1 Ağustos 2015

Ne izledim (animasyonlar) #43

Herkese musmutlu haftasonları

Geçtiğimiz ay izlediğimiz 5 animasyonu sizin için yazdım. Hangisini önerdim hangisine gıcık kaptım acebaaa:)

Un Monstre a Paris (Paris'te Çılgın Macera) : Şu filmlerin adını neden olduğu gibi çevirmiyorlar anlamıyorum. Orjinali Paris'te Bir Canavar ama nasıl çevirmişler..
2 kankanın sakarlığıyla pireden bir canavar meydana gelir. Herkes ondan korkar fakat onun çirkin görüntüsünün altında pamuk gibi bir kalp ve kadife gibi bir sesi vardır:) Kendisini öldürmeye çalışanlara karşı kankalar ve kız arkadaşlarının canavarcığı kurtarma çabaları işlenmiş. Biz çoook sevdik. Oldukça eğlenceli, keyifli, duygusal bir animasyondu. Müzikleri de harikaydı. "La Seine" hala dilimde:) Bunu bi blogger arkadaş önermişti not almıştım ama hatırlayamadım kimdi:( Herkese tavsiye ederim. Puanım 9.4/10



Mr Peabody & Sherman (Bay Peabody ve Meraklı Sherman: Zamanda Yolculuk): Hep insanlar mı hayvanları sahiplenecek canım? Tersi de olabilir pekala:)) Bu filmde başarıdan başarıya koşan, 10 parmağında 10000 marifet bulanan köpek Peabody, Sherman diye bir çocuğu evlat ediniyor:) Zamanda yolculuk yapıyorlar tarihte yaşanan olaylar, bilinen kişilerle ilgili çok güzel anekdotlar var. Oldukça eğlenceli ve keyifli bir çizgi filmdi. Biz çok sevdik. Puanım 8.7/10



From Up On Poppy Hill (Tepedeki Ev): Kore Savaşında babalarını kaybeden 2 gencin aşk hikayesi ve okulla ilgili maceraları filan. Gerçek yaşanmışlık da varmış temelinde. Sonlara doğru bence bu Japon değil Türk anime diye düşündük:D "Durun! Evlenemezsiniz, siz kardeşsiniz!" diyen pala bıyıklı bi amcanın çıkmasına ramak kalmıştı kiiiii.. Neyse spoiler vermicem:) Kimi yerde uyuklamışım. Filmde bazı belirsizlikler var ama güzeldi 7.9/10



Yogi Bear (Ayı Yogi) : Ayı Yogi ve Boubou'nun yaşadığı park kapatılmak isteniyor. Bizimkiler de parkın korucusuyla kanka. Kurtarmaya çalışıyorlar parkı..Küçükken çoook sevdiğim bi çizgi filmdi ama filmi kesinlikle aynı tadı vermedi. Sahte, yapay buldum epeycene. Puanım 6.2/10 



The Illusionist (Sihirbaz) : Çizgisi, tarzı başta çok hoşuma gitse de ortalarına doğru eşim de ben de uyuklamaya başladık. Neredeyse hiç konuşma geçmiyor, ağır, karanlık, iç bayıcı bi çizgi film. Anlamadık bile amacını filan. Fena dramdı. I-ıh kesinlikle bizlik değildi tavsiye etmem. Puanım 6/10



Aralarında izlediğiniz var mı? Siz ne düşünüyorsunuz?

Çizgi film, animasyon çok seviyoruz. Önerilerinizi bekliyoruuz^^

6 yorum :

  1. Un Monstre in Paris'in müziklerini dinlemiştim youtube'da ne güzeldi gerçekten ama filmi izlememiştim iyi oldu sende gördüğüm izleyeceğim hemen :)) Son çıkanları pek bilemiyorum arada denk gelirsem ancak izliyorum çünkü.Animasyon tarzı film denilince benim aklım hep Japon filmlerine gidiyor nedense :P Özellikle Hayao Miyazaki'nin filmleri harikadır mesela.Princess Mononoke, Majo No Takkyuubin (Küçük Cadı Kiki), Howl's Moving Castle gibi filmleri güzeldir beğenirsiniz bence :) Ha bir de Grave of the Fireflies diye yine Japon bir animasyon filmi var ben çok beğenmiştim onu da ama ağlatma potansiyeli yüksektir hatta en acıklı animasyon film diye biliniyormuş benden söylemesi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müziklerini dinleyip filmi izlememek mii? Cık cık cık! Olmadı bebeyim!
      Allaaaaaaaahhh birsürü öneriiiiiiiiiiiiii <3
      Howl's Moving Castle'ı izlemiştik. Hatta ona puanım 8/10muş baktım geçmişe dönüp:) Bunları da hemmen not aldım^^ Çok tşekkürler canım benim
      Grave of fireflies ı daha öncede duymuştum. Eyvaah ağlatma potansiyeli yüksekse ben kesin ağlarım. Hüzünlü bi anıma denk getireyim özellikle:)

      Sil
  2. Mr Peabody & Sherman 'ı çok merak ettim, kaydettim hemen :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah beğenirsin sen de tatlışım^^

      Sil
  3. Üstten ılk ıkısını not aldım bakıciim canım, bende severım anı. de uzun zamandır ne güzel bilim kurgu tadında film yapıyorlar nede animasyon. Normal film olarak bilım kurgu-> Uyumsuz u izlemediysen tavsiye ederim 2.side çıktı bak onuda izledim oda süperdi kuralsız oda.not al bak bunlara sende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk 2sini bence seversin;) Uuu kuralsızla uyumsuz ha:)) Not aldım ikisini de ;) Teşekkür ettiiiiim

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose