8 Temmuz 2015

Dubai Kozmetik Alışverişi ve Mamacım

Oyhh çok uykum var a dostlar:( Gün bana aymadığı için günaydın bile diyemedim. Bizi bu sahur-ertesi gün erken kalkmacalar bitirdi..

Neysem gelelim epeydir beklenen yazıya.. Biraz uzun yalnız uyarayım:)
Ne hayallerim vardı Dubai için. Neler neler alacaktım..Lakin fiyatlar hiiiiiç tahmin ettiğim gibi olmayınca, yeme-içme, gezme-tozma-aktivite, kozmetik dışı zımbırtılara epey para dökünce sadece aşağıdakileri alabildim. Fiyatını hatırladıklarımdan kur çeviriciyi kullanarak çevirip yazdım


**Victoria's Secret'ta çok güzel indirimler vardı. Üstteki vücut losyonlarını 2 yakın arkadaşıma aldım. Hemen altındaki çanta inanılmaz hoşuma gitti. İçini açınca birsürü bölme var. Benim gibi tatile çıkarken takılar tokalar kozmetikler derken 4-5 makyaj çantası götürenlerdenseniz bu çanta inanılmaz kullanışlı. Fiyatı indirimle hatırladığım kadarıyla 90 tl civarına denk geldi. Bir de sağ alt köşedeki pembe Victoria's Secret Pure Seduction set. Bundan 2-3 tane almadığım için epey pişmanım:(( İçinde sanırım duş jeli, duş yağı, vücut kremi, havlu saç bandı, jel göz bandı vardı. 32 tl

**Sağ köşede Givenchy bir ruj duruyooo <3 Aradığım bordo ruj için bakmadığım marka kalmadı. Tam istediğim tonu Sephora Givenchy'de buldum. Lancaster güneş koruyucu süt testerı ve MUFE göz kalemi testerı verdiler yanına. Sanırım rujun fiyatı 110 tl civarıydı.



** Sağ tarafta Erkut sevindirik olup anında kullanmaya başladığı için kutusunu ordayken çöpe attığımız Joop! Jump ve Lady Gaga Fame'i Coral Perfume diye çoook uyguna orjinal parfümlerin satıldığı bi yerden aldım. İkisi 135 tl ye geldi.

** Önerilen Day to Day'de ne yazık ki hiç orjinal parfüm yoktu. O yüzden ordan bolca magnet aldık. Birde Himalaya spf li dudak koruyucu(7-8 tl) ve takma kirpikleri(adedi 1.5 tl) aldım

** Boots görünce koşturdum amma Soap&Glory nin kozmetik ürünleri yoktu:( Vücut ürünlerine de ihtiyacım olmadığından almadım. Revlon bizdekinden çok daha pahalıydı.  Lila rengi bi oje(10 tl) ve Bourjois Rouge Edition'ın bi rujunu aldım. Ruj 58 tl ye denk geliyordu. Bence epey pahalı Bourjois markası için. Ama yurtdışı fiyatını tam bilemediğimden, benimki de al al diye gaz verdiğinden aldım gitti:p

** Hiçbir şey bulamıyoruuum, alamıyoruuuum diye zırıldandığım bi gün şansımıza o gün indirime girmiş Bath&Body Works'e denk geldik. Erkut resmen çayır çimene salar gibi saldı beni hadi koş ne buluyosan ne istiyosan al diyerek:D Ben de 6 tane vücut spreyi, 1 duş jeli, 1 de mum aldım. Kalan çeşitler ne yazık ki bu kadardı:( "Vücut spreyi olayını niye abarttın?" derseniz kokularını çoook beğendim! Ben de kardeşime, görümceme, dostuma, kendime ve size aldım;)

Almak istediklerimden Illamasqua velvet blusherı zaten 5 allığım varken çok pahalı buldum(140 tl). Burberry ise bulamadım ama kesin yine ülkemizden pahalıdır zaten o yüzden üzülmedim:) Marc Jacobs ve YSL parfümler epey pahalıydı, Givenchy'nin Hot Couture EDT sini de bulamadım:( Neysem artık başka sefere..

Gelelim mamacım alışverişimeeee..Burda bahsetmiş olduğum Mamacım alışverişinden sonra eve döner dönmez 2.yi patlatayım dedim:)


İlk çıktığından beri Curaprox fırça kullanıyoruz. Fırçalarımız kötü olmuştu yeniledik. Ortho yazan pembeli benimki. Tanesi 11 küsürdü.
La roche posay Effaclar yüz temizleme jelim bitince sitede baka baka buna karar verdim. İçeriğinin çok temiz olması, cildi hem güzel temizleyip hem aydınlatıcı özellikte olması beni cezbetti. 48-49 tl gibi bir şeye düşmüştü üstelik fiyatı.

Lakin bu alışverişte hiç tester göndermemiş olmalarına şaşırdım. Instagramda paylaştım. Hemen benimle iletişime geçtiler. Sipariş ekibinin gözünden kaçmış, hemen telafi etmek için kargo yolluyoruz size diyip alttakileri göndermişler. Benim için sadece aramaları, ilgileri bile yeterliydi. Üstelik defalarca blogger odaklı bi site olmadıklarını, her müşterinin eşit ve önemli olduğunu, her müşteri için buna dikkat ettiklerini söylediler. + puan. Bloggerlara skt si yakın ürün kakalayan, hediyeler, paralar vs veren sitelerle ASLA aynı kefeye koyulamayacak kadar iyi, güvenilir bi site mamacım. Sahipleri de karı-koca eczacıymış, e buna tav oldum tabi:)


Bioderma mini plastik poşeti içinde pamuk ve miniminnacık Bioderma H20, Lrp termal su, Hamilton güneş kremi, Avene göz makyaj temizleyici jel ve Elancyl in testerlarını göndermişler. Çok teşekkür ediyoruum^^


Eveeeet pekiiii önce neyi anlatmamı istersiniz kızçelerim?




16 yorum :

  1. ne tatlı ürünler güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan hepsini :-))

    YanıtlaSil
  3. ayy hepsi çok güzelmişş güle güle kullan bu arada bloğuma gelmediyseniz beklerim:) http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Amanın en merak ettiğim yazı gelmiş :)) Kıyamam ya bu uyku problemi ramazanda çok kötü Allah kabul etsin oruçlarımızı :) Bbw vücut spreyleri ilk gözüme çarpanlar güle güle kullanın hepiniz :D Ben de olsam aynen senin gibi abartırdım hiç farkımız yok emin olabilirsin :)) Neyse bu abartma olayını Bbw'nin İzmir açılışına saklıyorum :) Rujlarını dudağında görürüz artık bir ara özellikle bordo ruju sonbahar temalı bir makyajla olabilir bence tabii sence de uygunsa :P Bu Burt's Bees temizleyiciyi ben de görüyordum dermokozmetik sitelerinde biraz kullan bakalım beğenicek misin ? Çok güzel şeyler almışsın canikom hepsini keyifli keyifli kullanın :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiin canım:)
      Biraz fazla olunca ister istemez göze çarpıyo:/ :P :)) Aaaa ben İzmir'de BBW var sanıyoduuum! Yok muydu yahu? Hatta İstanbul ve İzmir'de sadece 2 ilde vardı filan. Kapandı da yeniden mi açılıyo ki?
      Ehehehe tamam sonbahara girerkene(ya da girince) bi sonbahar makyajı patlatayım:)) UYgun olmaz mı sen istersin deee:-*
      Burts Bees gayet iyi gidiyor şimdilik ablası bakalım hep böyle sevcek miyiz birbirimizi:)
      Teşekkür ettim tatlışıııımmm

      Sil
    2. Yok canikom ya BBW İstanbul ve Antalya'da vardı ilk olarak bir ara Antalya kapanmış yeniden açılacakmış diye duydum yenileniyormuş galiba. Facebook sayfasından bir grup İzmirli olarak yoğun baskı yapıyoruz yorumlarda açıverin artık İzmir'e de diye ama İzmir'e açmak şu aralar planlarında yokmuş firmanın :( Yakında sokağa çıkıp elimizde pankartlar yürüyeceğiz BBW hakkımız söke söke alırız diye :))) Canım benim çok sağol <3 Patlat valla sen sonbaharda makyajı seve seve okuruz tatlımmm :-*

      Sil
    3. Ahahahah çok güldüm yaa "BBW hakkımız söke söke alırız" :D
      Hıııı ben o zaman Antalyayla karıştırdım demek ki:/ Ben de bi başıma Van'a açılması için valilik önüne gidebilirim. Belki kitlelere hitap eder toplarım orda üç beş hatun daha:))
      Çok sağol ttalımmmm:-*

      Sil
  5. VS set ve parfümler ne kadar uygunmuş!!!! Yeni cicilerini güle güle kullan canım. Ben Givenchy 'i merak ediyoruuum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa indirimde acayip uyguna geldi. O yüzdendir kafamı duvarlara vurmam 1-2 tane daha almadığım için:((
      Parfümler normalde hiç uygun değil ama işte daha önce birinim yazısında okuyup arayıp tarayıp bulduğum o parfümcü epey uygundu^^
      Bayram dönüşü yazabilirim Givenchy'yiii:)

      Sil
  6. Merhaba, eşim hafta sonu Dubai de olacak gelirken parfüm getirecek fakat nette baktığım kadarıyla Day to Day de orj. uygun parfüm olduğu yazıyordu ama siz onaylamadınız. Sizin aldığınız parfümcü hangi bölgede kalıyor dükkan ismi verebilir misiniz? Ürün çeşitliliği mi azdı bir tane almışsınız kendinize :) yoksa üründen ürüne mi değişiyordu fiyatlar? Yardımıcı olursanız sevinirim. Sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar evet day to day değişmiş sanırım:( Yerel çakma tarzı parfümleri var orjinal yok:( Ürün çeşitliliği fazlaydı aslında. Tam olarak yerini hatırlamıyorum ne yazık ki ama bi metro durağına ve avm ye çok yakındı. day to day den aşağı inince dümdüz uzun bi cadde var ordaydı. Coral Perfume adı:) bazı parfümler epey uygundu bazıları da çok fark etmiyordu duty free ye göre. ordan bakabilir eşiniz=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose