1 Haziran 2015

Urban Care Collagen&Keratin Şampuan, Saç Kremi, Saç Maskesi, Saç Serumu

Günaydın herkeseeeee

Bayadır saç zımbırtıları yazmıyormuşum yaho. Hazır 1-2 aydır bu seriyi kullanıyorken yazayım istedim.

Urban Care Lansmanda tanıtılıp saç tipimize göre olan ürünler verilmişti. Ben seri olarak hepsini kullanmak istediğim için beklettim. Bu serinin vaadi yoğun nem !

urban care collagen keratin

Açıkçası Urban Care markasında ilk denediğim şampuan çay ağacı yağlı olanıydı ve hiç memnun kalmamıştım. Bu yüzden bu seriye de önyargılı yaklaşmadım dersem yalan olur:)

  • Öncelikle hepsinin kokusunu, kremsi yapısını çok sevdim.
  • Saçlarımda ağırlık yapmadı, kafama yapıştırmadı <3
  • Arındırması, temizlemesi, yumuşatması benim için gayet güzeldi
  • Seride en çok saç serumunu, sonra maskesini beğendim. Saçlarımı pürüzsüz ve mumuşak ötesi yaptılar
  • İçerikleri ne yazık ki temiz değil:/ :( Paraben içermiyor oluşu onu masum yapmıyor
  • Saçlarıma hacim vermedi ama lansmanda verir demişlerdiiiii :"(
  • Burda da sıvı saç kremini yazmıştım. Kapağı sorunlu olmasaydı tatile giderken kesin alırdım.
  • Saç serumunun kapağında da bi tuhaflık var ters çevirince akıyo sanki biraz:(
  • Fiyatları genel olarak bir market şampuanının üstünde. Evet iyiler ama bir daha alır mıyım? Daha iyi ürünler denemek istediğim için sanmıyorum.

Sizin buara kullandığınız saç ürünleri ve yorumlarınızı merak ediyoruuuum:)

2 yorum :

  1. Nem veren bir seri ve saçlarını kafana yapıştırmadı, eh bu da bi'şeydir tatlım. Albenili gelmiyor bu marka nedense bana, bloglarda okuduğum yorumlara da bakarsam hiiiç alacağım bir ürünü de yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen o da bişi:) Bazı bloglar çok şişiriyor bu markayı bilmiyorum gerçekten memnunlar mı yoks aabartma mı ama ben genel olarak süper diyemem cidden:/

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose