10 Temmuz 2015

Nuxe Nirvanesque Light Nemlendirici

Günaydın günaydın günaydııııııııııııııınn^^

Bugün her cuma olduğumdan çok daha mutlu ve enerjiğim çünküü akşam Ankara'ya gidiyoruuuz^^ Bitanecik bebeyim kız kardeşim Senoşumun doğum günü! Ankara'yı, ailemi, arkadaşlarımı aşşırı özledim! Bayramda da el öpmesine Erkut'un ailesinin yanına gidiciiiz:) Buralar biraz boş kalabilir yani haftaya, benden demesi:/ :p

Yaklaşı 2 aydır kullandığım Nuxe Nirvanesque Light nemlendiricimi anlatmanın zamanıdır bence..

Nuxe Nirvanesque Light Nemlendirici

Belki biliyorsunuzdur, mimik(gülme) çizgilerimden muzdaribim (bu kadar gülmeyeymişim iyiymiş). Yüzümün geri kalanı 20lerimde gösterirken, ağız çevresindeki o mimik çizgilerinden dolayı o bölüm resmen 10 yaş fark ettiriyor bence:( Bb krem, fondöten filan sürünce içine doluyo yaşlı gibi:(

Neysem ben bu duruma takılınca dedim herhalde artık kırışıklık kremi filan kullanmam lazım. Ama antiaginglerin 30-35 yaştan sonra kullanılmaya başlanmasının taraftarı olduğumdan yaşıma, cildime en uygun bu kremi buldum.

Cildim normal ama sivilceye eğilimli olabildiğinden ben light olanını tercih ettim. Normal ve kuru ciltler için de ayrı ayrı formülasyonlarını yapmışlar. + puan!

  • İlk kırışıklıkları düzeltici emülsiyon olarak geçiyor. Evet yapısı emülsiyon tarzında. Emilimi iyi. İlk 10-15 dk çok hafif parlama yapabiliyor, cildin derinlerine emilmesini bekliyoruz sabırla
  • Nemlendirmesini çok beğendim
  • Mimik çizgilerimi açmadı tabisi. Epey güçlü kremler kullanmak gerek onun için
  • İçeriği fena değil. 
  • Kokusu güzel ama keşke parfüm olmasaydı:(
  • Ben sadece akşamları kullanıyorum. Kışın cildim kuruduğunda günde 2 kullanabilirim.
  • Cildimde irritasyona, komedona, sivilceye neden olmadı
  • İndirimli fiyatı 90 küsürdü. Yeni kremler deneme sevdam olmasa tekrar tekrar alabilirdim. Almak için buraya bakabilirsiniz.

Kutusunun arkasında yazanlar


             Nuxe Nirvanesque Light Nemlendirici ingredients icerikNuxe Nirvanesque Light Nemlendirici

İçeriği ve yapısı da yukarda görüldüğü gibi



Mimik çizgileriyle barışık olanlardan mısınız dolgu, krem vs ye başvuranlardan mı? :)



8 yorum :

  1. Nerelerde bulabiliriz bu ürünü canım?Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben indirimgerek sitesinden almıştım canım ama kapanmış o site. Nuxe markasının satıldığı eczanelerde bulabilirsin. Veya mamacım.com u öneririm;)

      Sil
  2. çok şükür şimdilik mimik çizgim felan yok çünkü düzenli yüz egzersizi yapıyorum :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh maşallah:) Bizimle de paylaş öyleyse o egzersizleri linkini milkini yahu:)

      Sil
  3. bu ürüne bayılıyorum bende de var cok memnunum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa holey yalnız değilmiim=) Ben de memnunum vala^^

      Sil
  4. Size bayram gelmiş o zaman aman ne güzel :)) Kardeşinin yeni yaşını kutlarım nice yaşlar görün ailecek inşallah :D Aman be kuzum ya fark etmeden ne şekillere sokuyoruz cildimizi çizgiler için hiiiç kasma kendini naparsak yapalım yok olmucaklar (benim de dudak yanlarında ve alnımda yakın plan bakınca çizgilerim var ama görmezden geliyorum azcık :)) Bol bol gül sen keyfini çıkarmaya bak hayatın mutsuz ama gergin bir cildin olacağına, mutlu ama biraz çizgilerin oluversin bence ( İnşallah kızmamışındır bana :)) :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe evet bugün geldi:)
      Teşekkür ederiz ablasııı, amin inşallah^^
      Hehehehe kızar mıyım hiç:) Benimde yakın plandan bakınca belli uzaktan değil. Yani sanırım:) 30umdan itibaren çizgilerimle ciddi düşünmeye başlicam ama şimdilik ben de koyverdim:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose