3 Temmuz 2015

KIRMIZI RUJLU MAKYAJ ORNEGI

Günaydınlar herkeseee

Oooh hazır bugün haftasonuna giriş, gezmece tozmaca, akşam dışarı akmaca günü(iftar sonrası kahve içmeye gittiler dersiniz) o zaman gelsin Nilayımın istediği yazı:)

Yalnız ciddi utanıyorum şuan bu yazıyı paylaşırken:// Sanarsın kırmızı rujlu değil kırmızı iççamaşırlı fotomu yayınlamışım öyle bi hissiyat var niye bilmiyorum.. >.< 
Neyse gayet normal canım aaa herkesler sürüyoki..Haftasonu yaptığım göz makyajım sade olunca eve gelip hemen bi kırmızı ruj patlattım ve foto çektim:)

Öncelikle şunu söylemeliyim ki kırmızı ruju değil ayda 1, yılda 1 anca sürüyorumdur. Tamam tamam o kadar da abartmayım ama cidden çok nadir kullanıyorum. Buna rağmen 6-7 tane kırmızı rujum var neden bilmiyorum:p :/ Burdaki yazımda kırmızı rujlarımı paylaşmıştım. 8 tane varmış 6 ay kadar önce. Birkaçını elden çıkardım lakin birkaç tane daha aldım:/ :)

Kırmızı ruj bana göre pürüzsüz ten ister(veya çok iyi kapatılmış), efenim güzel dudak ister, diş ister, özgüven ister. İster de ister.. Zordur kullanımı. Sıkça kullanan arkadaşlarımı burdan tebrik edip öpücüklüyorum :-*


Fotoğraftaki bebeksi ten bana ait değil, bilginize sunarım:D Biraz ten pürüzsüzleştirmece kullandım onu diyim bi:) Çünkü tenim için kullandığım Heliocare renkli güneş koruyucu pudra alnım ve çenemdeki sivilce lekelerini kapatmakta yetersiz kaldı.


Kullandığım ürünler
Göz makyajım için Oriflame The One'dan pembe altın rengi krem farı tüm göz kapağıma uyguladım.
L'oreal Glam Bronze ikili bronzerdan koyu kısmını gözümün katlanma ve dış kısmına uyguladım
Avon Supershock siyah kalemi üst kirpik dibine ve içine sürdüm.
Kirpiklerimi önce Maybelline Rocket Volume ardından Clinique High Impact ile belirginleştirdim.
Kaşlarım için Benefit Gimme Brow Medium/Deep kullandım

Gözaltlarıma Estee Lauder Double Wear kapatıcıyı,
Tüm yüzüme Heliocare kompakt light renkli güneş koruyucuyu
Elmacık kemiklerimin altına da L'oreal Glam Bronze'u karıştırıp uyguladım.

Dudağıma Couleurs'ün 18 numara kırmızı rujunu ve Emily 206 numara dudak kalemini sürdüm.

Kırmızı ruj için diğer makyaj önerilerime gelince:
-Nolursa olsun teninizdeki kusurları kapatın kırmızı ruj sürecekseniz. Çünkü kırmızı ruj ciltteki kırmızı lekeleri, sivilceleri daha belirgin-görünür kılar:/
- Özel gün ve gecelerde yanaklarda bronzer, gözlerde simsiyah kuyruklu bir eyeliner ve bol rimelle süper olur
- Daha gündelik bir kullanım için gözleri sadece tek kat rimelle olabildiğince sade tutarak kullanabilirsiniz.


Kırmızı ruj önerilerinizi sormicam almamalıyım artıııııık:(   :))
Ama siz kırmızı ruju nasıl kullanıyorsunuz bunu öğrenmek isterim ^.^

27 yorum :

  1. Canımm bence öyle kaygılara hiç gerek yok! Fıstık gibi olmuşsun,çok yakışmışşş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yyyaa çok teşekkür ederim amaaa ^,^

      Sil
  2. Bence kırmızı ruj size çok yakışıyor daha sık kullanın sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi diyosun:) Bunu bi düşüneyim o zaman:))

      Sil
  3. bence gayet güzel durmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ablacım:-*

      Sil
    2. Aylardır giremediğimden bir sürü yazın birikmiş şimdi büyük bir iştahla okuyacağım hepsini^^
      Öncelikle şunu söylemeliyim ki çook yakışmış hiç eğreti durmamış,özellikle o pembe altın farla uyumuna bayıldım cidden! Ben de pembe Altınlı makyajlara sardım şu aralar,bir de şu supershocku çok merak ediyorum,valla benim de elimde hiç doğru düzgün kırmızı ruj yok,hatta düşündüm de böyle ateş kırmızısı hiç yok,sadece paletlerde olanlar var,tel takmadan önce yaşıma uygun değil diyordum şimdi de sürmek istiyorum ama ahh ah,
      ve kendimi tutup teller çıkana kadar almayacağım sanırım,sonrasında ruby woo mu olur cruella mı bi tane ödül seçerim artık^^
      Ama sana çook yakışmış:*

      Sil
    3. Hehehe yaşasın tatil ve bol zamaaan <3
      Bencede kendini tut tatlışım hem teller çıkana kadar kimbilir belki daha güzel kırmızı tonları çıkar;) Ben Givenchy'den buldum ama favori kırmızı-bordo rujumu <3
      Pembe altınlı göz makyajlarını bekliyorum buarada blogdaaa=)
      Çok teşekkür ederiiiiiiiiiiim:-*

      Sil
    4. Buarada super shock bende övüldüğü kadsr etki bırakmadı:/ Bourjois club ve ud 24/7 kalemlerin yanında bir hiç hatta:/ :)

      Sil
  4. Uuuv canikom harikasın kesinlikle bu kadar çabuk beklemiyordum makyajı eline sağlık valla :)) Şu an bayılmış olabilirim tek kelimeyle ^^ Kırmızının tonu falan hepsi on numara beş yıldız :)) Alışkanlık kırmızı ruj sürmek haklısın bende senin gibi çok kullanamıyorum ama bir şey var ki bunu hep söyleyeceğim sana kırmızı çooook yakışıyor :D Bluzundaki inci detayını zarif bir şekilde inci küpeleriyle tamamlayan fıstık (bak o bile gözümden kaçmadı :))) eline sağlık süpper olmuşsun yine muckkkk :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sendekii dikkaaat bende de olaydııı vaaay:)) çok teşekğr ederim bebeyiiim. Geciktirmeyim hemmen yapayım dedim sonra unutuyorum yoksa:( kırmızı ruj sürmeyi yılda 4-5 den ayda 1 e çıkarayım bari yahu:))

      Sil
    2. İncisi senden görmesi benden güzel gözlü gelin hanım da hiç kaçar mı bu benden :))) (Aşık atışması gibi oldu ama sen bunu yazınca gerisini getireyim bari dedim :) Şaka bir yana böyle incili şeyleri çok severim sende de hoşuma gitti algıda seçicilik yani :D Kesinlikle daha çok sür güzelciiiim ^^

      Sil
    3. Ahahaha aşık atışması :D Dur sazımı alığ geliyorum bekle
      İnciyi ben de çok severim. Çok zarif, sade her şeye ekstra zarafet katıyor sankim^^
      Tamam bebeyiim:-*

      Sil
  5. Dudaların flanda güzelki ayrıcada,bence yakışmış kuzucum :* (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa öyle mi diyosun sen de mi brütüs:) çooook teşekkür ettiiim😘

      Sil
  6. Güzel bir paylaşım olmuş, ruj harika :)

    YanıtlaSil
  7. Sana kırmızı çok yakışıyor canım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alla allaa vala hiç farkında değilmişim ben:/ TYorumlardan bu çıkıyor:)
      Teşekkür ettim güzelcimmm

      Sil
  8. Çok beğendim daha sık kullan bence kırmızı rujlarını =)) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa tamamdır artık ayda 1-2 kesin kullancam:)
      Teşekkür ettimmm:-*

      Sil
  9. Harika olmuş bence :) Çok rahat kullanabileceğini düşünüyorum, hele teller çıkınca daha da rahat sürersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu teller bi çıkaydı..Braket kontrolü yapmak yorucu oluyo çünkü rengi çıktı mı çıkmadı mı diye:/
      Teşekkür ettim kuzummmm

      Sil
  10. Çok hoş olmuş tatlımm daha çok kullanmalısın kırmızı ruju :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazımdan bunu anladım vala sayenizde:) teşekkür ettim canımmm

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose