7 Ağustos 2015

Ne Okudum #23

Geçen hafta bitirdim ama anca yazabiliyorum. Kedilerle ilgili kitaplara takmış durumdayım bu yıl:) Her gün işe 40 dk gidiş, 45-50 dk dönüş yolda ziyan olmasın diye böyle değerlendiriyorum:) Fazla bilginin zararı olmaz diyerekten bu sanırım kediler üzerine okuduğum 3.kitap,ansiklopedi. Diğerleri için burayı ve burayı tıklayabilirsiniz. 

Bu kitabı diğerlerinden ayıran fazlasıyla bilimsel oluşu. Terimler, anlatılanlar bana çok yabancı gelmedi eczacılıktan da aşina olduğum için ama tıp-diş-eczacılık-veteriner okumayan biri için inanılmaz sıkıcı ve anlamsız olabilir. Özellikle ilk 2 bölüm ve son bölüm..

Bu kadar detaylı bilgi  ancak veterinerlik okuyan bi öğrenciye yönelik olabilir diye düşünüyorum. Ama bazı bölümleri gerçekten çok faydalı özellikle eğitimle ilgili kısım. Kesinlikle birebir uygulayacağım.


Yine de eğitim bölümü haricinde çok bayıldığım bi kitap olmadı. Link verdiğim diğer 2 kitabı tavsiye ederim ama bunu ı-ıh. Puanım 7.9/10

4 yorum :

  1. Vaşşş bilgine gurban bacıııım yakında pişikler konulu bir kitap da senden beklirem bak haberin ola :))) Yok mu sahiplendiğiniz bir pisicik hala ufukta ? Ha unutmadan okumadıysan eğer Steve Duno'nun Her Yönüyle Kedi Bakımı ve Jeffrey M.Masson'un Kedilerin Dokuz Duygusal Canı isimli kitapları da güzelmiş aklında olsun canımcım bulursam ben sana göndereyim hatta :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişikler:D Valla bilgilerimi ve deneyimlerimi bi kitapta toplayabilirim önümüzdeki 2 yıl içinde :P
      Sahiplendik <3 Ağustos sonu-eylül başında gelicek ablası <3 Onla iligli yazılarım da olur ara sıra artıkın:)
      Kedilerle ilgili o kadar kitap okudum muhtemelen yazılanların %90ını biliyorum ama yine de o %10 luk kısım beni çok heyecanlandırdı hemen baktım dnr dan geçici olarak temin edilememektedir yazıyo:( Diğeri de yoktu:/ Artık stoğa girerse.. Çook teşekkür ederiiiim:-*

      Sil
    2. Hadi gözünüz aydın ne şanslı pisicikmiş sizin gibi ilgili,ultra bilgili kedisever bir ailesi olacak :)) Kediler yaşadığı evin adeta sahibi gibi sahiplenirmiş öyle diyor kedisi olan arkadaşlarım sizdeki durumları da merakla okuruz artık :D Yaa evet online satışta yokmuş sitede kitap ararken ben de gördüm bir de mağazalara bakayım orada rastlarım belki bulur da alırsam teşekkürü o zaman hak ederim canım :-*

      Sil
    3. Ultra bilgili kedisever bi annesi diyelim:/ :)) Babası şuan fazlasıyla nötr. Ayy gelsin evimin sahibi başımın tacı olsun ya<3 Yıllardır o anı bekliyorum <3 Canımmm hiç zahmet etme ama yaaa

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose