22 Temmuz 2015

Moschino Cheap and Chic Yorum

Günaydınlar kankitellalarrrr

Parfüme bu kadar düşkün olup aylardır yazmayışım ne çelişki olmuş:/ 

Teeee aylar önce kışın kullanırım diye alıp, kış için fazla hafif bulup yaza transfer ettiğim Moschino Cheap and Chic , nam-ı diğer Safinaz, yazımızın konusuuu:)

Moschino Cheap and Chic Yorum

Bi farfümü ne kadar beğenirsem beğeneyim 100 ml almamaya çalışıyorum çünkü bi süre sonra sıkılıyorum. Bunu da iyi ki 30 ml almışım çünkü sandığım kadar benlik bir koku değilmiş.

Neden mi?


"kokusunu bergamut, şakayık, sıklamen, yabani gül, menekşe, yasemin, süsen ve sandal ağacı aromaların karışımından alıyor.
Bunların yanısıra, vanilya, orkide, tonka baklası ve misk aromaları bulunuyor.
İçeriğindeki bergamut yoğun turunçgil kokusu aroması veriyor. Hem ferahlatıcı hemde tatlı bir aroması var."

Ben tatlı,baharatlı kokuları sever ve bunu öyle sanarken bu farfüm sen çık gel içeriğinde resmen 88 tane çiçek olsun -.- Hiç benlik mi allaaaşkına ? Evet değil! Ben de o sebepten yazın bol bol kullanıp kışa kalmadan bitirmeyi planlıyorum. 

Kalıcılığı EDT olduğundan mütevellit 2-4 sa arasında değişken

Ben bunu bi internet sitesinden almıştım. Markafoni, trendyol, 1v1y gibi bir şeydi. Epey uygun fiyatı online sitelerde. Lakin batch kodunu checkcosmetic.com dan kontrol ettiğimde son kullanma tarihinin 1 ay sonrası olduğunu görmüştüm. Dolaysıyle sanıyorum ki birdaha oralardan almam.



Sizin favori yazlık kokunuz nedir bi göz atayım bakiim:)

9 yorum :

  1. Mrhaba bloguma beklerim canm :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu parfümün şişesini çok sevmiştim hatırladım bak şimdi bir de love olanı var galiba onun kokusu nasıl acaba? Tatlı ve baharatlı kokuları bende kışın çok severek kullanıyorum ama yaz için meyve ve çiçek notalarından vazgeçemiyorum.Sen sorarsın da söylemez miyim hiç canikom bu yaz için favorim Calvin Klein Eternity Moment ( bir arkadaşım yanında sıktığımda hiç iddialı değil çok sıradan demişti ama ben seviyorum :)) Bir de 2 yıldır Yves Rocher'nin Comme une evidence parfümü artık benimle bütünleşti diyebilirim arada başka parfümlerle aldatsam da hala ilk günkü gibi severek kullanıyorum biraz tutkulu bir parfüm sever olduğum doğrudur ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet bide I love love olanı var ki o daha turunçgilli. Yazın ben sabunsu veya meyveli kokuları çok seviyorum^^ aaa o 2 kokuyu da biliyorum, özellikle eternity çok güzel<3

      Sil
  3. ya gerçekten çok ucuza karşıma çıkıyordu online alışveriş sitelerinde demek ki güvenmemek lazımmış :/

    son kullanma tarihi gelmiş malları kakalıyorlarmış bize desene!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 60 küsüre almıştım şimdi 30larda vala. Ucuz etin yahnisi yavan olurmuş:/ ama bu sitelerden alıp iyi çıkan da var. Şans sanırım:/

      Sil
  4. Buypasa.com çok yakında açılıyor. Oysho ürünlerinde cazip fırsatlar ve detaylı bilgi için; http://sanalmagaza24.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Benim bu aralar favori kokum Victoria 's Secret Bombshell. VS 'de çok hoş summer editionlı yaz kokuları da mevcut ama Bombshell başlı başına yaz kokusu zaten, bence. Notalarına bakmalısın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VS de denediklerim arasında yazlık bi Victoria'yı çok beğendim. Heavenly'yi zor bitirdim, Bombshell'i senin gibi bembeyaz bi arkadaşıma verdim:) O kokular sizlere yakışıyo tatlışım:)

      Sil
  6. magazin ve kadın neden hep iç içedir :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose