6 Ağustos 2015

Makyajsaati ve Cosmetica Alışverişim

Günaydın kankitellalarrrr

Son 2 haftada internetten yaptığım mini mini alışverişlerden bahsedeyim istedim bugün. İlki "denedim biliyorum" ekibinde gördüğüm Models Own ojelerin 5 tl kampanyasıydı. Normal fiyatlarını 22 tl olarak biliyorum. Kampanya hala devam ediyorken hemen yazayım size de istedim.


Kırmızı-turuncu tonlarında mercan bi oje istiyordum. Coral Reef tam istediğim renk!
Hayley's Comet, çok sevdiğim burdaki O.p.i. ojeme epey benziyor,duochrome ama açık renklisi sanırım
Northern Lights da kum ışıltılı diye merak ettim elimdeki bir ojeye çok benziyor o da aslında.
Poshe mini boy top coat kurutucuyu da onlar hediye etmiş^^
Bu alışverişten çok memnun kaldım. Yeni değişik renkler gelse de hemen tükenmeden alsam:)



Artnet'in meşhur karıştırma fırçasını burda bulmama imkan yok elbet. Ankara'da da bulamamıştım. Bayan Bakımlıcımın instagramında cosmeticadan aldığını görünce hemen 2 tane sipariş ettim ben de.
Çooooook sıkı paketlenmiş cici bi kutuda geldi. İçinden 2 fırçanın yanısıra hediye bi makyaj çantası, Urban Care şampuan testerları ve broşürler çıktı.
Çook teşekkür ederim kendilerine. Bu siteyi de ilk defa denememe rağmen epey beğendim çok uygundu fiyatlar. Golden rose velvet matte rujlar indirimdeydi ama hangisini seçsem bilemedim:)


Umarım size fikir vermiştir alışverişim. Siz de buralardan bişi alırsanız haber edin bakayıııım tekrar ^^


9 yorum :

  1. güle güle kullan urban saç ürünleri çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Amanın Models Own ojelerden almışsın oje deme bana bu ara artık koyacak yerim kalmadı demeyi ne çok isterdim ama hemen ışınlanıp bakıciiim siteye :D Artnet'in karıştırma fırçasından ne zamandır almak istiyordum ben de hatta geçen gün istediğiniz ürün stoklara girdi diye mail alınca Cosmetica'dan sevindirik halde baktım siteye ama tükendi yazısını görmemle sinir oldum resmen :( Stokları çok mu azdır nedir bu sitenin anlamadım.Neyse sen güle güle kullan kuzucum :)) Bayram indiriminde Cosmetica'dan Golden Rose velvet mat rujlardan 27 numarayı aldım güzel bir şeftali-nude sana da çok yakışır tavsiye ederim canikom :-* Günlük kullanım için 02,03 ve 12 de güzel renkler alırken incelemiştim epey senin de aklında olsun güzelcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojeleri vala deneme sürüşündeyim daha ama bidaha bu fiyata bulamama ihtimalini düşününce çok cazip işte..:))
      Aaa hadi yaatüh:( Bidahakine ben sana da alayım o zaman kuzu ordan alışveriş yapınca.
      Aaa ben de 3 ve 12 var, zevklerin uyumuu <3 :P :-* 2yi de çok duyuyorum. 27yi ilk defa duydum baktım şimdi googledan doğal tonlu kiremit kırmızımsı şeftalimsi duruyo. Senin dudaklarında kesin bu nudedur tabi:) Rengi cidden farklı gibi tanımlayamadım bile:D Ama bayıldım renge kesin onunla 2yi sipariş etcem bi sonrakine^^

      Sil
    2. Görkemin swatchunda da şeftali nude gibi duruyo 27. Bilemedim hangisi doğruuu bilemedim ben onuuu:"(
      2 bana hiç yakışmaz ama:/ Epey açık-soğuk pembe alttonlu bi nudemuş. Ama 27ye göz koydummm

      Sil
  3. Ojelerin cazip gelmediği bende hiç görülmedi ömrü hayatımda o yüzden çok iyi anlıyorum seni :)) Çok sağol canım yaa benim olacak o fırça ama bakalım ne zaman akışına bıraktım :D 27 pek meşhurmuş kuzu Mac'in Kinda Sexy rujuna dupe bile gösteriliyormuş diye stokta kalmıyordu zor yakaladım :)) Yok bende de tam nude durmuyor şeftali daha bir baskın :) Zaten tam nude durmayışı da iyi oldu evdeki zibilyon tane nude ruju düşününce :P Kiremitlik yok fazla dene sen bunu bana güven gider sana da :)) 2 numara gül kurusu gibi bu renkleri seviyorum ama bende epey belirgin duruyor onların üstüne ben nude ruj geçip yumuşatıyorum görüntüyü :D Denemeden bilemezsin bence yakışmayacağını güzelcim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neeeööy Mac Kinda Sexy mi. Yaaa:( O ruj bana hiç yakışmamıştı ama:(( Yine de alıcam ama sanırım^^
      Sana her şey yakışır kiiiiiiiiii:-*

      Sil
  4. Valla öyle diyorlar ama şahsi fikrim pek benzetemedim ben daha bir farklı duruyor Golden Rose 27.Al tabii canım ya dene bir kere olmazsa farklı renklerle karıştırarak kullanırsın (Ben çoğu ruju karıştırarak kullanmaya fena alıştım) ^^ Ayyy canımsın şımarıciim bak sonra :))) Sana da yakışır her bir şey fıstığım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha fark ettim:)) Kendi rengini kendin yaratıyosun yaratıcı hatunsun velhasıl:)
      Alcam alcam o 27yi. Ya benim ya kara topraaan

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose