30 Temmuz 2015

Temmuz Bitenler #20

Günaydın kankitellalar

Geçen ay azıcık ürün bitirince umutlar bu aya sarkmıştı:) Neyse ki bu ay benim için epey ürün bitti^^ İnsanlık için küçük benim için büyük:) Haydi başlayayım yorumlara


Toplu görünümleri bu şekilde. Epey tester bitirmişim. Bunun yanısıra kozmetik, saç, cilt her kategoriden ürün var yihuuu:)


BeeBeauty Summer Night Sensual Natural Soap : Etkinlikte verilmişti. Paketinde harika kokuyor ama o kokusu ne yazık ki vücuda transfer olmuyor. Almam.

Neutrogena Ultra Sheer spf 100+ Body Mist : Bu güneş koruyucuyu annem Amerika'dan 2 şişe almıştı bize. Tam 1 ayda bitti 141 g şey. Bence az dayandı. Ay boyunca günde 1 defa sürdüm, eşim sadece Dubai'deyken kullandı epey beyaz olduğu için, koruması iyiydi. Deodorant gibi yapıda olması başta çok hoşuma gitmişti ama sonra nefret ettim çünkü %40 ürün püskürtüyorsa %60 gaz-alkol-sprey püskürtüyo resmen. Özellikle astımlılara asla tavsiye etmem çünkü kollarıma sıktıkça o yoğun gaz kokusu beni bile tıkadı. I-ıh 2. şişeyi de bitireyim asla almam.

Gliss Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi : Yapısı bozuldu, sulandırılmış çamurdan hallice oldu. Çöpe gidiyor. Tangle teezer kullandığımdan beri sıvı saç kremlerini kullanmaz oldum zati



Beauty Formulas Oje Çıkarıcı Mendiller : Dubai'ye giderken almıştım bunu. Arkadaşlarımın bloglarında gördüğüm oje çıkarıcı mendilleri göremeyip buna kaldıydım. Asetonsuz. Aferin ona. Ama çok başarılı diyemicem. Eh işte. Bidahakine Nob veya İpelina mıydı neydi ondan alırım seyahat öncesi

Farmasi Lip Care Lipbalm : Açalı 8-9 ay anca olmuştur lakin bozulmuş. Üzerinde beyaz beyaz toz gibi mantarcıklar oluşmuş. İğrenç ötesi kokuyo. Zaten hepitopu 2-3 kez anca kullanmıştım eh işteydi. Benimle deyılsın Farmasi

Victoria's Secret Heavenly : Oooy anam ne zorlandım bitirene kadar. Beyaz tenli arkadaşlara çok yakıştırdığım lakin bence buğday ve esmerlere pek yakışmayan koku. Çünkü çok çiçeksi geliyo bana:/ Kalıcılığı da 1-2 saat ile vasatında altında..

Avon Supershock göz kalemi : Avon'un bu siyah göz kalemi çok meşhur. Benim 10 ürün bitirme projesi ürünlerimdendi. Okuduğum çoğu yazıda bu kalem yerlere göklere sığdırılamıyor ama bana kalırsa performansı "orta" dan öte gitmiyor. Evet rengi simsiyah, sürümü yumuşak, görünümü eyeliner gibi ama...Kirpik diplerime sürüyorum gün ortasında-sonunda hafif akmış, göz pınarlarımda veya diplerinde birikmiş oluyor; eyeliner gibi sürüyorum gözkapağımın üstüne bulaşıyor. 


Elancyl Cellu Slim : Hakkında çok güzel yorumlar okudum. Mamacım göndermişti. Tam boyunu almayı düşünüyorum çünkü 2 kullanmayla bişicik anlamadım.

Quince Body Butter : Üstteki papatya&lavantalı rahatlatıcı , alttaki kahve&balkabaklı onarıcı. İkisi de o yoğun body butter kıvamında. Harika nemlendiriciler. Kışa daha uygun ama. Bir de artık bununla da test ettim onayladım benimki balkabağı kokusunu epey seviyo:) Nerden bulup alabilirim ki bunu fikri olan?

Nashi Argan Şampuan ve Saç Kremi : Kokuları ve temizlemeleri süper, çok da iyi nemlendirdi saçlarımı da.. Kafama da yapıştırdı hani ertesi gün:/ İnce telli saçlara önermem. Ama kalın telli-kuru saçlar deneyebilir;)

Hamilton Every Face Spf 50 : Şuan kullandığım dünyanın en güzel güneş kreminin ülkemizde ulaşılabilir muadili bu olabilir. Açık ten renginde ama cilde hiç renk vermiyor. İncecik yapısı hemen emiliyor ve cilde ince bi kat pudra sürülmüş gibi kadifemsi mat bir bitiş sağlıyor. Yağlı ve karma ciltlilerin bayılcağından eminim. Lakin bunu kullandığım ara alnımda komedonlar çıktı 3-5. Bundan mıdır başka bişiyden mi bilemedim. Araştırıp alınabilir

Caudalie el kremi : Severek kullandım. Hemencecik emilip yağlı his bırakmaması, güzel nemlendirmesi, limonlu gibi kokusu çok hoş. Ama gel gör ki stoğumda bir sürü el kremi varken buna 30küsür tl veremem.


Eveeet aralarında denediğiniz denemek istediğiniz veya eşdeğer önerileriniz var mıııı?



22 yorum :

  1. hayırlı uğurlu olsun :D ben de glissin şu sıvı şeysinden alayım diyordum okuyunca şimdi vazgeçtim uzun kalın telli dalgalı saçlarım var tangle teezer tarak almak istiyorum gerçekten iyi mi performansı sephora da 55 TL idi acaba daha uygun nerede vardır ? =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooyh ne güzel saç tarif ettin kız öyle. Uzun, kalın telli ve dalgalı saçlara tangle teezer söker mi inan bilmiyorum, ne desem yalan olur:/ Benimki ince telli, uzun, düz sayılır ve tek kelimeyle bayılıyorum tangle teezer ın saçlarımı yola getirişine. Şimdi İngiltere menşeili olduğundan The Original olanın ordaki fiyatına baktım da 45 tl civarına denk geliyor. Bir de kargoyu filan eklesen ülkemizdeki fiyatı geçebilir vala:) Kozmela'daki indirimleri takip edebilirsin.
      Yalnız Compact Styler dan sakın alma diyebilirim, o senin saça takılır kalır hiç etki göremezsin. The Original'ı bilemiyorum. Aqua Splash olanı sana en gideri olan:)

      Sil
  2. Beebeauty'nin bu sabunlarını seviyorum ben çiçeksi ve ferah kokulu oluşları hoşuma gidiyor bazı sabunlar gibi duşta boğmuyor beni bak lavantalı olan daha güzel almam demişsin ama aklında olsun :) İpelina'nın oje temizleme mendillerini denemedim ama Nob'un mor ambalajlı asetonsuz olanı (üzümlüymüş galiba) favorim.Koyu renkli ojeleri ve hatta simlileri de biraz fazla mendil kullanmak şartıyla gayet de güzel temizliyor ve tırnağa da zarar vermiyor en önemlisi.Çantada bile bulunduruyorum bazen ve çok uzun süre kurumadan kalıyor şaşırtıcı derecede memnun kaldım yani :D Hamilton'un yüz kremini blogda aradım ama bulamadım yazısını sen memnun musun bana da tavsiye eder misin mesela güzelciim görüşünü alayım senin de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh indirimde bi bakabilirim öyleyse peki:)
      Nob epey aklımda. Ah bi Gratis bulsam..:)
      Ayy mal gibi Hamilton ve 2 ürünü daha yazdım diye yayınla demişim ama kaydetmemiş filan:/ Şimdi bidaha bak yukarıııı;)

      Sil
  3. Yenilerine yer açılmışş ohh :)) Ama Nashi argan ile Hamilton güneş kreminin yazısını unutmuşsun galiba kuzucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy bebeyim çok sağol yaa! Yorumunu görür görmez hemen baktım ve "ay ben resmen şok". Yazmıştım ama o sırada hata verdi filan ben oldu sanıp yayınla ya basıvermişim:/ :( Sonra da kontrol etmeye hiç vaktim olmadı. Yeniden yazdım şimdi bakabilirsin;)

      Sil
    2. Tabi mutluluktan ayakların kesildiğinden normaldir böyle şeyler :)) Hamilton'u merak ettim bak şimdi mat olması çok iyiymiş :*

      Sil
    3. Hehehe:P Evet ya bildiğin pudra geçmiş gibi duruşu da hissiyatı da^^

      Sil
  4. oooo sendede bir cok sey bitmis, gelsin yeniler ;)

    YanıtlaSil
  5. Tatlım Neutrogena 'yı çalkalayarak kullandın mı, belki ayrışıyordur? Heavenly bende daha kalıcı, 5 saat kalıyor yaklaşık, sende neden öyle oldu ki acaba? İşte bu ya! Avon Supershock bende de bulaşma, akma yapıyor. Bende bir sorun var diye düşünmeye başlamıştım. Bir dee Hamilton 'da silikon var mı acaba canım, hem mat bitiş sağlıyor hem de komedon yaptıysa silikon kaynaklı olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım naparsam yapayım neutrogenayı adam edemedim. O gaz kokusu bitiriyo beni. Yatak odasında sıkıp salona doğru koşuyorum:D
      Hehehe vala ben de sorunlu olduğumu düşünüyodum holey senle birlikte 2 ye 88 olduk^^ :)
      Hamilton'ı attığımdan bakamıyorum:( Ama muhtemelen silikonluydu çünkü sürümü inanılmaz kolaydı.

      Sil
  6. Çok güzel yorumlar yapmışsın canım çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. slm ben blogunuzu yeni gördüm bundan sonra hep takip edecem çok güzel bilgiler var ellerinze saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok mutlu oldum çok teşekkürler ^^ Hoşgeldiniz:-*

      Sil
  8. Blogunuzu bugün kesfettim hepsini çok iyi açıklamışsınız güzel bilgiler için teşekkürler benim blogumada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler bu güzel yorum için^^ hemen bakıcam

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose