1 Temmuz 2015

Tatilde Unutulmaması Gerekenler , Tavsiyeler

Günaydın kankitellalarrrr

Yahu tatil yazınca bile tatil özleniyor:( Başlık da pek bi genel olmuş.. Tabi oturup şapka, gözlük, şort  filan paylaşmicam. Ben işin mutfağını anlatıcam, sanatını anlatıcam efenim işte ne bileyim kozmetiğini anlatıcam :p 

tatilde alinmasi unutulmamasi gerekenler

  • Bi kere güneş koruyucularınızı ASLA ihmal etmeyin! Denize/havuza girmeseniz bile 3 saatte bir mutlaka yenileyin
  • Yüz ve vücut için ayrı güneş kremleri alın çünkü vücut derimizle yüz derimiz farklı özelliklerde. Bu yüzden vücut için olan kremler yüz için uygun değildir. Sivilcelenme yapabilir.
  • Yüzüm için Neutrogena Clear Face Spf 55 kullandım,kullanıyorum bu yaz. İnanılmaz memnunum
  • Vücut için annemin Amerika'dan aldığı Neutrogena ultra sheer body mist spf 100 ü kullandık. Fena değildi. Güneş koruyucuyu kulaklara, boyna, enseye, el ve ayaklara sürmeyi unutmayınız:)
  • Ve tabiki terleyerek çok su kaybettiğimiz için o suyun yerine konması adına bol su içmeyi unutmayın;)

Deniz ve güneşin en sevdiğim yanı saç rengimi açması. Evet sağlıksızca açıyor. Evet aslında saçımızı da uV ışınlarından korumamız gerek. Kurumasını, yıpranmasını önlemek lazım ama işte çok seviyorum o güneş-denizden açılmış saçın doğal ışıltısını, rengini <3 Siz yine de imamın dediğini yapın yaptığını yapmayın saçınızı koruyun tamam mı akıllı kızçelerim?:)


Tatile giderken saç için olmazsa olmazlar:

1) Hacim verici saç köpüğü. Benimki John Frieda Luxurious Volume Building Mousse. Gece dışarı çıkmadan saçlara hacim vermek şekil vermek gerek tabisi:) Odaya gelir gelmez de saçları yıkayıp köpükten arındırmak!

2) Saç spreyi. Ama dalga yapan sprey:) Benimki Lee Stafford Beach Babe Sea Salt Spray. "Sahil dalgaları (beach waves)" ile dolaşmak oldukça havalı (ayağı taşa takıldı dengesini kaybetti tüm havası söndü). Denizden ya da akşam duştan çıkıp saçıma bunu sıkıp tarayıp kendi haline bırakıyorum. Sonuçtan oldukça memnunum.

3) Sıvı saç kremi. Benimki Gliss Ultimate Repair. Deniz tuzu saçları mal ediyo resmen. Zaten ince telli, karışmaya dünden razı saçlarım var, arapsaçına dönüyorum. Amma sıvı saç kremleriyle olayı hemmen çözüyorum;) Gerçi bu yaz ilk defa o kadar kullanmadım. Nedeni Tangle Teezer <3

4) Saç balmı. Benimki Phyto Phytodefrisant düzleştirici balm. Saç serumu, saç bakım yağı da kullanabilirsiniz. Nemden ve duştan sonra anında kabaran, yatışmayan, kendine gelemeyen saçları bu eli sopalı Phytodefrisant çok iyi kendine getiriyo. Bunsuz orda kalakaldığımı düşünemiyorum.. Akşam ortamlara akcaz benim saç kafada papaz gibi tel tel Hermione'ninkilerden hallice. Neyyyse ki böyle bişi olmadı. Bunu duştan sonra bolca sürüp tarayınca "uuuv beybi pürüzsüz saç ha?" formuna kavuştum.


Bi koca makyaj çantası da renkli kozmetik götürdüm. Lakin 5-6 parçayı gereksiz götürmüşüm. Bi sonrakine sadece alacaklarım:
- Renkli kompakt güneş koruyucu
- Spf li gözaltı kapatıcısı
- Aydınlatıcı
- Şeftali ve pembe tonlarında 2 allık
- Suya dayanıklı rimel (bu harika oluyor)
- Suya dayanıklı siyah ve renkli göz kalemleri
- Pembe altın gibi her şeye uyacak 1 krem far
- Pembe, kırmızı 2 ruj ve gloss


Sizin tatilde yanınızda olmazsa olmazlarınız neler?

12 yorum :

  1. Neutrogena'yı ben de denemek istiyorum ama sadece 30 spf body mist'ini bulabildim, yüz kremini bulamadım ne yazık ki. Keşke Neutrogena Türkiye'de makyaj ürünleriyle birlikte tüm ürünlerini satsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hiç görmedim ben spf 30 u bile:) Neutrogena'nın bizde çok az ürünü satılıyor gerçekten:((

      Sil
  2. güzel bilgi için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Yaaaaa Ezgi bana tatil demeeeee:( tatile çıkmak istiyorum ben de, hiç güzel değil işte bunlar, hepsi çirkin :((((( offff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah bugün seni çıldırtmış tatil diyenler anladığım kadarıyla ig den:)
      Sık dişini tatlışım sen de gidersiiiiiin^^

      Sil
  4. neutrogena body mist bir an burada satılıyor sanmıştım tüh :-((

    YanıtlaSil
  5. ah bana tatil deme, tüm tatil fotolarını instagramdan iç çekerek takip ettim kuzum valla :/
    agustos sonu izne ayrılacağımdan dolayı pek hassasım su an :(

    tatilde ben de hiç makyaj yapamıyorum sadece birer tana kapatıcı,allık, ruj ve maskara yetiyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah olsun temmuz itibariylen 2 ayın kaldı^^ :)
      Ben de sadece akşam deniz faslını kapadıktan sonra göz dudak yanağa bişiler sürmeyi seviyorum:) Ten makyajı feci bişi olmalı yazın allah korusun:)

      Sil
  6. Gliss 'i sevdiysen Dove 'un sıvı saç kremine de bakabilirsin tatlım. Yaa, gif 'i nasıl yaptııın? :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dove bana niyeyse antipatik geliyo (yıllar önce aldığım bi şampuanı saçlarımı kafama yapıştırdığı için de olabilir tabi). Ama çoğu kişi epey memnun. Bi sonraki tatilde şans verebilirim. Çünkü günlük hayatta kullanmıyorum Tangle teezer bitirdi saç dolaşıklığı olayımı^^
      Gif'i photoscape de yaptım tatlım. İndirmediysen tavsiye ederiiim

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose