iyi olaydı da 12$ değil 52$ olaydı:( Daha çok müptelası olurdum, net. Sizin favori güneş kreminiz hangisi? 





12 yorum :

  1. neutrogena'nın buraya gelmeyen çok güzel ürünleri var aslında keşke gelse..

    YanıtlaSil
  2. ülkemizde satılmıyorsa benim için bitmiştir :( :)

    YanıtlaSil
  3. anlamıyorum ya bi marka ülkede olur da neden her ürünü olmaz.
    neyse kuzen şu an Amerikada bari istek listeme bunu da ekleyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa. neye göre bi kısmını getirip bi kısmını getirmiyolar acaba:/
      Kesinlikle eklemelisin pişman olmicaksın bu kadar da emin konuşuyorum:)

      Sil
  4. aa o kadar güzelse ben de bir deneyeyim, yurtdışı listeme ekledim :) ben solante acnes kullanıyorum, o da çok güzel tavsiye ederim denemediysen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle harika <3 Solante acnes hakkında da güzel şeyler okudum. Onu da deneyesim var. Stokladığım bu neutrogenalar bitince onu deneyeyim teşekkürleeer;)

      Sil
  5. beyaz tenli olunca güneş koruyucuların hastasıyım yaz kış kullanıyorum mutlaka:) benim favorim la roche posay in güneş kremi ama keşke bu ürün türkiyede olsaydıda deneseydim fiyatı da daha uygunmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yaz kış güneş kremciyim:)
      Lrp nin güneş kremleri bana hiç yaramadı:(

      Sil
  6. ne kullanacağımıza ne giyeceğimize birileri karar veriyor hep o yüzden herhangi bir markanın her ürününü bulamıyoruz :(
    bu arada sizi takibe aldım müsait olur da sayfama uğrarsanız sevinirim sevgiler ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/ )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle:(
      ben de sizi takibe aldıım^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose