25 Ağustos 2015

Ne Okudum #24

Selam kankitellalar

Nabersiniz? Beni hiç sormayın. Üzerimde zaten bi ölü toprağı var, tövbe estağurullah, bir de yağmur yağıyo hah tam oldu. Buaralar sosyal platformlarda hayalet gibiyim. Girip bakıp üstünkörü okuyup nadiren yorum yazıp çıkıyorum. Bloga yazasım da gelmiyor nedense. I-ıh depresyonda da değilim:) 

kedi sahibinin el kitabi

Neyse bu etiketi günlüğe çevirmeden hemen 3-4 gün önce işyerinde bitirdiğim kitaptan bahsedeyim.
Bu nedense bana kedilerle ilgili aldığım en gereksiz kitap gibi gözükmüştü. Ama beni deli dehşet yanılttı!! Hem görselleri hem anlatımı inanılmaz eğlenceli!!
Kedileri adeta bir bilgisayar gibi yazılım-donanım-parçalar-yükleme vs şeklinde anlatmış yazarlar. Bilgiler hep kısa ve öz. Eğitimle ilgili de çok güzel noktalara değinilmiş, hastalıklarla ilgili de.

Okuduğum onca kedilerle ilgili kitap arasından "net olsun, kısa, öz, eğlenceli" olsun derseniz kesinlikle sadece bunu öneririm! Puanım 10/10 !!


Dipnot : Tırnaklarımda Flormar Satin Matte Skyblue var. Nilay'ım göndermiş<3 Renge bayıldımmm!

8 yorum :

  1. Ayyyyy ojeleri de belirtmeyi unutmamış :)))) bak yaaaa öperim seni,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe belirtmeden geçemeyeceğim bir ojeydi ^^ :-**

      Sil
  2. Ne güzel işte kız yağmur yağıyor mis gibi sonbaharı özlediiim :)) Rüzgar sert esiyor sözde ama hala çok sıcak buralar yağmur yağsın artık modundayım fena halde.Aç pencereyi içeri yağmurla karışık toprak kokusu girsin,birkaç derin nefes alıp ver azıcık da eline yağmur suyu değsin bak nasıl iyi gelir.Üstüne de güzel bir kahve içtin mi bişeyciğin kalmaz fıstığım (%100 denenmiş formül olup tecrübeyle sabittir :)) Kitapçılara girince kedilerle ilgili kitaplara bakmadan geçemez oldum sayende iyi mi bunu da görmüştüm hatta biraz inceledim bile ^_^ Oje de çok yakışmış canım benim güle güle kullan,sürdükçe beni hatırla :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severim yağmuru, sonbaharı, serin havayı ama şimdi sıkkın bıkkınken bu havalar ekstra tetikliyo sanki be kuzu:) Bahsettiğin de çok tatlı vala ıslanmayı sevenlerdenim ama beyaz giydiğimde değil:D Bugün o günlerin biriydi:D
      Ay vala tırnaklarımı resmen kitapla kombinledim çok sevdim ya çok teşekkür ederim tekraaaaar <3 <3 Heheh çevremdeki insanlara bi şekilde kedileri sevdiriyorum^^

      Sil
    2. Anladım ben seni canıım modun düşük senin havaların insan psikolojisi üzerindeki etkileri bilmez miyim hiiç :)) Ayy evet ya beyazlarla ıslanmak feci oluyor :D Kombinini sevsinler senin canikom <3 <3 <3 Eee ne demişler her şey seninle güzel bazen kediler bile ^^

      Sil
    3. canımmm ama sevilmicek gibi değil ki kediler <3 <3

      Sil
  3. o depresyonumsu durumlar bende de var kuzum sanırım değişiklik her insanda ister istemez biraz endişe kaygı yaratıyor o da bu isteksizlikleri tetikliyor :( o bu değil de dayanamayıp ben de bir kedi sahiplenirsem kimse şaşırmasın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişiklik acayip bi etken. Şimdi şimdi düzenimiz oturdu, kedim oldu da kendime geldim^^^gündem de bi düzeleydi:(
      kedi çoooooooooooook iyi geliyor nisaaaa <3

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose