18 Ağustos 2015

Gratis "Güzel Bak Kendine"

Kargo Ankara'ya gelmiş, bizimkiler tatildeydi dönünce aldılar, sonra Van'a gönderdiler derken daha dün elime geçti bu tatlış paket^^ Çok teşekkür ediyoruum!

Türkiye'nin en güzel bloggerı filan yazıyordu gelen kartın üstünde. Benimkini bi kekledim. "Bak görüyo musun nası ünlüyüm nası meşhurum güzelliğim dillere destan adıma kartlar basılıyor" filan diye:D Evet tabi öylesin bakayım bi ne yazmışlar diye ilgilendi şapşiri:D

"Sadece güzellik ve kişisel bakım içeriğine sahip, standart makyaj portallarından farklı olarak çeşitli bakım bilgilerini de içeren www.guzelbakkendine.com Türkiye’nin ilk güzellik ve kişisel bakım portalı olarak yayına başladı. Gratis’in destekleri ile yayın hayatına başlayan portalda makyaj yapımından cilt bakımına, doğru ürün kullanımından yeni ürünlere kadar birçok bilgi tek adreste toplandı. Güzelliğe dair yeni bilgilere erişmek isteyenlerin her gün farklı bilgiye erişebileceği portalda videolu anlatımlar da öne çıkıyor."


Bizimkiler kargoda milyon tane ürün gönderince normalde fotoğrafta olması gereken Benri kulak pamuğu en son ta diplerden filan çıktı.

Fraternikus fısfıslı ıhlamur kolonyası (bu biter bitmez bodrum mandalinalısı alınacak)
Fraternikus papatyalı el kremi
Benri oje çıkarıcı (seyahat boyu süper oldu)
Benri oje kurutucu sprey(bu da küçük boy seyahatlerde harika olur)


Evden işe gitmem servis-dolmuşla 50 dk filan sürüyor. Yolda dergiyi okudum çok keyifliydi:)) İçinden bir de duru nun duş jeli çıktı^^

Denedikçe ürün yorumlarımı paylaşırım canlar^^
http://guzelbakkendine.com/ a uğramayı unutmayıın;)

4 yorum :

  1. seyahat boyu ürünler harika oldu bence.. portalı da çok sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyahat boylarının kıymetini her seyahatte birdaha anlıyoruz:) Evet cidden güzel bi portal açmışlar

      Sil
  2. Benri oje çıkarıcı asetonsuz mu?? Asetonsuz ise yazısını en önden bekliyorum canım. Asetonsuz iyi bir oje çıkarıcı bulamıyorum da. Hepsini güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım asetonlu. Benri asetonsuz oje çıkarıcıyı daha önce denemiş memnun kalmamıştım:/ Fresh n soft unkinden beter olmasın:D

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose