6 Temmuz 2015

Kiko Rock Attraction "02 Guitar Rose" Blush / Allik

Herkese günaydın

Bu sevimsiz pazartesiye sevimli pembiş pembiş bi ürünle başlayalım istedim:)

Birkaç hafta önce duyduğum bir rivayete göre Kiko ülkemize geliyormuş^^ İnşallah söylenti şeklinde kalmaz da yetkililer hayallerimizi gerçeğe dönüştürür:) Avrupa'nın önde gelen İtalyan kozmetik markalarından biri olan Kiko,  uygun fiyata çok çok güzel ve kalite ürünler sunuyor. Bizim Flormar gibi bir şey. Ama bana göre çok daha başarılı

En yakın arkadaşım İtalya'ya gittiğinde bu allığı da sipariş vermiştim. Üzerinden 1 yıl geçti (biraz tembel bi bloggerım galiba) artık yazayım yahu ayıptır dedim:) 

Kiko Rock Attraction 02 Guitar Rose Blush Allik

Kot deseninden esinlenilmiş. Kare çok güzel, dayanıklı bir ambalajı var
7 gram, kullan kullan bitmez artık
Üzeri kot cebi şeklinde ve deseninde
Tam bir soğuk alttonlu Barbie pembesi
Pigmentasyonu gayet iyi
Tozutma problemi pek yok
İçinde sim sedef filan yok ama her nasılsa cilde aydınlık bir görünüm veriyor
Kalıcılığı 4-5 saat kadar


Kiko Rock Attraction 02 Guitar Rose Blush Allik

Şu rengin güzelliğine bi bakın <3
Her bayanın kesinlikle bu tonda bir allığı olmalı. Açığ açıp seyredin kullanmasanız bile :P

Kiko Rock Attraction 02 Guitar Rose Blush Allik

Farklı ışıklarda çektim rengini

Kiko Rock Attraction 02 Guitar Rose Blush Allik

Tek bir fırça darbesiyle bendeki duruşu bu.
Soğuk alttonlu pembe allıklar beyaz tenli arkadaşlara daha çok yakışacaktır. Ama ben de seviyorum işte naparsınız:)


Sizin en sevdiğiniz pembe allık hangisi?


14 yorum :

  1. Gerçekten güzel durmuş, bu kot desenliyi ben de çok beğenmiştim ama benim gittiğimde yoktu bu allıktan :( Olsa değerlendirirdim sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koleksiyon olduğundan görememişsindir kuzu. Gelip geçici oluyor malum:/ Ama bir koleksiyon gidiyo bambaşka güzeli geliyo^^ Sen neler aldın onu ne zaman paylaşcaksıııııııııın

      Sil
    2. İnstagram'da paylaşmıştım da detaylı yazısını ne zaman yazarım Allah bilir :) bir dörtlü far aldım, bir kalem ruj, bir de fırça :) bir allık beğendim alayım mı almayım mı derken en son Torino'daki şubeden hadi alayım diye girdim, orada da istediğim renk bitmiş :( allık da alsaydım rahatlayacaktım, artık Türkiye'ye gelince :D

      Sil
    3. Ben görmemişim :-O Şimdi baktım süperler <3 Kullanıp yazarsın yyyeeaa:))
      Acaba ilk şubesini açmasına kaç ay kaldı:)
      Miami Beach Babe koleksiyonu çok tatlış gözüküyo yaa:"(

      Sil
  2. O ne güzel bi'pembişlik öyle! Kiko gerçekten çok başarılı bir marka, sadece renkli kozmetikte değil, cilt bakım ürünleri de gayet iyi. Bu arada, kameran da mı pembiş senin? İlk uçağa atlayıp geliyorum yanına! :* :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt bakım ürünlerini hiç denemedim onu bilemiyorum beybili. Sen nelerini denedinnnn?
      Ehehehe evet kameram da pembiş idiiiii:)

      Sil
  3. Kot deseni çok hoş görünüyor.Rengi de zaten çok güzel canım :)

    YanıtlaSil
  4. çok hoş çok pembe ama çok hoş :-)) çok bana göre değil ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok pembe çok hoş çok benlik de değil ama çok seviyorum:))

      Sil
  5. Pembiş allıklar açıp seyrederken çok güzel de ben kendimde yakıştıramıyorum maalesef.Ama Kiko bir an önce gelirse İlk olarak allıklarına bir göz atarız artık ^^ Sana da yakışmış bu allık canikom :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa yok artık!! Yok artık yok artık! Sana yakışmicak da kime yakışıcak bu cicim pardon ama? Bu allık tam senin gibi pembe alt tonlu beyaz güzeller için kiiiiiii^^

      Sil
    2. Şeftali tonlarını daha bir seviyorum ben herhalde o tonlara alıştığım için :)) Ayyy çok teşekkür ederim fıstığım o senin güzelliğin ^^

      Sil
    3. O da yakışır kiiii^^ Ben her ton seviyorum yapcak bişi yok:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose