31 Ağustos 2015

Ağustos Bitenler #21

Herkese günaydıııııııııııııın
Siz bu satırları okuyorken ben İstanbul'da gezip tozuyor olacağım oohh:) :P

Oha şaka maka yazı bitirdik yahu! Okullar bitince eylül ayını sever oldum. Hem ılıman hem romantik güzel aymış farkına vardım 2 yıldır:) Bu ağustosta epey ürün bitirdim kendimce. Bakııııın:)


Her fotoğrafa mutlaka kafasını, patisini,totosunu sokan Şibumi:)


Bu ay Urban Care ayı filan mı? Olabilir:p

Urban Care Collagen&Keratin Şampuan ve Saç Kremi : Evet hacim vermedi ama ağırlık da yapmadı. Güzel kokuyo ve saçlarımı yumuşak yapıyor. Serinin incelemesini burda yapmıştım. Fena değiller ama çok daha iyi şampuanlar var

Urban Care Biotin, Intense, Argan Oil & Keratin numuneleri : Hespi tek kullanımlık oldu benim için. O yüzden vaat edilenlere dair bişi diyemiciiiim. Fena değillerdi.



Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici : Amie ve Neutrogena'nın bundan daha iyi olduğunu düşünüyorum. Bu da fena değil (bugünkü ürünlere sanırım hep bunu dicem:p) Yazısı için tıktık. Sizin önerilerinizle Sephora çift fazlıyı deniciiim^^

BeeBeauty Yeşil Çaylı El Kremi : Böyle tüplü şişedeki el kremlerine zaafım var resmen. Tipini yediğim iyi hoş da nemlendirmesi çok boş. Yoksa tazecik kokusu, su bazlı hemen emilen formülü iyiydi.

Moschino Cheap&Chic EDT: Notalarına kandığım, buram buram tatlımsı sandığım, çiçek çiçek kokup beni baydığın, hayınsın hayın. Ayaküstü şiir bile yazdırdı bana helal olsun. Pek tarzım olmayan bi parfümdü, yorumlarım burda. Bittiğine sevindim cınım

Splat Likvum-Gel Diş Macunu: Bu macunun içeriği, temizlemesi eşimin de benim de çok hoşumuza gitti. Yenisini aldık bile. Annem, kardeşim, babamı da müptelası yaptık bilee:) Fiyatı 24-26 gibi bir şey ama Gratis'te sıkça %50 veya 2 al 1 öde kampanyası oluyor. İşte o zaman tadından yenmiyor


Sevilla Lip Plumper Gloss : Rengine hastaydım. 101 kodlu. Şeftali-pembe tonlarda, altın sedefler içeren dudakta yapış yapış durmayan akmayan şahane bir glosstu. Ama önce dudağa uygulanan aplikatörü kırıldı geçen günde tutacak yeri -.- Çöpü boyluyor

Clinique High Impact rimel : Epeydir kullanıyorum anca bitti. Formülasyonuı baya iyiymiş. Günlük rimel olarak ideal. Ama ben 2-3 kat sürerek istediğim etkiyi alıyorum. 2. defa bitirdim. Belki yine alırım.

Calvin Klein Clear Rose ruj : Çok çok severek kullandım. Orta-koyu pembe, yumuşacık sürüm ve nemlendirme, orta kalıcılık. Daha ne isteyeyim? Project 10 pan ürünümdü. Bitti. Buğday tene yakışacak muadili bi pembe ruj arıyorum. Gören duyan bilen varsa söylesiin.

Nivea Pembe Greyfurtlu Nemlendirici : Neredeyse renksiz, harika kokulu bu niveayı severek kullandım. Elimde çok dudak nemlendiricisi var. O yüzden bir daha almam. (kabının iğrençliği üzerine akan, silmeye vakit bulamadığım güneş kreminden)


MISA Geum Sul Vitalizing Eye Cream : Yani sanırım adı bu, daha önce de yazmıştım:)  Yapısı kullandığım diğer göz kremlerine göre daha katıydı. Nemlendirmesi de gayet iyi. 30 yaş üstü arkadaşlara öneririm.

Missha Super Aqua Cell Renew Snail Cream : Hafif yapılı güzel bi nemlendiriciydi. 4-5 gün kullandım. Çenemde sivilce çıktı. Bundan mı bilmiyorum ama huylandım tabisi.

Duru Fresh Duş Jeli: Hep diyorum ben duş jeli insanı değilim diye. Numune filan olunca böyle kullanıyorum anca. Temizlemesi iyi, ferah kokulu bildiğimiz duş jeli.



Bitenlerim hakkında ne düşünüyorsunuuz:)
Bir de pembe ruj önerilerinizi bekliyoruuuum






14 yorum :

  1. CK'in kozmetik ürünlerini ben de çok seviyorum. Keşke ülkemizde olsa! Strawberry alışverişlerimde gönderiyordu eskiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet ben de ilk orda görmüştüm. amerikada var sanırım o marjk bi tek:/

      Sil
  2. baya ürün bitmiş ben de splat markasını severek kullanıyorum özelikle white plus harika :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer öyle oldu vala^^
      Aaa Splat white plus demeeeek, tamamdır bitince ondan alayım^^

      Sil
  3. Ne güzel bir cok ürün bitmis, Clinique rimellerini bende merak ediyorum, özellikle bottom lash rimel cok övülüyor ama almanyada henüz bulamadim satan bir yer siparis etmek lazim sanirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bottom lash aldım da daha kullanamadım. Bu clinique rimel de gözaltına hiç akmıyordu o yüzden hiç ihtiyaç duymadım ona.Ama özellikle lorealin rimelleri altta çok akıyo bende. Onlarla denicem:)

      Sil
  4. Bak sen hele biz bu satırları okurken İstanbullarda gezip tozacakmış sen gez bakalım dönünce alıcim ifadeni ^^ Benim yerime de altını üstüne getir İstanbul'un canikom hakkındır :)) Aaa Safinaz bitmiş hadi gözün aydın :D Urban Care'in arganlı serisini en çok da sıvı saç kremini sevdim ben bayılarak kullanıyorum ama diğer serileri için etkilenmedim fazla ne yalan söyliyim.Tipini yediğimizin kremlerine ben de dayanamıyorum geçen gün Madame Coco'da sıra beklerken bir tane orkideli el kremi aldım bunlara göre yapısı daha yoğun çıktı fena da nemlendirmiyor sanırım keratinli oluşundan :)) Pembe ruj deyince (benim pembe anlayışıma göre tabii :) senin CK'e muadil olmaz belki ama Maybelline 162 her tene gider kesinlikle öneririm yine aynı seriden 620 var ki çok severim kendisini yakalarsan kap bence.Çünkü bu aralar bulunmuyor pek :( Yazarken aklıma geldi bak Bobbi Brown'un Tulle isimli rengi de güzeldir :)) Hazır İstanbul'dayken Revlon'un super lustrous serisinde de güzel pembeler vardı birkaç rengini beğenmiştim aklında olsun fıstık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooh gezdim tozdum geldim:)
      Urban care in arganlı serisi baya seviliyo ama bana şampuan testerı baya ağırlık yapmıştı. Saç tipin nasıl bebeyim?
      Uuuu madame coco da da mı bu tüplülerden vaar? nemlendirmesi de iyiymiiiiiş! unutmazsam bi bakayım ona da;)
      maybelline in o rujlarının sürümüne hastayım, 745 de benim favorim hatta. ama kalıcılıkları çok düşük:(( 162 çok güzel duruyo,doğal tonlu. O seriye bi bakayım ben o zaman pembeler var gbi. Bitirdiğim benim daha koyu bi pembeydi. Revlon super lustrous serisinde kesin vardır şöyle bi baktım şimdi. Keşke bu yorumunu ist da göreydim:( unutmazsam bayramda ank-adanada bakcam. tulle nasıl zarif bi renk adı gibi <3
      yorum için çoook teşkürler bebeyim çokkkk açıklayıcı yol gösterici oldu.:-***

      Sil
    2. Benim de ince telli,yağlanmaya müsait saçlarım var ama arada da olsa boyattığım için ve bazen de şekillendirmenin etkisiyle uçları yıpranıyor ve çok çabuk kırılıyor.Şampuanı bir dönem kullandım dediğin gibi ağırlık yapıyor maalesef.Ama sıvı saç kremi onarıcı etkisi olduğundan favorim.Revlon'da vardır kesin aradığın gibi bir pembe denk gelirsen bak mutlaka :)) Ne demek canım benim işine yararsa ne mutlu bana :))

      Sil
    3. Hııı evet argan serisi boyalı,kolay kırılan saçlara epey iyi gelcek türden kuzu
      Revlona bi bakcam bakalım meraklardayımmmm^^

      Sil
  5. çok güzelmişler ya bitenler mesela daha iyi şampuanlar ne vardı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim saçlar ince telli, uzun, yağlanmaya meyilli. Lee stafford hair growth ve John Frieda go blonder serisini çooook severek kullandım, kullanıyorum;))

      Sil
  6. uzun bir aradan sonra buradayım :) elbette ilk senin blogtan başladım okumaya <3 <3 splatın siyah olanını kullanmış beğenmemiştim düzgün bir macun arayışındayım, bu likyum gel olana da bakayım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeliiiiişleeer ola!valla özlettin kendini!!
      splat siyahı bilmiyorum kuzu ama bu likvum çok güzeldi, şimdi biocalcium mu ne kullanıyoruz bu da baya iyi

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose