18 Ağustos 2015

Günlük #15

Sevgili günlük,
Vefasız mı çıktım naaptım 2 aydır yazmıyormuşum. Neyse ki ilişkimize hiçbir şey olmamış gibi, kaldığımız yerden devam edebiliriz. İşte ben senin bu rahatlığını sevdim

2 ayda neler mi oldu...
Evlendim bi kere daha noolsun:) Sonra balayına gittik, döndük, bayrama ailelerimizin yanına gittik geldik derken düzenimizi hala tam oturtamadık. Hatta haftaya da ev değiştiriyoruz, taşınıyoruz. Bir de İstanbul-Antep'e gidicez ki taşınma olayını haftaya 4 günde halledebilirsek helal bize:)
Gündem desen rezil kepaze, canımız sıkkın, gergin, tedirginiz her daim..Yazsam roman olur. Ben yazmayım en iyisi:)

Bi kedimiz var, şuan Ankara'da, 2 aydır.. Kendisi gelince onun yazısını mutlaka paylaşıcam. Yıllardır beklediğim an eylülde gerçekleşecek.
Bu alttaki bızdık , Şibumi, tanıdığımızın kedisi. Onlar 3 haftalığına tatile çıkıp, Şibu'ya kim bakıcak derdine düşerken daha ben tuttum! Tabiki biz! diye:) Eşimin beynini yedim bitirdim çünkü kendisi hiç mi hiç hazzetmez, korkar, huylanır:( Neyseki yıldızları barıştı ^.^


Kedilerle ilgili o kadar kitap okumama rağmen yine de "acaba sorun yaşar mıyım? Onu üzer miyim, sıkıntı çıkar mı?" diye düşünmedim değil. Neyse ki 4 gündür harikayız^^

Yaklaşık 4 aylık kendisi. Bence tipik bir tekir ama sahipleri, bir arkadaşlarının kedisinden sahiplenmiş ve onların da erkek(babası) İran, dişi(anası) Mısır kedisi filanmış. Herneyse ne olduğunun zerre önemi yok çünkü ben onu çoooook sevdim! Sabahları mayov mayov ilgi beklemesi, düz siyah saç lastiğimi favori oyuncağı ilan edip taklalar atarak oyunlar oynaması, laptopun üstüne çöküşü, terliğe kafasını sokuşu, gayet cool yürürken düşüşü, dergileri ısırıp kemirip üzerinde kayması, çanta saplarını kemirip oynaması, kollarımıza sarılarak dişleyip hafif cırmalaması, kendini sevdirmesi, mumuşacık sıcacık oluşu.. Auuyy şimdiden birsürü şeyine aşık oldum. Mesai hemen bitse de eve gitsem, acaba afacan neler yaptı diye düşünmeden duramıyorum.

Tüm eşyaları bizimle şimdi ama ben kendi kedimiz için alışveriş yapmaya başlayacağım. Zooplus ve petburada önerildi. Sizin tavsiyeniz var mı? 

6 yorum :

  1. Anaaa 4 günde taşınmak mı (tam yerleşmemiş olsanız bile :) güzelcim siz ne yiyip içiyonuz atom karınca gibisiniz maşallah bir de şehir dışına gidip gelecekler valla ağzım açık takdir ediyorum sizi Allah güç,kuvvet versin :)) Kedi konusunda çok gitme çocuğun üstüne kız huylanan insan için zordur tabii (kendimden biliyorum :) hemen de korumaya geçtim Erkut'u ^^ Sen hiçbir kediyi üzemezsin ki fıstığım bu kadar bilgiyle ve en önemlisi aşırı sevginle güven kendine harika olacak her şey :D Sizinki ne cins ki bak merak ettim :) Ezgi'nin minik pisiciği ile ilgili tüm detaylar ve yepyeni maceralar Eylül'de Kozmetik Aşığı'nda :)))) :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya 4 gün:( Bizden önceki adiy karı çıkmıyo ki girelim -.-
      Hehehe vala hızlı yaşıyoruz biraz (çabuk çökmesek bari)
      Üstüne gitmesem hiç kedimiz olmicaktı ama:( O bi adım geldi ben bi adım ortada buluştuk:)
      Ahahaha evvettt aynen öyle^^ Bizi bekleyin anacım baaaaay :-*

      Sil
  2. çook tatlı bir kedi yavruyken böyle oyuncu oluyorlar sonra bir coolluk bir tembellik çöküyor hazretlere :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok şapşiri ya <3 Bu haliyle hiç cool sakin olacak gibi gelmiyor ama tabi çocukluk-ergenlik dönemleri hareketli geçermiş:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose