25 Temmuz 2015

Ne İzledim #42

Geçen gün bayadır merak ettiğim bir filmi izledik. Still Alice (Unutma Beni) . Bazı film adlarını "napsak nasıl çevirsek hmmm bi düşünelimm, amaaan bunda da hafıza kaybı var Unutma Beni'yi yapıştıralım" diyolar herhalde. Film adlarının Türkçeye çevirilerine deli olduğumu daha önce de epey söylemiştim bak yine dellendim. Neyse filme dönelim:))


Başrolde Alice (Julianne Moore) , 50 yaşında, evli-mutlu-3 çocuk annesi bir dil hocasıdır. Lakin nadir görülen bi hastalık olan erken Alzheimer'a yakalanır. Hayatının değişmesi, bir dil profesörünün kelimelere yabancılaşması, hastalığın genetik oluşundan dolayı yaşanan endişeler, zekasını kullanarak hastalığı baskılamaya çalışması, intiharını planlaması.. 

Klasik bi hafıza kaybı yaşanan dramdan 2 tık daha başarılı bana göre. Alice'e, hayata tutunuşuna, verdiği mesajlara bayıldım. 

Filmde sevdiğim tek oyuncu kendisiydi. Ama o kadar beğeniyorum ki oyunculuğunu, tipini, geri kalanlar sinirimi bozamadı. 
Alec Baldwin bi kere naparsa yapsın benim gözümde Tecavüzcü Coşkun'dan farksız. O yüzden filmdeki her repliğinden sonra sanırım " al işte, seni pislik herif" diyip durdum. İyi oyuncu tabi, ama benim için hep "kötü adam"


Kristen Stewart da nolursa olsun gözümde Bella mıydı neydi o vampire aşık ergenus salak kız olarak kalacak. Bu rol ona çok yakışıyo yapcak bişi yok. Yine çok salak, soğuk, sahte, ergenus bi karakteri oynuyodu. Sonundaki konuşması iyiydi ama. Şaşırdıım.


Durun Kate Bosworth' e de bi ... atayım:) Miriba ben piremses Hadise:)
Annesine çok düşkün, ilk göz ağrısı modundaydı başlarda. Orda benim de gözüme girdi. Şirin, bebeksi,zarif bi tip. Ama sonra çok tipsuz ve meymenetsiz buldum. Biraz yılanlık da var.


Bide oğlu Tom var ama o tatlı(fazla tatlı), iyi bi çocuk. Hayırlı bi evlat. Eleştirilcek hiçbir yan bulamadım onda. O yüzden fotoğrafını koymaya değmez. Merak edenler için tıktık


Filme puanım da 7.8/10


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose