29 Haziran 2015

Haziran Bitenler #19

Günaydın kankitellalarrrr

Yine bir ayın daha sonuna geldik. Bitenler yazısı yazılmazsa olmaz:) Ama bu ay koşturmaktan, şehir değişimlerinden pek ürün bitiremedim:( Temmuzun omuzlarındaki yükü ağır..:p

Biten ürünlerim gördüğünüz üzere yaz temalı:)

haziran bitenler

Grupça bakacak olursak



La Roche Posay Effaclar Yüz Temizleme Jeli : 7-8 ay rahat kullandım. Belki daha fazla. Çok güzel, başarılı bir ürün. Cildi karma, hassas, sivilceli herkese öneririm. Ama uzun süre kullanınca değişiklik aradığımdan uzun bi süre almam sanırım:) Detaylı yazısı için tıktık

La Roche Posay Anthelios XL Spf 50+ Güneş Koruyucu Vücut Sütü : Koruyuculuğu çok güzeldi. İçeriği de nispeten diğer güneş koruyuculara göre iyiydi. Lakin kullandıktan epey süre sonra fark ettim ki bunu kullandıktan sonra elimi kolumu nereye değsem bembeyaz iz bırakıyor. Koyu renk tüm kıyafetler, mobilyalar, en son hatta elbise giydiğimde kolumdan bacağımdan arabanın her yerine geçmiş beyaz beyaz ve silince çıkmıyo:/ Bu sebepten birdaha almayı düşünmüyorum. İnceleme yazısı burda. Önerilerinize açığım

Seranem Saç Bakım Şampuanı: Nemlendirici etkili bir şampuan. Saçlarımı da ağırlaştırmadı. Ama benim saç tipime uygun değil. Kuru saçlı arkadaşlara önerebilirim.


Nivea Fresh Natural Deodorant : Kokusu güzel, ferah, alüminyum olmaması da süper. Ter kokusunu engellemede %100 başarılı değil ama günde 2-3 defa tazelendiği sürece iyi. Tekrar alabilirim.

Missha The Style Long Wear Gel Pencil Liner "Sangria Plum" : Hastasıyım. Kuşkusuz en güzel ve en iyi performanslı mürdüm göz kalemi! Aaah ah ucu da öyle kırılmasaydı iyiydi:( Bu kaleme nazik davranılacak arkadaş. Yere düşürülmicek, sağa sola atılmicak, ucu 2 mm den fazla açılmayacak. Bunu öğrendiğim içün hemen yenisini aldım. İnceleme yazısı buradaa



Cosmed Ultrasense Soothing SOS Cream Gel : Yatıştırıcı etkili jel krem. Dokusunu sevdim. Tam benim cilt tipime göre değil. Hassas ciltlere öneririm.

Missha Super Aqua Refresing Cleansing Foam : Daha önce de testerını kullanmıştım. Resmen gıcır gıcır yapıyor cildi. Ama denemek istediğim temizleyicilerden buna sıra gelmiyor.

MISA Geum Sul Vitalizing Eye Cream : Yani sanırım adı bu:) Sevgili Özlem bana bunun göz kremi olduğunu söyledi ben de Missha'nın sitesinden baktım, tipi en benzeyen bunu buldum:) Yapısı kullandığım diğer göz kremlerine göre daha katıydı. Nemlendirmesi de gayet iyi. 30 yaş üstü arkadaşlara öneririm.

Aknicare Synchroelast Vücut Kremi : Çatlakları önlüyormuşşş. Ama tabi bu kadarcık bi boyla bunu anlamak pek mümkün değil.



Özlemişim kozmetik yazmayı yahu
Vücut için güneş koruyucu önerilerinizi bekliyoruuuum^^

26 yorum :

  1. Woouuwww hızlısın beybi :) Balayı postu bekliyorum senden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe öyleyimdir:P :p
      Tamamdır beybi hazırlamalardayım:)

      Sil
  2. Bir dahakine bol bol renkli kozmetik olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım yaa dicem:) Benim de temennim o valla=)

      Sil
  3. Missha Super Aqua gerçekten cildi gıcır gıcır yapıyor, yağlı cilde sahip olan herkes denemeli :) Nivea 'nın kokusunu da çok seviyorum :) Vücut spreyi olarak kullandığım oluyor kendisini :) Bu ay mazeretin var diye affedelim seni ama Temmuz telafi etsin :* Sen de yeni cicilerini yaz, merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. İkimiz de öneriyoruz ;)
      Yaa normal sprey olarak kullananları da gittikçe duymaya başladım bu Niveada gerçi gayet uygun;)
      İnşallah temmuzda telafi sınavından geçebilirim hocam:)
      Yeni çok bişi almadım yaa ama mamacım da gelsin yazayım öyleyse;)

      Sil
  4. Çok güzel ürünler bitirmişsiniz,elimdeki temizleme jelim bittiğinde effectlar jel almak istiyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tipine uyuyorsa mutlaka al Öznurcum;)

      Sil
  5. Güneş Kremi olarak Cyrene'in Ultra Light bla bla isimli güneş kremini öneririm canım, hiç iz bırakmıyor ve çok kolay emiyor cilt. Ben ultra yağlı cildimle bile makyaj altına kullanabiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım hemmen baktım vala vücut için gayet iyi duruyor. Koruma faktörünün içeriği, yüzdesi, koruyuculuğu hakkında pek bi bilgi yok ama sonbaharda bi denicem Parfüm de yokmuş leke de yapmaz. Tamamdır o zaman elimdekiler bitsin de bunu alayım;) Çok teşkür ettim^^

      Sil
  6. kaleme çok yazık olmuş rengi güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen:( Neyse yedeğini aldım onu daha dikkatli kullanıcam^^

      Sil
  7. Senden aldığım tavsiyelerle Missha kaleme hiçbir makyaj ürünüme davranmadığım kadar nazik davranıyorum adeta yeni doğmuş bebek gibi :D Nivea'nın bu gazsız formda olanını bende çok seviyorum vücut spreyi niyetine sıkıyorum bile arada :)) Avene Eu thermale yapısı falan güzeldi (50 + spf) sprey formlu oluşu ayrı pratik bir de yeni çıkmış galiba Avene 'in 30 spf li güneş koruyucu yağının da yorumları güzeldi bende düşündüm hatta almayı aklında olsun fıstık ^^ Missha super aqua nın toniğiydi galiba testeri bana da gelmişti sende görünce hatırlayıverdim bir deneyeyim nasılmış öptümmm çook :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh çünkü bebek kalemi oooo <3
      Niveayı vücut spreyi olarak kullananların sayısı gittikçe artıyorrrr:)
      Yıllar önce sprey şeklinde Avene in vücut sütünü kullanmıştım spf50. Çok memnun kalmıştım bak doğru. Cyrene i bi deneyeyim sonrasında Avene e dönebiliriiim:)
      Güneş koruyucu yağ bronzlaşmaya da olanak verir ama ben bronzlaşmak hiç mi hiç istemediğimden o ürün dikkatimi çekmemişti canımcım:/
      Uuu dene tabi bebeyim. Toniği bilmiyorum daha önce de bana yüz kremi gelmişti o da güzeldi^^

      Sil
  8. ohh süper :) gelsin yeniler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelsinnnn hatta hepsinin yenisi geldi bile:/ :))

      Sil
  9. olsun şikerim genede bitmişler,yenılerını almak çok zevkli oluyor. Nıveanın erkek versiyonnnkıde güzel onada bakıver :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek versiyonu muuu :-O Onu benimki kullanıyor yahu aynı mı kokalım :D

      Sil
  10. Yazılarınızı çok beğendim, blogunuzu takipteyim :)
    Ben de bloguma beklerim :)
    http://guzellikdenizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gizemcim=)
      Geldim gördüm takipteyim :))

      Sil
  11. Bu kadar koşturmaya rağmen yine de baya şey bitirmişsin canım :)

    YanıtlaSil
  12. la roche posey ürünlerini çok severek kullanıyorum ,vücut sütünü çok merak ettim canım yazın açıklayıcı olmuş ellerine sağlık :)
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I-ıh merak etme canımcım yorumlarımdan anlicağın üzere biraz uzak durulası:))
      Teşekkürleeer

      Sil
  13. Nivea <3 biz :)) Bu arada effaclar jeli de ben de kullanıyorum ve pek bi memnunum cidden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Effaclar jel ciddi güzelll<3 Her eve lazııım:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose