21 Temmuz 2015

Andalou Lash + Lid Make-up Remover

Herkese günaydınlarrrr

Vee geçmiş bayramınız kutlu olsun kankitellalarım

Herkes deniz-güneş-kum keyfisi yaparken ben köy hayatında, temiz hava-bol gıda tadında çalışıyorum -.- Hazır işler hafiflemişken 2 aydan fazladır kullandığım göz makyaj temizleyiciyi artık anlatayım dedim. Okuyan tarlada çalıştığımı sanabilir ama yok hastanedeyim.

Sadece göz makyajını temizlemeye yarayan Andalou'nun bu temizleyicisini ben vitacosttan almıştım. Temiz içeriği beni aşırı cezbetmişti <3 

Andalou Lash + Lid Make-up Remover

  • 178 ml, yeşil , pompalı şişede kendisi
  • Göz çevresini nazikçe temizler, kaş kirpik ve göz kapağını nemlendirir, güçlendirir, kirpik uzamasını destekler, kaşların güzel şekillenmesini sağlar gibi iddiaları var
  • Kirpiklerimde uzama, sıklaşma gibi bir faydasını görmedim
  • İçeriği, organik, vegan vs oluşu beni ne kadar cezbetse de gözlerimi mahvetti bu zımbırtı:(
  • Temizlemesi eh işte. Lakin öyle bi yakıyor ki gözü anlatamam:( Çok az miktarda kullanmak gerek o zaman da hiç etkili olmuyor:/

Andalou Lash + Lid Make-up Remover

Üstteki kadar bir miktar 2 göz içinde yeterli oluyor. Ama işte tamamen çıkarmıyor:(

Andalou markasının denemek istediğim epey ürünü var. Ammaaa bu ürün sınıfta kaldı benim için. Vakit yeni göz makyaj temizleyicilerine doğru yelken açma vaktidir..

6 yorum :

  1. ben de serum ve nemlendiricilerine merak saldım bu markanın da dolar düşer diye beklemedeyim :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serumları hakkında ben de güzel şeyler duydum epey. Doların yükselişi dağıttı alışverişseverleri:/ :(

      Sil
  2. her ürün iyi olmuyor maalesef deneye yanıla buluyoruz işte böyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en iyi markanın bile arada fire ürünleri oluyor yapcak bişi yok:/

      Sil
  3. Deniz-kum-güneş üçlüsü bu sene out güzelim onun yerine köy-ağaç-temiz hava pek bir popüler sen duymadın mı aaa ? ^^ Göz çevresini yakan temizleyiciler tam bir kabus benim için de sadece bu sebeple bile makyaj temizleme suları (tabii onlar da yakmadıkları sürece) baş tacım oldu artık.Sen Sephora'nın makyaj temizleyicisini denemiş miydin kuzu bak ondan memnunum şu aralar ;)

    YanıtlaSil
  4. Köy-ağaç-temiz hava istediği kadar in olsun, bi yere kadar:(Oouy hassas gözlüymüşsün sen de kuzuu. Yaa sephora çift fazlıyı öneren kaçıncı kişi oldun acabaa? Denemek kaçınılmaz oldu artık. Ankaraya gider gitmez alınacak;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose