13 Ağustos 2015

Caudalie Beauty Elixir

Günaydın kankitellalarrrr

Bugün hakkında aslında epey yazılıp çizilen bir üründen bahsetmek istedim.

Sitesindeki açıklamasına bakalım: Macaristan Kraliçesi Isabelle'in gençlik iksirinden esinlenilerek yaratılan bu çok amaçlı güzellik ürünü ince çizgileri yatıştırır, gözenekleri sıkılaştırır ve cilt tonunu aydınlatır. Makyaj artistlerinin, ünlü isimlerinin(bkz Victoria Beckham:p) ve güzellik bağımlılarının favori ürünü olan Caudalie'nin kült ürünlerinden Beauty Elixir aynı zamanda mükemmel bir makyaj sabitleyicidir. 

Caudalie ürünlerini çok sevdiğim ve ürünün de epey methini duyduğum için zamanında gidip kocaman olanını almışım

caudalie beauty elixir

Benim yorumlarıma gelecek olursak..
  • Fısfıslı başlığı, mat cam şişesini çok beğeniyorum
  • Açıklamasındaki gibi mucizevi bir ürün kesinlikle değil o yüzden beklentiyi yüksek tutmayınız:)
  • Gözenek problemim olmadığından o kısmı net anlayamadım ama cildi sıkılaştırdığı kesinlikle hissediliyor
  • Yazın çooook ferahlatıcı^^ Lrp, Avene'in termal sularından 100 kat daha ferahlatıcı içeriğindeki bitkisel yağlardan ötürü:)
  • Naneden ziyade biberiye kokusunu çok baskın alıyorum ben. Kullanmadan önce mutlaka çalkalamak gerek çünkü içeriğindeki bitkisel yağlar normal halde suyun üzerinde ayrışıyor.
  • Bb krem kullancaksam hem sürmeden cildimin altına sıkıp cildi hazırlıyor yüzeyi pürüzsüzleştiriyorum hem bb kremi sürdükten sonra sabitlemek açısından üzerine sıkıyorum. Ama sabitleyici özelliği çok çok başarılı değil. Benim için yeterli düzeyde.
  • Bazı yorumlarda kuru ciltlerde kuruma, pullanma yaptığını okudum. İçeriğindeki birkaç madde buna sebep olabilir doğrudur. O yüzden kuru ciltlere önermem. Kışın ben de pek kullanmıyorum.
  • Karma ve yağlı ciltler bence sevecektir. Ciltteki fazla yağı dengeleyip yumuşatırken aynı zamanda sıkılaştırıyor:) Sıradan bi toniğe göre de cildi daha aydınlık, canlı, güzel gösterdiği de kesin.
  • Paraben, fenoksietanol, fitalat, mineral yağ, SLS ve hayvansal içerik içermiyor. Ama içeriği yine de çok temiz değil aşağıda görebilirsiniz.
  • Şuan 100 ml fiyatı 115 tl, 30 ml fiyatı 93,90 tl. Eczanelerden veya dermokozmetik sitelerden daha uyguna alabilirsiniz. Kullanma sıklığımı düşününce ben 100 ml aldığıma pişman oldum şahsen. Biterse tekrar alırsam 30 ml alırım:)

İÇERİK : AQUA (WATER), ALCOHOL*, CITRUS AURANTIUM AMARA (BITTER ORANGE) FLOWER WATER*, PARFUM (FRAGRANCE)*, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF OIL*, POTASSIUM ALUM, GLYCERIN*, MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) OIL*, STYRAX TONKINENSIS RESIN EXTRACT*, COMMIPHORA MYRRHA RESIN EXTRACT*, MELISSA OFFICINALIS (BALM MINT) LEAF OIL*, ROSA DAMASCENA FLOWER OIL*, VITIS VINIFERA (GRAPE) FRUIT EXTRACT*, TOCOPHEROL*, CITRAL*, LIMONENE*, LINALOOL*, CITRONELLOL*, GERANIOL*, FARNESOL*, BENZYL BENZOATE*, EUGENOL*(010/024) *Origine végétale - Plant origin





Siz kullandınız mı yorumlarınız nedir?


8 yorum :

  1. Canım ben de caudalie yüz temizleme losyonunu kullanmıştım aynı seriler aslında, evet marka çok iyi ama bana da cildimi çok kuruttu gibi geldi, ferahlatması okey katılıyorum, heleki cam şişe ve fısfıs olayı on numara, öpüyorum çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuruya yatkın ciltleri kurutuyo diye okudum ben de. Bu da aynısını yapabilir sende bebeyim. Muckk

      Sil
  2. Ben bunu çok merak ediyordumm, iyi ki de yazmışsın. Ama içerisinde alkol var diyor yahu, hassasiyete sebep olur mu acaba? Ben Avene 'i çok sevemedim nedense tatlım ya :/ Bunu da deneyeceğim artık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuzu bu sana göre değil. Hassasiyet yapabilir içindeki esansiyel yağlar, parfüm ve alkol. Avene'den oldukça farklı bu. Tonik bu direkt

      Sil
  3. ben seviyorum ve çantaya atmalık olsun diye özellikle küçük boy alıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet küçük boy daha kullanışlı bence. Bitince ben de öyle alcam sanırım ablacm^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose